17 💥 ~ Uwu

772 51 4
                                    

Chvíli jsem na něj koukal a cukal obočím naštvaně. Ještě jsem čekal, abych ho nechal se normálně nadechnout, ale i já se mohl nadechnout v klidu. Když jsem uviděl jak otevírá oči a jeho přirození ze mě vytáhl, zavrčel jsem a polštářem ho praštil pořádně po ksichtě. ,,Nepoužívej to hned během našeho prvního sexu, magore, idiote, shitty hair!!" Křikl jsem po něm a nadechl se.

Praštil mě a moje hlava se o točila o třicet stupňů. Zase jsem se na něj podíval a usmál se. ,,Klidně můžeme dát druhý kolo." Dělal jsem si srandu a uchechtl se. Usmál jsem se. Vystoupil jsem z něj úplně a dal mu pusu. Stále jsem se usmíval. Já se usmívat teď musím. ,,Teď asi bude muset do sprchy." Upozornil jsem ho.

Zavrčel jsem. ,,Kecy sračky! Tak budeme spát v druhý posteli a do sprchy půjdu zítra a co." Zabručel jsem podrážděně. Ale jsem rád, že se usmívá. Jeho úsměv je jako zářící slunce a hřeje... Mě to..? Zvláštní pocit. Zvedl jsem se, strčil jsem ho ze sebe a dokráčel si to do druhé postele. Lehl jsem si.

,,Ehm... Jestli zítra, zítra o tom někdo bude mluvit, tak jako další kolo si vezmu tvůj zadek. Bez výmluv!" Odfrkl jsem si povýšeně a přetočil se k němu zády. Zavřel jsem oči a ruku si dal pod polštář pod svou hlavu. Tsk..! Vyřídím si to s ním.

Zamrkal jsem a celou dobu, od chvíle co vstal jsem ho sledoval. Protočil jsem pobaveně oči a vstal z téhle postele taky. Přesunul jsem se k němu do druhé a lehl si za něj. Natiskl jsem se ze zadu na něj a objal ho kolem pasu.

Chvíli jsem jen tak ležel a sledoval jeho vlasy ze zadu. Na zátylek jsem mu dal nakonec pusu a usmál se. ,,Dobrou noc." Zamumlal jsem a obličej si mu položil na záda. Hladil jsem ho po boku, usmíval se a po pár minutách jsem usnul a to docela tvrdě.

Povzdechl jsem si. ,,Dobrou Shitty hair.." Protočil jsem oči a koukal se do prázdna před sebe. Zavřel jsem později oči. Ruku, kterou měl Kirishima na mém boku jsem chytil a dal si ji k hrudi. Držel jsem mu ji a pak taky usnul. Usmál jsem se.

~ Další den ~

Další den jsem vstal dřív než ta rudá žraločí palice, tak jsem se zvedl, ale sakra blbě, když mě kvůli Někomu bolelo celé tělo! Zavrčel jsem a hodil na sebe nějaký šaty. Pak jsem zmizel z chatky a šel do sprch. Přišel jsem tam, kde byl Deku, Kaminari, kteří si něco povídali, ale hned jak jsem vešel, oba dva mlčeli.

... Zamračil jsem se a přišel k Deku a z rukou jsem hned používal quirk. ,,O čem tu do prdele mluvíte?!" Zavrčel jsem a mračil se na něj. Mám takové tušení o čem. On i ten pikachu zčervenali a já si povzdechl. No jasně... Že já tu noc nebyl ticho! Do prdele! Odešel jsem od nich a jen se opřel o zeď, založil si ruce na hrudi a čekal, až ti dva vypadnou pryč.

Vzbudil jsem se a nahmatal jsem prázdnotu vedle sebe. Hm..? Nespokojeně jsem zamručel a otevřel oči. 'Do sprchy půjdu zítra...' vzpomněl jsem si na větu co včera řekl a vystřelil do sedu. Hodil jsem na sebe oblečení, jen kraťasy a hned jsem šel za ním. Hihi... Usmál jsem se a olízl si rty. U sprch jsem si hlídal až odejdou ti dva. Je pozdě, takže tu byli poslední.
.
.
.

Dovolená  ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat