Hm? Podíval jsem se na Bakuga. A sakra. ,,Co to má znamenat? Ha?!" Zvýšil Bakugou hlas a zkřížil si ruce na hrudi. Polkl jsem. ,,A-asi jsi se přeslechl." Podrbal jsem se na zátylku a raději hned zmizel a začal pracovati. Tohle jsem sice neměl v plánu, ale... Teď to ví... Vydechl jsem a vzal objednávku. Od šel jsem ji ke stolu a po zbytek dne jsem se mu snažil vyhýbat. Jsem strašpytel...
Opravdu se mi jen a jen vyhýbá? Protočil jsem oči. Magor. Pracoval jsem, občas jakože mluvil s tou holkou a plácl ji párkrát i po zadku. Jen tak naschvál. Ukaž mi tvou žárlivou stránku Kirishima... Ušklíbl jsem se a byl konec naší směny. Sundal jsem si ty pitomý hadry a přišel k té holce. Zrovna tam byl i Kirishima. ,,Ahoj." Zapomněl jsem jméno. Ehm. Jsem to skvělý kluk. ,, Nechceš jít dneska na rande." Zavrtěl jsem u jejího ucha a ona se zasmála tiše a kývla.
Koukal jsem se na něj a dal ruce v pěst. Notaak... Buď chlap! Přišel jsem blíž a Bakuga chytil za zápěstí. ,,Nikam nejde." Řekl jsem jí odvedl ho pryč na záchod. ,,Co ti sakra je?!" Zavrčel ale já to ignoroval a narazil ho na zeď. Chytil jsem ho za zátylek a hned jsem ho políbil. Čekám tu nejhorší reakci, ale nemohl jsem si pomoc...
Nakrčil jsem nos a nadzvedl obočí. Chtěl jsem ještě něco říct, ale to už jsem je rty cítil na těch mých... Přivřel jsem oči a zamračil se. Každopádně jsem ho nechal. Proč ne že? Navíc. Sám ho mám rád, takže není problém. Zavřel jsem oči a polibek mu oplatil.
Hm? On...on mi to oplatil?! Usmál jsem se pro sebe a pustil ho. Ruce jsem mu dal na tváře, vjel mu později jednou rukou do jeho vlasů, druhou na hruď a polibek prohloubil. Hned jsem mu vjel jazykem do úst a prozkoumával to tam.
Vydechl jsem a odtáhl ho od sebe. ,,Co to mělo znamenat?" Zeptal jsem se. Nadzvedl jsem obočí. Ruce jsem si dal v bok. ,,No já... Nechci aby jsi randil s tou holkou." Řekl mi. Usmál jsem se pro sebe a uchechtl se. ,,A to jako proč?" Naklonil jsem hlavu a čekal na jeho odpověď. Místo odpovědi mě však opět políbil. To je magor... Protočil jsem oči a polibek mu vrátil.
Usmál jsem se. Znamená to teda, že mu to nevadí a že mám šanci? Ruku jsem mu dal na bok. Má tak úžasné tělo... Odtáhl jsem se a chytil ho jednou rukou za tváře. Naklonil jsem mu hlavu a kousl ho do krku. Nemůžu se udržet... Chci ho... Jeho tělo, vůně. To jeho chování je skvělý a ten pevný zadek... Odtáhl jsem se na dva milimetry a pootevřel oči. ,,Chci, abys byl můj..." Hlesl jsem a lehce mi červenali tváře.
Páni. Takového jeho chování neznám. Vždycky ten co se usmívá a napadají ho šílenosti a další... Uchechtl jsem se a odtáhl ho od sebe. ,,Tak to zkus." Poplácal jsem ho po rameni a obešel ho. Šel jsem už konečně ven z téhle díry. Šel jsem pak rovnou k vodě. Moc dlouho to tu nevydržím.
Zkusit to? Usmál jsem se. Ha... Já jsem skvělý. Rozešel jsem se pryč taky. Zbytek dne jsem byl u vody a občas někam zašel s Kaminarim nebo Serou. Taky jsem mlučil i s Midoriyou o mě a Bakugou. Večer jsem si zašel ještě do sprchy a pak se převlékl. Našel jsem Bakuga a přišel k němu. ,,Nechceš jít teď na jídlo? Nebo ještě líp do nějaké herny? Můžeš vybírat." Usmál jsem se, podíval se na něj a ruce si dal do kapes.
ČTEŠ
Dovolená ✓ [Yaoi]
FanfictionJsou letní prázdniny a celá třída se rozhodli díky Kirishimovi, že pojedou na výlet. Na výlet k moři. Kirishima už tam má dohodnutou i brigádu spolu i pro Bakuga, který protestoval, ale nakonec tu brigádu přijme. Jaký vztah si díky tomu stane mezi K...