16 💥 ~ Uwu

867 52 5
                                    

,,Sh-itty-Ha-ir..." Zavrčel jsem mezi vzdychy. Jednou rukou jsem ho pustil a přesunul ji z jeho paže ke svému obličeji. Kousl jsem se do zápěstí, abych tlumil ty protivný vzdychy. Přece jen nejsme v okolí deseti metrů sami! Zabručel jsem a kousl se ještě víc, po tom co zrychlil.

,,Omlouvám se Baku-bro..." Řekl udýchaným tónem po nějaké chvíli, když se odtáhl od mého krku, zastavil se a já na něj nechápavě pohlédl. Ty jeho oči... Zakroutil jsem hlavou a zamračil se. ,,Co to meleš sakra?!" Řekl jsem podrážděně.

Musím to udělat. Vím že se mu to bude líbit a já nemůžu odolat. Ale taky je tu možnost, že mě zabije. Nebudu si vybírat. Pořádně jsem se nadechl a vystoupil z něj částí penisu a nechal tam v něm pouze špičku. Vzal jsem zbytek toho lubrikantu a všechno na jeho zadek vylil. Pořádně jsem si přejel po penise a pohled stočil na něj. Uf...

Chvíli jsem čekal, dokud na jeho obličeji nešly vidět další nervy, nakonec jsem se sklonil k jeho tváři, políbil ho pod oko a později i na jeho rty. Pořádně. Použil jsem svůj quirk pouze na svůj penis a hned do něj přirazil zase až ke křenu.

Nejspíš to i hodně bolelo, když jsem uviděl nečekané slzy v jeho očích. Ups. Z jeho úst jsem rty přesunul na jeho slzy a olízl mu je. I přesto, že jsem nahoře, jsem se musel červenat. Přece jen je to moje poprvé s někým koho i miluju.

Zavzdychal jsem mu do úst, ale spíš bolestí než slastí. Já snad používám quirk při sexu?! Já ho zabiju. Když se odtáhl, pořádně jsem se nadechl a spustil. ,,Ty...t-ty jeden magor-shitty hair!" Zavrčel jsem skoro bez dechu a ruce dal na postel, které jsem se chytil.

,, Promiň Bro..." Vydechl jsem. No páni. Tohle je úžasný. ,,Klid..." Pohladil jsem ho po tváře a začal se v něm pomalu hýbat. Opravdu pomalu, aby si co nejvíc zvykl. Postupně jsem zrychloval ale ne moc. Rukama jsem se zapřel vedle jeho hlavy a patama se zapřel taky.

Červenal jsem se, rychle dýchal a stále se snažil držet. Nemohl jsem se už ovládat a začal do něj přirážet ještě rychleji. Sklonil jsem k němu hlavu a na jeho růžové rty, jsem ho rád políbil. Miluju jeho rty. To je teď moje nová fetiš.

Stále jsem se v něm pohyboval. A podle mě už brzy bude. Samozřejmě nebude jediný... Jenže já ho potřebuju slyšet. Zase jsem se od jeho rtů odtáhl a kousl ho silně do ramene. Mě nevadí, že nás někdo uslyší a taky, že používám svůj quirk. Klidně může taky.

Svíral jsem křečovitě postel a mračil se na toho kreténa, který měl červené tváře, lehce podobné barvě jeho vlasů. ,,Ki-aah-shitty hair! O-ahh-kamžitě přeh-staň!" Zavrčel jsem mezi vzdycháním a pevně se držel postele. Musí kurva při sexu používat svůj quirk?! Zabiju ho! Tohle ale fakt bolí! Mračil jsem se na něj. ,,J-ještě chvíli..." Říkal Kirishima stále dokola a já v tu chvíli myslel že mu do prdele narvu obě ruce a způsobím mu v těle výbuch!

Kirishima pak ještě zrychlil. ,,Přeaah~" Zaklonil jsem hlavu a vzdychám jsem ještě víc. On ale přidal na tempu ještě víc, že i postel z toho postupně vrzala a já po pár jeho přírazech do mě, se udělal a moje semeno skončilo na jeho břiše. On se v ten moment udělá do mě a já už cítil jak jeho quirk přestal používat. Ruce měl vedle mé hlavy, oči měl zavřené, lehce červené tváře, pootevřená ústa z kterých jsou vidět jeho špičaté zuby a on tu vydechuje.

Dovolená  ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat