Setibanya SecretGirl sampai di PRIVATE HIGH-SCHOOL
Mereka akan dipnggil oleh Headmistress .
Headmistress adalah papa mereka bertiga..Weyh kita mesti pergi jumpa GB( Guru Besar) ada hal lh baru jer tadi pagi kena call
Kenapa sya ? "Yuna dan Mai berkerut dahi apabila rasa pelik"
Tk tau lh weyh .. jom lh cepat
Apabila mereka sampai ......
Headmistres (Tengku Asher Syukri)
Assamualaikum , knpa panggil kami masuk sini papa? "tanya dari Sya - Leader SG"
Waalaikumsalam , lahh sya .. okylh papa nk bagitau ni ada murid baru datang so harap kamu boleh tolong tunjuk kelas mereka . Oh lagi satu , dia orang sekumpulan BoysKingz dari bekas Highschool ElizizBall . "Guru besar - Tengku Asher Syukri terus terang kepada mereka bertiga"
Baiklh papa "Sya , yuna dan mai fhm dengan kata papa mereka"
Tiba² pintu itu diketuk..
Took took took , Assamualaikum "xxx1 ketuk pintu GB(Guru Besar) dan beri Salam"
Waalaikumsalam, masuk "GB pun memberi respons "
Ouh ni lh murid baru " sapa GB kepada 3 murid baru lelaki" , so sya bawa mereka bertiga ni pergi ke kelas kamu dan jgn lupa kamu bertiga sya,yuna dan mai datang di bilik ni lepas rehat"Sya , yuna dan mai mengganguk ertinya dorg fhm"
SKIP.....
Masuk kelas 4BerlianAssamualaikum , cikgu izinkn kami masuk .. "beri Salam dari BK dan SG"
Waalaikumsalam , masuk lahh "jawap Salam dari cg xxx"
Ok harini kelas kita mempunyai murid baru so sila perkenalkn diri BoysKingz "cg xxx"Nama aku Tengku Izzu Ryan , panggil zu hmm.. " Zu berkata dengan rasa dirinya begitu dingin ala cold bole dikatakan"
Nama aku Tengku Azrul Alexander, panggil Lex " smirk "
dan aku Tengku Adryan Noah , pnggil Ryan lh " jawap dengan rasa malas "
^ anyways Ryan lebih kurang macam playboy hehe ^
"ada yang bising ,ada yang berbisik bisik satu kelas sbb BoysKing perkenalkn diri , dhlh ramai prmpuan kata hensem dan tergila gila tapi tk bagi SecretGirl"Baiklah sila duduk Zu,Lex dan ryan kita akan sambung belajar sastera dan jangan bising lagi .. "Cg Sastera pun bersuara selepas mereka perkenalkn diri"
SKIP....
Masa rehatYuna , Mai . Jom prgi bilik papa , kn tadi pagi kena panggil dh ishh²
"Yuna dan Mai mengangguk sahaja kepala"
Setibanya di destinasi
Assamualaikum , kami masuk " beri Salam dari mereka bertiga"
Waalaikumsalam "sapa dari GB - papa mereka"
Sampai pun .. duduk dulu papa nk bgitau ya ...so tolong tngokkn mereka BoysKingz tu sebab sifat mereka nakal juga dan hurm.. nanti papa bagitau kt rumah nanti taulh.. " kata dari papa mereka"Ouh tkpa ii kami nanti tolong jenggukn kalau mereka buat salah mcm mana? "sya pun bagi soalan"
Kalau itu papa fikirkn sbb mereka BK anak org kaya juga , papa kenal ibubapa mereka bertiga "jawap dari papa mereka"
Baiklh , kalau ada apa ii bgitau kami nk pergi makan dahulu... "Sya pun lalu meninggalkn bilik itu"
SKIP
smpai di Kantin...Hmm nk mkn ape ni weyhh rasa tkde lapar lh huu... "Yuna"
---------
Author : kau ni mkn jelh ..aku yg bayarkn haha semua blh author kn baik hehe ..
Yuna : eh kacau jelh ni author org tk lapar semua nk ambik ..ishh..
Author: yelh ii HAHAHA jgn marah...ah sambung tu ..kang terlepas bf sya hensem tu hehe
Sya : eh sape lagi ni bf aku.. kang aku tampar ni author ..ishh..
Author :Gurau lh HAHAHH , woi sambung lh sygku ...
----------SAMBUNG CERITA...
Ishh marilah aku lanja korang makanan berdua ni janji kenyang kang habis masa pulak "kata dari Mai dan lalu pergi ikut barisan"
okey ah "yuna dan sya pun menunggu "
Selepas membeli....
"Yuna terlanggar seorng budak lelaki baharu"DR BUKK!!
Woi apa ni Main langgar , tidak nampak kah aku berdiri disini dah lama ..!? Mata mana mata tu tidakkan tk tengok pulak ishh?? "Lex BoysKingz mendengus marah kt Yuna"
Masalahnya ni tgh jalan asal berhenti ah?? Org pun nk lalu kau sibuk kt tgh jalan "Sya pun geram dgn Lex tu"
Aduhh sakit nyee "yuna sdg dlm kesakitan"
Alaaa ni aku malas tidak nampak juga , ada matakan
Dhlh kami blahh dulu . Malas nk bising ii kt sini hadoi ramai orang betul " Sya pun langgar bahu lalu Lex pergi ke kelas mereka balik"
Weyh jom sakit ni ..aduhhh "yuna"
Ramai budak lelaki dan perempuan melihat terjadi tadi mereka berdua , ada yang mengutuk adalah pulak yang berangan suka laki begitu eh..
Cis! "lex pov"
SETELAH sampai kt kelas
Hmm garang do tu laki tadi , yuna langgar . Gila betul lah langgar dah marah ii .. pastu kuat lak tu suara "kata dari Mai bebel "
Yalah.. aku rasa kita patut tunggu dorg masuk kelas ni tapi tidak semestinya dia orang ada plan en haha "kata dari sya"
Setuju lh sya , bijak eh dhlh comel "kata yuna "
Eh jgnlh puji ehek ii ...kembang kang haha "kata dari sya"
Sya , yuna dan mai bersembang pasal yang terjadi tadi , mereka tidak tau perangai BoysKingz manakala budak lelaki lain pulak , sedangkan ramai yang tidak kacau ataupun kenal SecretGirl juga..
Hay sorry ii pendek kn? nanti author sambung oky
kpada Subscribers Study Vibes (Telegram)
tq ya baca huhuu🤍 korg rasa best tk?? haha....so Stay Tuned Part 2..Jam 2.06
Rabu 10 Mac 2021
YOU ARE READING
BoysKingz and SecretGirl
Teen FictionAdakah mereka masih berdendam atau menyukai antara satu sama lain ? SecretGirl sanggup menutup ideniti mereka dari membuat bising di HIGH-SCHOOL (Korg akan tahu juga oky) SecretGirl mempunyai 3 ahli dan nama depan mereka juga ada "Tengku" ....teta...