Part 4(Perjumpaan mereka)

58 5 0
                                    

Sya , yuna dan mai bangun dan celik mata mereka pada waktu pagi dan bersiap cepat pergi ke syarikat papa nya ..

Pemandu papa mereka telah menyediakan sebuah kereta Alpard yang berwarna hitam yang sudah menunggu mereka di depan Rumah Banglo 3 Tingkat . Mereka bertiga telah pun memasuki Kereta Alpard Hitam menuju Syarikat papa nya .

Setibanya mereka sampai di destinasi yang dituju.

"COMPANY THE AGENSI HALL"
Nama syarikat yang bergabung Yakuza,Irizu,Healer dan Ash...

Papa kami tunggu kt mana nanti ni? "sya"

Jom , masuk papa nak bagi tunjuk bilik yang harus kamu berada pada tepat jam 8 . "kata papa mereka bertiga sambil menuju ke ruang perjumpaan"

Di ruang perjumpaan company mereka...

Hey , Ash came here . Wow welcome back my friend haha "Yakuza dgn senang hatinya berkata"

Yeah I'm coming haha "Ash yang sedang menyalam tangan yakuza"

Lan bawa bertiga perempuan ni di bilik khas dengan BoysKingz "kata yakuza dengan tegasnya kepada Lan pembantu nya"

Baik tuan! "kata Lan dengan segera dia membawa ke bilik yang dituju"

SESAMPAI sahaja mereka....

Sila perkenalkn diri SecretGirl...

Saya Tengku Aryana Natasya selaku dalam Ketua SecretGirl ini "kata sya"

Saya Tengku Adreana Yuna "kata yuna"

dan saya Tengku Aliana Maisarah "kata mai"

Dan BoysKingz silakan ...

Saya Tengku Izzu Ryan selaku ketua dalam BoysKingz "Kata zu dengan selamba nya"

Saya Tengku Azrul Alexander "kata lex"

Saya Tengku Adryan Noah "Ryan"

Okey now korg disini akan berlatih menggunakan senjata yang saya akan bagi untuk kamu berenam "Kata lan sambil  memberi senjata"

Ni Rambo for mai , ni samurai for yuna dan samurai emas for sya

Ni M416 for zu , Awm sniper for ryan dan lex kau ambik je mana ii senjata sebab kau mahir dalam bab hacker komputer ni and lagi 1 korg semua kena ada 1 simpanan pistol kt kaki .. fhm ? "kata lan yg baru sahaja memberi senjata"

Fhm Lan kami ok je dan SecretGirl kami akan perhatikn juga "kata zu dengan selamba"

Okey now korg pi latih sana dan tengok gerak geri BoysKingz ni and zu tolong ajarkan mereka bertiga ni , Sya dengan zu , Yuna dengan Lex dan Mai dengan Ryan so get your partner right now "kata Lan dan sambil tu mereka bergerak seperti Lan katakan tadi"

Hey babe , baru kami tau yang kamu akan berkejasama haha "smirk" kata Zu"

Eleh setakat tu pun nk bagai ii panggil kami babe , sape je nk dengar heylo sedar sikit okey kami tk murah sngt mcm kt luar perempuan tu "kata sya dengan kata pedasnya"

Dh jgn bnyak bunyi tngok ni aku main senjata "kata zu sambil menembak senjata ke tempat yg ditandakan di depan mereka.."

"SecretGirl and BoysKingz berlatih dengan tekun"

Setelah habis mereka latihkn diri ...

Hai Tengku sekalian , skrg kita pergi makan petang dengan papa kamu semua so gets ready yaa and don't forget simpan senjata tu dengan baik nanti. "kata Lan yang baru keluar dari bilik itu"

Ha okeh Pak Lan , pape roger au lagi "kata Lex"

S
K
I
P

Apabila sampai ditempat yg ingin dituju makan petang ...

Ha sya , yuna dan mai mari sini duduk makan dengan mereka , bibik dh sediakan makanan ni "kata

Tanpa membuang masa mereke pun duduk dengan tanpa rasa segan ..

"Hidangan diatas meja panjang itu mempunyai Asam Lasak , Char kuew teow , Lobster dan lain lain nya lagi .. sungguh banyak disediakan makanan di meja panjang itu"

Yakuza Pov

Cantik nya anak bertiga Ash ini , haraplh anak aku dapat tawan hati mereka malah mereka pun pandai dalam hal company Ash papa mereka ..

Lepasni semua kamu berenam akan ikut kami berempat masuk bilik perbincangan sebab aku ingin membincang hal penting tentang markas ini "kata Yakuza"

Psst psst sya .. kau rasa tk takut ke terlibat dgn hal company ni tapi... "mai bisik tapi tk dpt meneruskn percakapan"

Alah tkde masalah lh lagipun kita kn anak jagaan bawah papa mestih kena juga lagi pun jgn takut aku dan yuna kn ade haha "sya pun memotong dan menjawap tanpa rasa takut"

Zu melihat telatah sya tapi dia dpt dgr percakapan mereka ..

S
K
I
P

Setelah mereka masuk ke bilik perbincangan..

Baik memandang kamu semua dh ada kt bilik ini , saya akan meneruskn discuss u all about markas kita and then markas ini akan saya bagi kepada BoysKingz yg diketuai oleh Tengku Izzu Ryan dan penolongnya ialah dari SecretGirl , Tengku Aryana Natasya.. so no can stop me about this coz I must give it to them .. and easy sikit nk tolong untuk masa akan dtg .. sesiapa bantah arahan , aku akan pancung kepala kamu sampai mati fhm ! "kata Yakuza dengan tekun dalam hal company ini sambil tu semua pun berkata fhm"

Weldone u all , next ni sng sikit kn tk yah susah ii dh haha "Healer"

Yow my brother haha btw jaga ii markas kita nanti ada anak buah c King tu sebab semalam aku dh spy yg mereka akan tukar location ke tempat markas lain dan Lan kata semalam juga dia dh dpt tngkap mereka akan buat markas kt tempat dlm lagi , tanah pun besar .."Irizu"

So gets ready defend markas ini , They are still school so I scare they kiddnap by King Acai tu "kata Yakuza dgn bimbang"

Btw Lan bawa mereka semua berenam ni ke rumah yg aku dh sediakan .. actually tunjukkn mereka bilik juga and that's all , go "kata yakuza kpda Lan di tepinya

Baiklh Yakuza .. "Lan pun membawa mereka dan mengambil kereta Alpard Hitam "

Sesampai sahaja di rumah mereka...

So girls bahagian sana rumah merah hitam and boys bahagian sana rumah biru hitam , ade pape roger dgn sya "Kata Lan"

Baik..

Rumah SG

Weyhhh , kamu rasa urmm handsome tk izzu tu .. sbb hati aku mcm nk jatuh cinta dgn dia.. well yeaa kita kn baru berkenal dgn dorg .. "sya"

Srs ar sya kau suka dia eh ..ckp je kau suka dia ni our little secret kita jgn smpai dorg tau "yuna"

Yelahkn , mustahil lh kita tk jatuh cinta dlm masa yg sama kita hidup ni .. "mai"

Dhlh kita tido lh dulu , tngok lh esok apa jadi an "Sya"

Rumah BK

Lex aku rasa , aku suka lh dgn sya dh sejak kita mula kenal dorg haritu .. urmm takutlh dia suka org lain nk curi hati pun aku ni bkn pandai sgt dhlh aku playboy , tapi kalini aku tk nk playboy dh sbb aku suka sya dh "Zu"

If u like someone , just change everything imposibble lh haha kn ii "Lex"

Eishh bising je korg ni dh malam , yg pasal cinta korg tu nanti ii lh esok ke nk curi hati mereka , skrg kita tido rehatkn otak simpan tenaga . Chaw tido lu .. "Ryan"

Bersambung..


Sorry lama tk update <33

BoysKingz and SecretGirlWhere stories live. Discover now