☁️✨NCT DREAM✨☁️

2.5K 74 13
                                    

Tepki: sana aşık olduklarını fark ediyorlar:


⍣⭒⚝ mark

açıkçası korkardı ?? Sanki bir süreliğine senden uzak duracakmış gibi hissediyorum, böylece düşüncelerini doğru bir şekilde toplayabilir ve seninleyken garip olma fikrini gerçekleştiremez . sana her baktığında, kalbi daha önce hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başlardı ve eğer dürüst olsaydı bu onu dehşete düşürdü. daha önce hiç böyle hissetmemişti, bu ne anlama geliyordu? ölüyor muydu?

⍣⭒⚝ renjun

bu konuda biraz nötr olurdu,ne yalan söyleyeyim. ilk başta biraz gergin olurdu, ama sonunda bu duyguya alışacaktı. Renjun kesinlikle seninle yakınlaşmaya çalışırdı ve seni şimdiye kadar olduğundan daha iyi tanımak için fazladan adımlar atardı. Seni kendisine karşı aynı hissettirmeye çalışırdı.

⍣⭒⚝ jeno

tıpkı renjun gibi, her şeyde tarafsız olurdu, ama kesinlikle senin etrafında çok daha fazla olmaya çalışacak. yeni farkındalıkla, kendisini her zamankinden daha yapışkan ve sana karşı çok daha şefkatli buldu. Sana bakmayı her zaman severdi, ama şimdi, her gözünü yakaladığında söylediği tek şey, "evet. bu benim hayatımın aşkı. "

⍣⭒⚝ haechan

duyguları her yerdeydi ve yüzüne kızarmadan bakamayacağı bir zaman vardı. gerçekte ne olduğunu anladıktan sonra çok cesur olacaktı. Cidden, Hyuck seninle flört etmek için bulduğu her fırsatı değerlendirirdi. o doğal olarak yapışkan bir insan ve bu yüzden kelimenin tam anlamıyla aşık olduğu birisine nasıl sevimlilik yapmayabilirdi? Tamamen güvende ve kollarındayken sana sarılmayı nasıl bırakabilirdi?

⍣⭒⚝ jaemin

Hissettiği şeyin artık bir hoşlantı olmadığını ve sana karşı gerçek hisler olduğunu anladığında, tam bir centilmen olur. daha önce olmadığı için değil, şimdi çok yoğunlaştı. senin için kapıyı açar, sandalyeni çıkarır, üşüdüğünde ceketini verir, eliyle seni besler ve seni güldürmek için her şeyi yapar , vb. Sadece seni özel hissettirmeye takıntılı.

⍣⭒⚝ chenle

chenle bu hisse ne isim vereceğini bile bilmiyor. Her şey hakkında kafası çok karışık ve olduğu gibi hissetmesinin tek sebebinin, geçen hafta bir şekilde daha güzelleşmen olduğuna inanmak istiyor. ama kendini ne kadar ikna etmeye çalışsa da, işe yaramıyor. elbette güzelsin - gördüğü en güzel insansın. ama daha sonra onun ilgisini çeken şeyin senin görünüşün olmadığını, kelimenin tam anlamıyla seninle ilgili her şeyin olduğunu fark etti. çekiciliğin sadece ek bir bonus oldu. Gülüşünün ne kadar bulaşıcı olduğunu, saçlarının ne kadar parlak olduğunu, sevdiğin bir şey hakkında her konuştuğunda gözlerinin ne kadar ışıldadığını, her şey hakkında ne kadar tutkulu olduğunu fark eder - zhong chenle sana aşıktı.

⍣⭒⚝ jisung

çok korkmuş, çok şaşkın, wtf oluyor. Çünkü jisung daha önce hiç bu tür şeyler yaşamamıştı. elbette hoşlantıları ve küçük "ilişkileri" vardı ama birine aşık olmak? tamamen yeni ve kesinlikle korkutucu. senin hakkında daha önce hiç sahip olmadığı tüm küçük şeyleri fark ediyor ve sana her baktığında kalbi daha hızlı atıyor. bu hissin ne olduğunu çok sonraya kadar fark etmemişti bile.

                                                                          🌠🌠🌠


ALLAH CANIMI ALSA DA KURTULSAM

hahaha sınavlar go brr

nEYSE kendinze iyi bakın aşklar öptüm

hadi bb

↬ nct tepkiler ↫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin