Tepki : Kötü bir gün geçirdiniz & Moraliniz bozuk✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰
Taeyong :
Taeyong size hiçbir şey yapmak istemediğinizi dediğiniz zaman sizin siz olmadığını söylerdi. Siz bunu söyleyince kendinizi tutamayıp ağlardınız ve Taeyong hemen yanınıza gelip sizi sakinleştirirdi.
Doyoung :
Doyoung sizi üzülmüş ve ağlarken görmekten nefret ederdi. Meşgul olduğundan dolayı o gün size zaman ayıramamıştı ama sizi ağlarken gördüğünde her ne yapıyorsa bırakır ve sana koşardı. Sizi sıkıca sarardı ve konuşmak isteyip istemediğinizi sorardı
Jaehyun :
Jaehyun sizi TV açık, kalbiniz çıkana kadar ağlarken görünce şok olurdu. Sizi böyle üzgün görmek biraz kalbini kırardı. Hemen yanınıza gelir, anlınızı öper ve 'merak etme bebeğim, ben varım' derdi. Bunu söylemesi ile çok daha iyi hissederdiniz.
Winwin :Jaehyun gibi, sizi ağlarken gördüğünde şok olurdu. Sizi elinden geldiğince neşelendirmeyi denerdi. Size sarılırdı ve yüzünüzü öperdi. Sorununuzu çözmeye çalışırdı ardından ise film izlerdiniz.
Jungwoo :Bu tatlı oğlan hemencecik yanınıza gelir ve aklınızda ne olduğunu sorardı. Açıklarken tekrar ağlamaya başlayınca sizden sizi kendine doğru çekerdi ve birbirinize sıkıca sarılarak uyurdunuz.
Lucas :Enerjik bir şekilde yanınıza gelirdi ve ne olduğunu sorardı. Siz hıçkırıklarınızın arasında anca anlatabilmiştiniz. Bunu duyunca elini belinize atar ve 'o zaman bu gün ne istersen yapıyorum' derdi. Bunu duyunca çok bir tepki vermesenizde ilerleyen vakitlerle çok eğlenirdiniz.
Mark :Mark sizin keyfinizin olmadığını fark ettiği zaman kafası karışırdı. Sorup sormamak arasında kalırdı. Açıklarken ağlamaya başlayınca Mark ne yapması gerektiğini hiç bilemezdi. Sadece kafanızı omzuna yaşlar ve 'merak etme her şey yoluna girecek' derdi ne kadar bu cümleden nefret etsede. Sizin için gider atıştırmalık alırdı.
✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰✰Yazar coşturuyor günde iki bölüm hayırdır ne oluyor yaa.
Aşk 101 izleyin lütfen önyargılıydım bende ama güzel bence. (Klasik bir TR dizisi ama sırf müzikler için bile izlenir)
Mor ve ötesi - Daha Mutlu Olamam
Mor ve ötesi - Cambaz
The Neighbourhood - Daddy IssuesBunlar son günlerdeki favori şarkılarım dinleyin derim.
Zabahtan beri online dersteydim beyin hücrelerim gg
Neyse bb dkdjjebszkjz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↬ nct tepkiler ↫
Random❅ nct tepkiler ❅ • tumblr'dan alınan çeviriler ve kendi yazdığım tepkilerdir