Canlarım ciğerlerim anaların kuzuları ablanızın tek taneleri...
Lütfen artık O tertemiz beyinlerinizi mafya-uyuşturucu ve sex üçgenini güzel ve normalmiş gibi gösteren hikayelerle daha fazla kirletmeyin...
Bu şekilde yazılan hikayelerede tepkinizi gösterin
En eski wattpad kullanıcılarından biri olarak zaten şu aralar wattpadin çivisinin çıktığını düşünüyorum.13-15 yaşında çocukların cinsel içerikli hikayeler yazmasını anlayamıyorum.Anlayamayacağımda.
Yaşınız gibi olun yaşadığınız yaşdaki gibi görünün.Bir gün benim gibi otuzlu yaşlara geleceksiniz zaten ama ben sizin yaşınıza geri dönemeyeceğim.Daha geçen gün konusu geçen ve kaldırttığımız hikaye gibi ''Abime yandım tutuştum''bu tarz şeyler yazmayın.
Şu an wattpad in 3 milyon Türk kullanıcısı var.Ortalık abaza kaynıyorken yazdığınız bu hikayeleri okuyan aklı malum yerinde olanlar var.Sizin kurgu diye yazdığınız şeyleri okuyup a bi tecavüz edeyim belki bana aşık olur kafasını yaşayanlar var.
Uyuşturucunun etkisiyle bu vahşeti normal birşey gibi görenler var.
Özgecan'ın sonunu hazırlayan etkenlerden birinin bu olduğunu düşündünüzmü...
Özgecan ve daha duyulmamış Özgecan gibi niceleri var...
Şimdi herkes şapkasını önüne koysun ve düşünsün
Biraz sağ duyu lütfen....Sizden ricam bundan sonra gözünüze çarpan ensest ilişki,tecavüz,pornografik içerik,uyuşturu
bunları güzel birşeymiş gibi gösteren bu yola teşvik eder şekilde yazıldığını gördüğünüz,hikayeleri ister bu kitabın yorumlar kısmına ister direk bana mesaj atarak bildirmeniz.
Bir anne olarak bahar temizliği yapmaya karar vermiş bulunuyorum.
Başka anneler ağlamasın diye
Hepiniz çok seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİKAYETNAME
SaggisticaBu kitapta bulacağınız tek şey wattpad de yaşanan seviyesizliklere tepkidir