Öncelikle aldığım sayısız yorum ve mesaj için sonsuz teşekkürler..
Elimden geldiğince gelen mesajları değerlendirerek bahsi geçen hikayelerin yazarlarına özel mesajla ulaştığımı ve şu ana kadar olumlu sonuç aldığımı bilmenizi isterim.
Aslında çocukların büyük bir çoğunluğu popüler oloabilmek adına bu yola baş vurmuş gibi gözüküyor.
Fakat yaşlarının küçüklüğü ve bu konudaki tecrübesizlikleri ile Kaş yaparken göz çıkarıyorlar maalesef...
Bizim de bu konuda hassas davranmamız gerektiğini düşünüyorum.
Öncelikli amacımız hikayeyi direk rapor etmek değil hikayenin yazarı ile onu rencide etmeden özel mesajlarda uyararak yaptığı şeyin aslında yanlış olduğunu anlatmak.
Sonuç olarak eğer yaptığı hatayı o kişiye izah edemezsek buradan gider başka bir yerde yazar...
Amaç bağcıyı dövmek değil üzüm yemek olmalıdır.Ayrıca büyük bir çoğunluğunda ergenlik bunalımı geçiren tertemiz ve ışıl şışl çocuklar olduğunu unutmamak gerek.
Deliğinden çıktığında beni sokabileceği ihtimalini bilmeme rağmen tatlı dilin her zehre ilaç olabildiği kanaatindeyim canlarım...
O yüzden sizleden ricam öncelikli olarak konuyu kişinin duvarında değil özel mesajlarda uyarı yöntemi ile çözmeye çalışmanız.
Dediğim gibi eğer siz yazmaktan veya muhatap olmaktan çekiniyorsanızda lütfen bana mesaj olarak bildiriniz ki elimden geleni ardına koymayayım.
Biliyorum çok büyük bir topluluk var çok sayıda hikaye var ve biz bu kalabalığın içinde samanlıkta kaybolmuş iğne gibiyiz.
Ancak zamanında atalarımız nasıl çanakkale savaşında tek silahla,tek kurşunla ve tek lokma ekmekle zafer kazandılarsa bunu bizimde başarabileceğimizi düşünüyorum.
Kazandığımız her bir kişi on kişi o on kişide yüz kişi demek...
Tabiki beyinler özgürdür.Tabi ki insanlar yazmakta da özgürdür.Tabiki gerçek hayatta tecavüz vardır.Ensest ilişki vardır.Gasp vardır .Cinayet vardır.İşkence vardır...
Bunlar yazılmalıdır da..
Ancak bunları yazarken sorumluluk sahibi kalemler olarak beyaz ve siyahın arasındaki fark iyi yansıtılmalı kötünün ne kadar kötü olduğu çok iyi bir şekilde aktarılmalıdır.
Gördüğünüz hikayelerin sadece adına göre değil içeriğine göre de karar vermenizi rica etmekteyim bu yüzden.
Ne kadar bıçak sırtı bir konunun üzerinde tepindiğimizin farkındalığıyla Umudumuzu kaybetmeden azimle bu yolda yürüyelim diyorum.
Dostluğunuz,desteğiniz ve yansıttığınız pozitif elektrik hiç eksilmesin....
Saygı ve Sevgilerimle...
Büşra Çivicioğlu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİKAYETNAME
No FicciónBu kitapta bulacağınız tek şey wattpad de yaşanan seviyesizliklere tepkidir