Ön Bölüm

99 6 0
                                    

Bileğimdeki ize ne kadar süredir bakıyordum, bilemiyorum. Anlamsız, bir o kadar da anlamlı bu iz; her baktığımda daha değişik şekillere giriyordu. Bir kalp, gözyaşı, bir gülümseme.. Ama hiç birini yakıştıramıyordum. Bu iz bizim siyah güneşimizdi.

Verdiğim sözü tuttum, onunla uyudum. İlkti sanırım. Bir erkekle sadece uyumak. Garip. Tanıdığım tüm erkekler altında olmamı tercih ederken o yanında tutmuştu beni.

Düşüncelerim sarmaşık gibi birbirine dolanıyordu. Giray'ı görmemle tutunduğum duygusuzluk yıkılmıştı. Yine acının içine boğuluyordum.O bulanık günler yeniden belirmişti. Tek sevdiğim adam. Bir zamanlar mutlulukla çığlıklara boğan adamı, böyle anımsamak aklıma gelmezdi. En yakın arkadaşımla tanıştırdığım gün dikkat bile etmemiştim birbirlerine gülmelerine. Sonradan tek tek şüpheler kafamı doldurdu. En sevdiğim adam-en yakın arkadaşım. Saçmaydı. Kız sikime benziyordu. Bununla yapmaz diyordum. Kendimi kandırmak da böyle başladı.

&

İlk defa birisiyle sigara dönüyorum. Bunun nedeni kimseyi yanıma almamam da olabilir. Aren'le sadece teneffüslerde uyanıyor, sigara içmeye gidiyorduk. Onun dışında sırada bir montun altında buluşup, nefeslerimizi paylaşarak uyuyorduk. Aren elimi sıraya gelen yanağının altına koyup uyumayı alışkanlık edinmişti.

Sabah geç kalktığımız için okula gecikecektik. Her zaman bakımlı olduğum gerekçesiyle oje sürmesini rica ettim. Tabi bok gibi sürdü. Tırnağım dışında eliminin her yeri oje. Bu yüzden uzun gelen hırkasını giyip ellerimi saklıyordum.

Sepya Mavisi hakkında bazı kararlar aldık. Bir gün onda bir gün bende duracak şekilde yazacaktık. Beraber olduğumuz zamanlarda da konuşma şeklinde olacaktı. O bizim çocuğumuz olmuştu. Neden bilmiyorum Sepya Mavisi'ne yazmak iyi geliyordu. Sanki o bir kalp ve aynı zamanda da bir beyindi. Ben yazdıkça anlam kazanıyor, bunu şekillendiriyordu.

Çıkışta Aren'in saçmalığını söylemesini sabırla bekliyordum.

" Yeni bir iddia; sevgili olacağız. Bu sefer katlanmamız gereken birbirimiziz. Kaybeden kim olursa kazanana ilkini verecek." Piç gülümsemesiyle bana bakıyordu

Dudaklarından dumanla birlikte kelimeler dökülürken hangisini yakalayacağımı bilemedim.

AREN-BİZ- SEVGİLİ-OLMAK-BİRBİRİMİZE-KATLANMAK-İLKİNİ - VERMEK

Sadece sevgili kelimesi elimde kalırken, şaşkınlığım öksürüğümle varlığını belli etti.

Sepya Mavisi ( Askıda )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin