→Setkání←

228 11 0
                                    

Je středa a venku prší. Mám rada když prší uklidňuje mě koukat jen tak z okna na kapky které stékají po okně nebo dopadají nějak na zem. Ale dneska se mi to nehodí. „Tati? “zakřičim na tátu z mého pokoje. „Jo vezmu tě je škole.“zakřičel na zpět. Jak on to dělá že vždycky ví co chci?radši jsem nad tím nepřemýšlela a oblékla jsem se.
Moje hnědé dlouhé vlasy jsem si nechala rozpuštené.Na sebe jsem si obléká černou mikinu a jeany.Na rty jsem si dala lesk a jemně nanesla řasenku na řasy.
Aby jste měli představu jak vypadám tak Mám hnědé vlasy dlouhé do půlky zad a hnědé oči.jsem vysoká asi 165cm a moje postava je hubená. Hodně lidí mi říká že jsem trpaslík ale já jsem se svojí výškou spokojená.
„Můžeme? “nakouknul ke mě do pokoje tata.„můžeme.“usmala jsem se a šla jsem se dolů obout.Jo já zapomněla jsem vám říct kam jedeme.Jedu do školy podepsat nějakou poličku maturanti to tady mají jako takovou tradici už několik let.„díky.“řekla jsem tátovi když jsem vysedala z auta. „Ahoj uvidíme se zítra. „Řekl ještě než jsem zabouchla dveře. Nasadila jsem si kapuci a šla ke školní knihovně. Ale zarazila„sakra už zase?“ Řekla jsem si sama pro sebe když jsem uslyšela zvířecí zvuky.vydala jsem se za nimi. Zvuky mě zavedli do takoveho podchodu.jdu pozdě už je po boji. je tu 7 lidi a 6 h nich jsem znala.Sakra na někoho jsem zapomněla? Však tu byli všichni kdo byl ten poslední? Počkat musím si to spočítat... Scott, Stiles, Kira, Malia, Liam,Lydie a ten poslední zatím pro mě neznámý protože byl ke mě otočený zády. Teď mu budeme říkat pan neznámý.„Kdo jsi? “zeptal se Scott a stoupl si přede všechny.„musím uznat že ve čtvrté třídě jsem vypadal jinak. “řekl pan neznamy.chvilku bylo ticho které jsem nakonec prolomila já když mi to došlo. „Theo? “zeptala jsem se ho a on se na mě otočil.„Catherine?“vydechl a přistoupil ke mě o krok blíže. Jako varování jsem slyšela Liamovo zavrčení na které se theo otočil zase zpátky hlavou ke scottovi a zbytku smečky.

--------------------------------------------------
Ahojjkyy tohle je první kapitola tohoto příbehu. Doufám že se vám líbí. Jen chci říct že předchozí příběh wattpad smazal možná ho napíšu znovu ale nevím.takze ahoj u další kapitoly💖
•Catherine

Sestra StilinskihoKde žijí příběhy. Začni objevovat