•3

123 6 0
                                    

„Jdeme?“vlezl do mého pokoje Stiles.Jen jsem kývla vzala batoh a odešla z mého pokoje. „Ahoj tati“řekla jsem s úsměvem a objala ho.„Ahoj.Vy dva jste se pohádali? “řekl když jsme se od sebe oddálili a přejel si nás pohledem.„To je jedno musíme jit“řekl Stiles a odešel ven„Neřeš ho.Zase jsme se pohádali kvůli blbosti.“řekla jsem když jsem si všimla jeho smutného obličeje.„Tak utíkej ať stihnete školu“řekl a dal mi pusu do vlasů a já šla za Stilesem do auta.

„Mám problém“přiběhla ke mě lily a už mě chtěla táhnout do školy.„Ne ona nikam nejde“chytil mě za ruku Stiles„A proč ne? “podívala se ne něho lily.„Musím s ní o něčem mluvit.Pak si popovídáte.“řekl Stiles a lily se otočila a odešla směr škola.„Co to jako mělo být?“vyjela jsem po Stilesovi který mě ignoroval.„Nelíbí se mi.“řekl Stiles Malii když na nás zamával Theo.„Sklapni Stilesi.“řekla jsem když k nám mířil theo.„Catherine? můžu s tebou mluvit?“podíval se na mě Theo.„Ne nemůžeš!“vyjel po něm Stiles.„Jo můžeš."řekla jsem a vzala jsem Thea za rukáv a šla rychle ke škole.„Promiň chová se poslední dobou divně.“řekla jsem když jsem pustila jeho rukáv.„V pohodě. Čekal jsem že takhle odpoví.“řekl když mi otevřel dveře do školy.„Kde máš skříňku?“zeptala jsem se když jsme procházeli chodbou k mojí skříňce u které čekala Lili.„Tam“Ukázal na skříňku která byla kousek od mojí.Jen jsem kývla a každý šel ke svoji skříňce.„Takže ty teď bavíš nováčky?"podívala se má mě lili když jsem otevřela skříňku. „Ne?... Ale teď mě zajímá co jsi mi chtěla říct.“řekla jsem když jsem hledala učebnici přírodopisu.„Stěhujeme se."řekla smutně a já jsem se na ni podívala.„Kam?"zeptala jsem se když jsem zavřela skříňku.„Do New Yorku.“šeptla se sklopeným pohledem.„To je úžasné vždy jsi tam chtěla jet.“řekla jsem jedinou pozitivní věc která mě napadla.„Jo já vím ale chtěla jsem tam jet s tebou.“řekla a šla pryč.

„Catherine?“zavolal na mě Theo když jsem šla hledat Stilese a ostatní.„Nechtěla by jsi někam dneska večer zajít?“zeptal se když mě doběhnul.„Nevím ale pomyslím to.“usmála jsem se na něho omluvně.„V pohodě.Hele dala by jsi mi na tebe číslo?“podíval se na mě a otevřel mi dveře do jídelny kde jsem zahlédla Stilese a ostatní.„Jo jasně.“řekla jsem a natáhla ruku aby mi dal jeho telefon.„Díky.Pak ti napíšu.“řekl s úsměvem a šel někam ven.„Važně s ním půjdeš ven?“zeptal se naštvaně Stiles.„Scotte?"podívala jsem se na Scotta.„Já nic neříkal.“řekl a kývl směrem k malii. „Promiň ale tvůj bratr je hrozně otravný.“řekla s nevinným úsměvem.


„Nechápu co děláme.Už tři hodiny jsme koukaly jak hraje video hry.“řekl naštvaně Liam který držel provaz kterým jsem měla svázané ruce.Jo Stiles se zbláznil.„Hele on nám lže.Nevěřím mu.“řekl Stiles a rozhodil rukama.„Kdo ti pořád píše?“podívala jsem se na Liama.„Mason.Měli jsme jít spolu dneska do posilovny.“řekl se sklopeným pohledem.„Ví že jsi vlkodlak?“podívala jsem se na něho.„ne neví"hned když to dořekl tak jsme oba spadli do nějaké díry.„Co děláte?“přešel k díře Stiles.Jen jsme se na sebe s Liamem.Potom vyskočil navrch a pomohl mi vylézt.„Hej pojďte sem.“kývl na nás Liam.„Sakra stilesi neměly by jsme tady být“začala jsem panikařit když jsem zjistila kde jsme a proč tady je.
„Proč?"podíval se na mě.„Tady zemřela jeho sestra.“řekla jsem naštvaně.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ahoj tak tady máme další kapitolu.Budu rada za vaše názory.
~Catherine

Sestra StilinskihoKde žijí příběhy. Začni objevovat