•2

149 10 0
                                    

„Stilesi půjdu najít Lily." řekla jsem a nečekala na jeho odpověď, prostě jsem odešla.

Usmála jsem se když jsem viděla malou zrzku která na mě mávala „Ahoj Cath" Řekla a objala mě „Ahoj lil" pozdravila jsem si na zpátek. Už se zvykla že ji říkám lil protože Liamovi říkám "li"-

„Jdeme?nebo ještě na někoho čekáš?" řekla když nenápadně kývla hlavou někam za mě a já se tam otočila .Stál tam Theo který se na mě koukal a pak sklopil pohled na napsal něco na nějaký papírek následně zmizel „Kdo to byl?" zeptala se lil „Nevím "zalhala jsem a vešla do školy a lil hned za mnou.Když jsme stáli v řadě tak jsme si povídali„Popovídáme si ještě nebo půjdeš hned domů? "zeptala se lil když jsme podepsali poličku.„Můžem ale jdu na záchod jdeš taky? "řekla jsem a kývla hlavou k chodbě. „ne já počkám tady. "usmála se a jenom kývla a šla na chodbu.Sice jsem potřebovala na záchod ale chtěla jsem najít Thea a zjistit proč se vrátil takže jsem šla projít všechny chodby a místnosti kde by mohl být. „Hledáš mě? "řekl někdo za mnou a já jsem se tam otočila. „Bylo by divný kdybych řekla že jo?"zasmála jsem se nervózně a Theo ke mě udělal krok. „Trochu."zasmál a na chvíli sklopil pohled ke svým botám.„Takže popovídáme si nebo tady budeme jenom tak stát? "zeptala jsem se a koukla z okna ven.„Jo jasně ale nesedneme si na schody?"řekl a přešel ke schodům.

Chtěla jsem se ho začít ptát na otázky ale zazvonil mi mobil„Promiň toto musím vzít."koukla jsem se na něho omluvně a on jenom přikývl.„Hele Cath já vím že jsi před chvilkou odešla ale musím jit máma mi volala že si se mnou chce promluvit a něco důležitého říct."vyhynula že sebe rychle lily a čekala na moji odpověď„Jo v klidu. Bež ať ti mamka nenadá. "řekla jsem„děkuju ale zítra si popovídáme. Ahoj."řekla rychle a vypla hovor.
„Takže proč jsi se vrátil do Beacon Hills?"řekla jsem a sedla jsem si vedle něho.„Když jsem se dozvěděl že tady je práva Alfa a ještě k tomu že je to Scott McCall tak jsem musel přijet se podívat. "zasmál se„Ale jsem Omega takže si musím najít nejakou smečku. Chápeš?"podíval se na mě a já jen přikývla.„Ale není to jediný důvod že?"podívala jsem se mu do očí„Máš pravdu.. Má to víc duvodů."řekl a stále mi koukal do očí. „jaké?“řekla jsem a povytáhla obočí on se jenom usmál a přiblížil se k mému uchu„To se možná dozvíš později“šeptl a zase se oddálil.„Chceš odvézt domů? “zeptal se a stoupl si.„Klidně“řekla jsem a zopakovala jeho pohyb.

„Uvidíme se zítra ve škole?“zastavila mě theova ruka a já jsem se na něho otočila„Jo.jasně“řekla jsem s úsměvem a vysedla z auta. Stále pršelo takže jsem rychle bežela k hlavním dveřím kde jsem se naposledy otočila na theovo auto ze kterého mi naposledy zamával Theo a odjel.„Kdo tě vezl domů? “řekl Stiles hned když jsem za sebou zabouchla hlavní dveře.„Lily“zalhala jsem a vydala ke schodům„Ale ona jela domů už před půl hodinou vyděl jsem ji odjíždět od školy.“řekl Stiles a já jsem se zastavila a pomalu otočila protože tohle nebude dobrý.„Takže kdo tě odvezl domů? “řekl a založil si ruce na hrudi.„Theo“šeptla jsem a sklopila zrak.„Cože?Muže mi to zopakovat?"zamračil se Stiles a přešel ke schodům. „Theo!“křikla jsem a rozhodila rukama.„Děláš si srandu?“křikl po mě Stiles a vyběhl za mnou schody.„S tím klukem se scházet nebudeš!“zakřičel na mě.„Na to zapomeň budu si dělat co chci!"okřikla jsem ho a rozešla jsem se k sobě do pokoje.„Ne nebudeš!"okřikl mě a šel hned za mnou.„Kdo jsi aby jsi mi to zakazoval?“řekla jsem když jsem vešla do svého pokoje a otočila jsem se na něho.„Jsem tvůj bratr! Starší bratr!“řekl a opřel se o dveře.„No a co? Tak jsi můj stárší bratr ani já ti nezakazuji běhat ve dvě hodiny ráno se Scottem po lese.“řekla jsem a začala ho vystrkovat z mého pokoje„To je ale něco jiného"řekl naštvaně když jsem ho vystrkala z mého pokoje.Na to jsem mu nic neodpověděla a zabouchla dveře.„Máš pravdu já ti v tom rozhodovat nemůžu ale co když ti to zakáže táta?"řekl přes zavře a odešel k sobě do pokoje.Jen jsem si povzdechla a přešla ke skříni kde jsem vytáhla moje pyžamo které se skládalo z černých kraťásků a bílého tričko s malým medvídkem kousek pod ramenem.Zapla jsem do sluchátek svoji oblíbenou Písničku 'Runaway' od AURORY a šla jsem dolů pro něco k jídlu.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Po delší době kapitola.Co si o téhle kapitole myslíte?
~Catherine

Sestra StilinskihoKde žijí příběhy. Začni objevovat