•4

132 8 1
                                    

„Sakra jdeme.“řekl Stiles a už šel zpátky k autu a my s Liamem hned za ním.Když jsme vyrovnali krok se Stilesem tak před nás někdo skočil a já jsem se schovala za Liama.„Ahoj.Co tady děláte“řekl velmi povědomý hlas.„Nic jen tak se procházíme.“řekl Stiles a theo se mu zasmál.Pak jsem jen cítila jak Liam šel pár kroků ode mě a zavrčel na něho.Ja jsem si povzdechla a otočila jsem se na ně.
„Catherine?"podíval se na mě Theo. „Já myslel že dneska něco máš“řekl docela smutně„Myslíš že tady jsem dobrovolně?“zasmála jsem se a ukázala mu moje ruce.„Takže jsi až tak klesl Stilesi?Pronásleduješ mě v lese a svážeš svojí sestře ruce?“zasmál se Theo a Stiles se nafouknul„Fajn vy se tady klidně hádejte ale já jdu do auta.“řekla jsem a vydala jsem se na cestu k autu.Když jsem se na ně naposled otočila tak Stiles něco vytahoval z kapsy a Theo na mě koukal.Jen jsem se na něho usmála a odešla.„Byl tam že? “řekl Scott který stál opřený o svou motorku.Jen jsem kyvla a sedla jsem si na kapotu auta.„Kdyby nás viděl Stiles tak nás oba dva zabije.“řekl Scott když si sedl vedle mě.Tomu jsem se jen zasmála a nastalo ticho.

„Hej z mého jeepu dolů.“řekl naštvaně Stiles a my Scottem jsme se jen zasmáli a radši slezli.„Tak co jsi zjistil.“podíval se na něho Scott a přešel ke svoji motorce.„Byl na tom mostě a bylo go trapný takže jedeme.“řekl Stiles a rychle nastoupil do Jeepu.„Tak ahoj“řekla jsem Scottovi a šla jsem do jeepu a Liam následoval mé kroky. „Stilesi?odvozeš nás je škole?“řekla jsem a vytáhla zbraň kterou mám na ochranu proti každému nebezpečí.„Fajn“řekl a koukal na cestu.„Ale na co si bereš zbraň?“zeptal se liam„Jsme v beacon hills.Nikdy nevíš co se tady stane a navíc se nic dlouho nestalo.Takže je to jen otázka času"řekla jsem a schovala zbraň a nůž k sobě do mikiny.

„Masone!“zavolal Liam na Masona který právě vycházel z posilovny
„Jdeš pozdě“řekl Mason a šel pryč.„Promiň já vím že jdu pozdě ale něco jsem řešil.“zastavil ho Liam a Mason se na něho otočil.„Liame“řekla jsem se strachem a Liam se na mě otočil.„Je tu vlk“řekla jsem a podívala jsem se k lesu kde byl černý vlk.Hned co jsem to dořekla vlk se rozeběhl za námi.„Poběžte."řekl Liam a už bežel do školy a my s masonem za ním.„Co dělaš!?“zeptal se Mason za běhu když jsem vytahovala zbraň.„Buď ticho a běž.“řekla jsem a on zrychlil mezitím co já jsem zastavila a zamířila na toho vlka.Nechtěla jsem ho zabít jenom zpomalit takže jsem ho střelila do nohy a běžela za Liamem a Masonem do školy. „Liame dělej něco! “zakřičela jsem na Liama a on zastavil.Jakmile jsme byli za Liamem a vlk byl kousek od nás Liam se přeměnil a zařval.Vlk se otočil a vyběhl že školy.„Ty-t-ty jsi vlkodlak“řekl Mason a přešel k Liamovi.„Jo“řekl a sklopil pohled ke svým botám„To je úžasný! "Zakřičel Mason a přešel k Liamovi.„Dobře ale teď už radši jdeme.“řekl Liam a kývl na mě.Cestou k autu měl Mason hodně otázek ale já jsem je ignorovala.„Stilesi půjdu pěšky potřebuju si protřídit myšlenky.“řekla jsem když jsme došli k autu u kterého stál Stiles.„Ne“řekl ale já jsem ho Ignorovala a šla jsem k lesu kde jsem viděla zablísknout se oči„Catherine Emily Stilinski! Pokud tě někdo zabije tak ttě oživím a zabiju znovu!“naposledy zakřičel Stiles a pak už nasedl do auta.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Tak tady máme další kapitolu.Tak co jak se vám zatím "knížka" líbí?
•Catherine

Sestra StilinskihoKde žijí příběhy. Začni objevovat