Asi po patnácti minutách jsem došla s vlkem k tomu mostku kde jsme viděli Thea. Myslela jsem že dostanu infarkt když se vedle mě někdo zhluboka nadechl. ,,Já tě zabiju Theodore Reakene pokud to ještě jednou uděláš!" křikla jsem na něj. ,,Promiň...Jen jsem s tebou chtěl mluvit" podíval se na mě a já ho sjela pohledem což jsem dělat neměla. ,,Mluvit se mnou můžeš ale až se oblečeš."řekla jsem a koukala mu do očí.Jen si povzdech a odešel někam za strom. ,,No vidíš že to jde i když jsi oblečený" zasmála jsem s mu když se vrátil a on se taky jemně usmál,,Vážně jsi po mně musela střílet?"řekl když se opřel o zábradlí mostku. ,,Jak jsem měla vědět že jsi to ty? A o to zábradlí by jsem se moc neopírala" usmála jsem se na něj ,když jsem to dořekla tak zábradlí začalo praskat a Theo se okamžitě postavil tak aby nebyl blízko kraje. ,,Nepůjdeme se projít?" zeptal se a ukázal někam za sebe. Jen jsem kývla a vyrazily jsme. ,,Máš to už zahojené?" podívala jsem se na něho a on jenom přikývl.,,To tady Stiles pronásleduje všechny?" zasmál se. ,,Ne. Jako vždy si o všech nových něco zjišťuje ale pronásledoval jenom tebe asi budeš VIP" usmála jsem se na něho a on se zasmál. „Tak to si budu pamatovat"zasmál se.,,Hele chodíš tady na takovou tu vyhlídku v rezervaci?"podíval se na mě.,,Jo chodívala jsem tam každý den"řekla jsem smutně. Chodila jsem tam s Alison a občas s námi chodil i Isaac nebo Scott. Alison mě naučila se zbraněmi a Isaac se Scottem mě vždy testovali jestli jsem schopná se bránit kdyby na mě zaůtočil nějaky vlkodlak nebo něco co by mě mohlo zabít.,,Chceš tam jít?" zeptala jsem po chvilce klidu.,,Můžeme"řekl a vyrazily jsme.
„Tak povídej.Cítil jsem z tebe ten smutek“řekl když jsme došli na místo.„Je až strasidelný že za tu dobu co tu jsi jsem ti začala věřit "zasmála jsem se a snažila jsem se utéct od tématu.„Takže kde začít? " Zeptala jsem se ho když jsem si všimla jeho obličeje který říkal 'poslouchám a jsem schopny tady sedět do té doby dokud mi to neřekneš'„Dobře chodila jsem sem s Alison moji bývalou nejlepší kamarádkou, Isaacem to je můj ex a Scottem.“řekla jsem a koukala do dálky. „Chceš to probrat nebo to necháme tak"zeptal se mě a já jsem se na něho podívala.„Kdybych to s tebou probrala tak bych jsem se cítila asi lépe takže to můžeme probrat"začala jsem a on přikývl„Když se Scott stal vlkodlakem tak se přistěhovala nová holka"říkala jsem pomalu a snažila jsem být v klidu„Alison"přerušil mě„Jo a nepřerušuj mě.Byli jsme nejlepší kamarádky"pokračovala jsem„Proč už nejste?“zase mě přerušil„Pokud mě budeš přerušovat tak se nic nedozvíš... Byli jsme nejlepší kamarádky do té doby než se začala vídat s Isaacem a po asi týdnů co jsem zjistila že ji Isaac má hlídat tak jsem je viděla na party se po sobě plazit a líbat“řekla jsem a rychle setřela slzu která mi stékala po levém líčku.„Začali spolu chodit a po dalšího týdnech Alison zemřela“Dopověděla jsem mu to a koukla na něj„Catherine Emily Stilinski!“zakřičel hodně naštvaný Stiles.„Neměla by jsi být doma?“řekl a táhl mě za ruku někam pryč od Thea. Když jsem se na Thea otočila tak se snažil nesmát a mával mi. Když jsem mu chtěla zamávat stiles zatáhl za můj rukáv a já skoro spadla.„Jak tě jako napadlo jít za Theodorem Reaknem do lesa a ještě k tomu v noci?"vyjel po mě stiles když jsme nasedli do jeepu.Neodpovídala jsem mu.„Neignoruj mě!“zakřičel když bouchl do volantu a já leknutím naskočila.„Promiň nechtěl jsem tě vystrašit jen se o tebe bojím"omluvil se Stiles„Já vím ale už nejsem malá holčička která se nedokáže bránit"odsekla jsem a on se na mě jen podíval a odjel domů.Cesta probíhala potichu. Hned co jsme zastavily jsem vyběhla z auta a bežela do svého pokoje.„Co tady děláš?“zeptala jsem se Liama který seděl u mě na posteli.„Nezvedala jsi nám telefony.Báli jsme se že se ti něco stalo.“řekl a stoupl si.„Liame já vím že nejsem vlkodlak ale bránit se umím a ty to víš nejlépe“řekla jsem a dala si mobil na nabíječku„Jo já vím občas to bolelo víc než jsem čekal.“zasmál se„Catherine!“zavolal s někama Stiles a pak násloval jeho hlasité kroky.„Měl by jsi radši jit“řekla jsem šeptem a šla s Liamem do koupelny kde vylezl oknem.„Vážně teď musíš být ve sprše?“bouchl do dveří.„Co chceš Stilesi?“křikla jsem přes dveře.„Sakra říkal jsem ti ať se od něho držíš dále a ty s ním lezeš v noci do lesa? Ještě tomu na vyhlídku kde můžeš spadnout a zabít se?!“bouchl do dveří.„Jo asi by to bylo dobrý alespoň by jsi se mohl konečně věnovat něčemu jinému než toho abys mě hlídal!“začala jsem brečet„Sakra co se tu děje? “podle hlasů jsem poznala že do pokoje vešel táta.„Řekni jí že není bezpečné se stýkat s lidma které neznáme?“řekl Stiles„Jo je ale je dobrý že se baví s někým jiným než s tebou a vaší partou.“řekl táta„Díky Tati“křikla jsem přes dveře„Stilesi běž do svého pokoje“poslal ho táta.„Catherine buď opatrná prosím.“povzdechl si táta„neboj Tati budu v pořádku“opřela jsem se o důvěře „Věříš tomu klukovi?“zeptal se„Jak víš že je to kluk?“zarazila jsem se.„Nevím hádal jsem.“zasmál se„Neboj tati věřím mu“odpověděla jsem na otázku od které jsem před chvílí odbočila.„Dobře.Pokud mu věříš ty tak já taky. Dobrou Catherine“řekl a odešel.
◦•●◉✿✿◉●•◦◦•●◉✿✿◉●•◦◦•●◉✿✿◉●•◦
Tato kapitola už je dlouho napsána ale tak trošku jsem byla líná si Zkontrolovat chyby a vydat ji😫😂😂
✿Catherine
ČTEŠ
Sestra Stilinskiho
FanfictionDo Beacon Hills se vrátí Theo Reaken. Co se stane když se potká s holkou která se mu líbila Celé dětství? Celý příběh bude s pohledu Catherine StilinskI.