Hello everyone,Hope you all are fit and fine.( and angry tooo, Sorry)
Please ignore grammatical mistakes 🙏.
Continuation from last part.....
IN SEHGAL MANSION
IT'S NIGHT AND EVERYONE EXCLUDING VISHAKHA AS SHE WENT OUT FOR SOME WORK( i.e. Bela, Sumitra,Kuhu and poulami) WAITING FOR MAHIR PRATHAM AND ANDY AS THEY DIDN'T RETURN FROM OFFICE TILL NOW SITTING IN HALL WITH SOME CHIT- CHATTING.
Sumitra: pata nahi kahan reh gaye teeno. Abhi tak toh aa jaana chahiye tha...( Tensed)
Kuhu: relax mom, aa rahe honge don't worry.
THEY ALL HEARD DOOR BELL RING.
Bela: Maa, sab aa gaye lagta hai aa gaye.
Sumitra: Haan, mai dekhti hoon.
SUMITRA OPENS THE DOOR AND WELCOME THREE OF THEM.
THEY ALL COMES TOWARDS THE HALL AND ANDY SAT DOWN ON SOFA. ANDY INFORMED SUMITRA THAT THEY ALREADY HAD THEIR DINNER DURING THE MEETING AND ASKED RJ, PRATHAM AND ADITYA TO ARRANGE SOME SNACKS AND DRINKS SO THAT THEY CAN CHILL FOR SOME TIME.
Andy: Summi kis cheez ka wait kar rahe ho maine bataya naa ki hamne dinner kar liya hai already tum log jaake dinner kar lo. ( to Aditya, Rj and Pratham) Boys arrange something, let's chill for sometime. What are you doing till now??? Come on do it fast.
Trio: yes dad . ( grinning)
PRATHAM WENT TOWARDS RJ AND ADITYA WHILE MAHIR AS USUAL HEADED TOWARDS HIS ROOM DIRECTLY.
*****************************************************
NOTE : MAHIR NEVER SITS WITH FAMILY FOR CHIT CHATS AND ALL. HE NEVER SPENDS TIME WITH FAMILY MEMBERS. EVEN IF THE WHOLE FAMILY IS SITTING TOGETHER AND SPENDING TIME THEN TOO MAHIR IS SOMEONE WHO IS ALWAYS MISSING........WHICH HURTS HIS FAMILY A LOT INCLUDING HIS PARENTS AND SIBLINGS.
*****************************************************
MAHIR WAS ON STAIRS BUT SUDDENLY HEARD BELA'S VOICE .Bela: Paani( to Andy while offering him tray with glasses of water)
Andy: ( while taking a glass of water) Thank you bete.
AFTER LISTENING BELA'S VOICE HE REMEMBER WHAT BELA SAID WHEN HE HAS HYPNOTIZED HER.
MAHIR'S POV
( FLASHBACK WHEN MAHIR ASKED BELA WHY THE HELL IS SHE THIS MUCH INTERESTED IN KNOWING ABOUT MAHIR'S REASON OF HATRED TOWARDS GIRLS AFTER HYPNOTIZING HER)
Bela: ( HYPNOTIZED) Sirf isliye nahi jaanni hai balki isliye bhi kyunki inn sab ki wajah se woh apni family se bhi bahot door chale gaye hain. Wo unke saath physically hain mentally hain par emotionally nahi hai aur wo bhi jaroori hai. Wo unki saari jaroorat poori karte hain par shayad yeh bhool gaye hain ki unki family ko sabse jyada unka pyaar aur thoda sa waqt chahiye.Unke pariwaar ka har insaan prey karta hai ki wo normal logon ki tarah jiyein. Wo 2 minute apne parents ke saath baithein, do baatein kar lein, apni bhai beheno se ek khatti meethi ladai kar lein isse jyada unhein kya chahiye. Wo sab toh bas itna chahate hain ki woh muskurana seekh jaayein aur apna pyaar jatana bhi .Nafrat toh woh sirf ladkiyon se karte hain par wo door apno se chale gaye hain. Apni poori family se aur ye cheez unki family ko bahot hurt karti hai. Aur mai unki family ko aur unhein khush dekhna chahati hoon jinki wajah se meri life mein khushiyaan aayi hain.
YOU ARE READING
In love with my husband ❤
RomanceIt's a story of a girl named Bela Sharma who got married to Mahir Sehgal, a business tycoon due to situations whom she never met before but get get shocked to know that hates her not just her but every girl. She is a sweet and innocent girl whe...