Şeytan Olacaksın

170 23 42
                                    

Çok oldu yb yazmayalı, aklımda bir fikir yok bodozlama giriyorum hadi hayırlısı💜

××

"Sikeyim bu ne biçim hayat?"

"Yoongi biraz kulun ile ilgilenseydin şahane bir hayatı olabilirdi, fakat sen o kadar umursamadın ki bende belasını verdim zaten hak eden biriydi"

"Ah baba" sinirimi çıkarmak için yapabileceğim şeyleri kafamda kurmaya çalışıyordum. Bu sikik ilk kulum ile neden hiç ilgilenmemiştim ki?

Belki şu an daha rahat olurdum...

"Tamam hadi defol, kuluna cehennemin tapınağında olduğunu falan anlat"

"Buna kul demeye bile 1000 şahit ister yaptığı günahlardan zaten cehennemden çıkamaz bu"

"Hadi defol ,işlerim var"

Sinirle ayrıldım yanından yolda gördüğüm ablam bana kötü bakışlarını sunuyordu.

"Benim yapacağımı sen mi yapacaksın? Kimsin ki sen Yoongi?"

"Soojin , gerçekten çok konuşuyorsun"

"Ah tamam tamam hey heylerimiz üzerimizde.. git bakalım kulunun yanına açıkla herşeyi senden nasıl tiksinecek ve dediğin hicbir siki yapmayacak göre-"

"Yeter Soojin ablamsın ama bana öyle ağzını yaya yaya konuşmazsın yakarım seni"

"Yanmanın bana haz vereceğini biliyorsun gerizekalı, ben iblisin kızıyım kendine gel!"

"Asıl sen kendine gel gelecekteki iblisle konuşuyorsun" cevap vermesine izin vermeden yanından ayrılıp odama girdim.

Nefret ediyorum bu kadından kendi yapamadığı şeyleri benimde yapamayacağımı düşünüyordu zekası geri

Yatağımda oturmuş etrafına bakınan ve hiçbir şey anlamayan zavallıya doğru gittim.

"Merhaba ben Yoongi senin Tanrınım"

"Ne?" Gözlerimi devirip daha ne kadar açık olabilirim diye düşündüm.

"Daha ne söyliyebilirim öldün Hoseok! Bir deli ,bir piskopat olarak öldün! Ölümünü ben kendi ellerime yazdım Hoseok"

"Ya tamam güzel şaka fakat ama gerçekten kimsin ve ben neredeyim"

"Öncelikle sabrımı taşırma, ismimin Yoongi olduğunu milyar kere söyletme ama sen bana bu şekilde seslenemezsin sadece ailen bana böyle diyebilir"

"Ben ne diyeceğim?" Alayla konuştuğunda gözlerim kanla bürünmüştü

"Sen hangi hakla sözümü kesersin?! Seni ben yönetiyorum sen benimsin seni ben yarattım. Kendini bir sik sanıp boş konuşma tüm vücüdunu alevler içinde bulursun!"

Gözleri şaşkınlıkla açıldı ve ne kadar ciddi olduğumu biraz farkına vardı. Halini gördüğümde akıllandığını düşündüm.

"Bana efendim, sahibim, Tanrım diye seslenebilirsin " kafasını yavaşça salladığında akıllandığını anladım.

"Sahip ben neredeyim?" Gerçekten bunun ayarı yoktu. Normal olamıyordu ,benim kulum bu kadar ezik olamazdı.

"Offf cehennemin en önemli yeri yani tapınaktasın gel benimle " beynine ufak bir hüküm verdiğimde koşarak yanıma gelmişti. Pencerenin önüne geçip camı alev içine aldım.

Korkmuştu hatta korkudan titriyordu bir çaba sarf etmeden bunu yaptığım içindi sanırım.

"Bak bu tür şeylere şaşırma sadece camı elimle açmaya üşendim-" sözümü kesen diğer camların ısı ile patlamasıydı.

"Neyse işte bak" sol tarafı gösterip konuştum.

"Buradaki yerin ismi 'Vetif' burada şeytanlar ölü günahkâr insanlara cezalar veriliyor birgün gideriz" göz kırpıp şeytan gülüşümü dudaklarıma yerleştirdim.

"Bu sağ tarafta ölü insanların cennete mi yoksa cehenneme mi gidecekleri belli oluyor amel defterine bakıyorlar yani"

"Senin şimdi aklındaki muhtemel soruları cevaplayayım benim babam İblisin ta kendisi yani tüm dünyanın yaratıcısı. Babamdan öncede tabii İblisler var olmuştu ve tabii ki biz ölümsüsüz her 1000 milyar yaştan sonra iblis değişir. İblisin oğlu veya kızı bir kul yaratır ve onu canice öldürtür, bunun sebebi bizim merhametsizliğimizi ölçmek tabii ki bizi yaratan iblis bizi yönetbilir fakat ya melekler saldırsa ve bizi yöneten babamız bir önceki iblis ölürse. İşte o zaman seni yaratan kişi ölüyor ve kontrolden çıkıyorsun kullarına merhamet etmeye başlama diye yani ne kadar iblis kanından olsanda merhamet herkeste vardır. Bunu kullanma diye iblis sınavından geçersin. İşte ben şu an o sınavdayım kazanırsam İblis ben olacağım ablalarım geçemediği için sıra bende. Peki İblis soyunu başlatan kim dersen o da Baş Julet, kontrolü şeytanlara vermistir sebebi ise adil ceza verdiğimiz icin biz melekler gibi değiliz merhamet olmaz bizde. Baş Julette bu kurala uyarak bize iblis sınavını hazırlamıştır" derin bir nefes veridim. Su an tüm kafasının içine ettiğimi biliyordum ama yapacak birşeyim yoktu.

"Şimdi kafanda soru olduğunda bana gel he birde arada vampirler dolaşıyor anlarsın zaten ezik ezik tipler. Fazla yakınlaşma kimseylede konuşma yarın seni şeytan yapma işimize başlıyoruz ben şimdi gidip Vampir Evrenine gidiyorum"

"Daha kaş evren var sahip? "

"Cehennem, cennet ve vampirler. Dünya nerede diyorsan sizi evrenden saymıyoruz gezensiniz siz"

"Ben şeytan mı olacağım efendim?"

"Evet şeytan olacaksın . Benimsin Hoseok ben ne istersem o olacaksın itiraz hakkın yok" memnuniyetle sırıttığımda kafasında milyar tane düşünce ile onu odamda bırakıp çıktım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Son Of The Devil .Yoonseok.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin