Ölüm Günü

405 34 95
                                    

"Ah baba sonunda zamanı geldi ha"  sislerin içinden sadece sesini duyduğu ve deri yanığının kokusu geldiği yere baktı Yoongi.

"Bak senin isteğini gayet görüyorum , herşeyi boş yere anlatıp dil dökmeyeceğim ne kadar gelecekte ki iblis olabilme mertebesinde olsa bile ne kadar iblisin yani benim oğlum olsan bile" deyip bir iç çekti İblis.

"Sen sadece bir şeytansın şimdi git ve yarattığın ilk kulu nasıl öldüreceğini düşün ablanlar kadar basit şeyler düşünürsen, anca bu tahta sis gerisinden bakarsın Yoongi"

"Baba sizcede öyle değil mi? İntihar en güzel ölüm şeklidir, zavallıların sadece ufak bir tehdit ile korktuğu şeyi sen kendine yaparsın"

"Evet oğlum" İblis dikkatle dinliyordu. Ne kadar merhametsiz yetiştirmişti onu, bugünler için.

"Güzel bir intihar işimizi gayet görür bence, ha?"

"Güzelden kastın ne Yoongi?" Yoongi alayla sırıttı ve kanını canlandıran bu alev kokusunu içine çekti.

"Testere ile yavaşça kesilmek belki..." Durup düşündü Yoongi.

"Delirmek" diye tamamladı İblis. Yoongi'nin sırıtışı genişledi ve devam etti cümleye

"Sadece delilerin kendini yaktığını düşünür  bu zavallılar" dedi hızla dönen dünyayı gösterip.

"Ben kulumu kendi iradesiyle yakacağım, öyle bir eziyetle ölecek ki geri kalan kodumun zavallıları bu olayı asla unutmayacak"

İblis hafif gülümsedi ve memnuniyet dolu sesiyle konuştu ;

"Aferin Yoongi o zaman git ve kulunun canını ablalarının yapamadığını git ve sen yap"

Yoongi yavaş adımlarla ayrıldı oradan. Kan kırmızı kolidorda yürümeye devam etti.

Yanına doğru hızla gelen yüzünü göremediği vampir tam önünde durdu.

"Yoongi lütfen" tek elimle ufak itişimle duvara çarpması bir oldu tanımadığım yüzün.

"Sizin gibi gereksizlerle muhattap olmuyoruz biz" oradan uzaklaşırken sözlerini duydum

"Herşey ona bağlı Yoongi 3 evrende biliyor! Hoseok melek olursa senin evrenden silineceğini"

"Ben sizin kadar ezik değilim istediğimi elde ederim ve istediğim sekilde ,sizin gibi ölü veya diri zavallı insanlara muhtaçta değilim. Ben hicbir şeye muhtaç değilim ilk kulumu bugün öldüreceğim ve şeytan olduğunda hepiniz o zavallının ölüm gününü benim İblis oluşumu kutluyor olacaksınız"

××

Bu ficte biraz dinden çıkabilirsiniz. Haftada 1 veya daha uzun sürelerde bölüm atacağım. Çünkü taslakta hikayem var onla uğraşıyorum buda sevileceğine inandığım güzel bir fic, umarım kurgu beğenilir.

.Yoonseokla kalın.

.🖤.

Son Of The Devil .Yoonseok.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin