🍩1🍩

77 6 0
                                    

2 μήνες έχουν περάσει από τότε που ξεκίνησαν τα σχολεία και δίνω Πανελλήνιες εξετάσεις φέτος γευυυ..#not

Βέβαια έχω αποφασίσει να μην αφήσω τον εαυτό μου να αποσπαστεί από τίποτα και κανέναν ειδικά σε σχέση με ότι έγινε το προηγούμενο καλοκαίρι...

Είναι μια επίπονη ανάμνηση και μερικές φορές ακόμα τριγυρνά στο μυαλό μου και με στοιχειώνει. Μου θυμίζει πόσο πολύ πληγωθηκα από κάτι που λάτρευα. Όμως ύστερα σαν μια αφύπνιση, ο εαυτός μου διώχνει αυτή τη σκέψη και τότε είναι που σκέφτομαι.
Νταϊάνα μην τα σκέφτεσαι όλα αυτά. Όλα ανήκουν στο παρελθόν, μάθε από τα λάθη σου και χρησιμοποίησε τα για να γίνεις πιο δυνατή.

Χωρίς να το καταλάβω ,ενώ έπαιζα με το στυλό μου και ήμουν αφηρημένη στις σκέψεις μου ο καθηγητής της ιστορίας ήταν ακριβώς πάνω από το κεφάλι μου και με κοίταγε με ειρωνεία.

Κ.Ι:"Δεσποινίς συγγνώμη για την ενόχληση δεν ήθελα να σας διακόψω από τις τόσο σημαντικές σκέψεις σας αλλά ξέρετε στο τέλος του τετραμήνου θέλω να πάρω ένα λαχείο και δεν ξέρω πόσα λεφτά να χαλάσω 20?19?18?15?5? Ή να μην χαλάσω τίποτα και να μην πάρω κανένα?"

Ν:"Εμμ συγγνώμη "
Κ.Ί :"Ναι  το θέμα είναι ότι δεν είμαι ο Πάπας για να σου δώσω συγχωροχάρτι.Να μην επαναληφθεί παρακαλώ, ξέρω δεν το κάνεις επίτηδες, εξάλλου είσαι καλή μαθήτρια αλλά οργάνωσε καλύτερα τις σκέψεις σου και αφοσιωσου στους στόχους σου."

.............Μετά το σχολείο.........

Ν:"Τζέιννννν έχω πρόβλημα..Τον σκέφτομαι συνέχεια.."
Τ:"Ποιόν?"
Ν:"Τι ποιον καλέ τον Γιώργο "
Τ:"Ααα Ναι ...λοιπόν πρέπει να τον ξεχάσεις και ξερω τον κατάλληλο τρόπο.."
Ν:"Για λέγε..μπας και"
Τ:"Πρέπει να γνωρίσεις νεα άτομα, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Εξάλλου τον Γιώργο τον έβλεπες μόνο το Καλοκαίρι..Δεν υπήρχε περίπτωση να κρατήσει για πολύ η σχέση. Ενώ τωρα που είσαι στη πόλη έχεις περισσότερες προοπτικές. "
Ν:"Ναι έχεις δίκιο,δεν μπορώ να τον αφήσω να με στοιχειώνει μια ζωή όπου και αν πάω και έτσι θα τον ξεπεράσω οριστικά. "
Τ:"Έτσι μπράβο μαρή!Λοιπόν και σήμερα γίνεται παρτακι στο σπίτι του Νίκου το βράδυ.Θα πάμε και εμεις !"
Ν:"Ποιος είναι ο Νίκος?"
Τ:"Είναι από το διπλανό τμήμα, ωραίο παιδάκι.."
Ν:"Τζέιν είσαι δεσμευμένη γυναίκα τωραααα έχεις τον Τάκη. "
Τ:"Ναι το ξέρω επειδή είπα ότι είναι ωραίος δεν σημαίνει ότι μου άρεσει και όλας αφού ξέρεις εγώ έχω μάτια μόνο για τον Τάκη!"
Ν:"Χαχαχαχαχα έλεος κοίτα εκεί σάλια. "
Τ:"Ναι ναι λέγε ότι θες,τώρα φεύγω έχω ραντεβού με τον Τάκηηηη.Ηρθε το παλικάρι μου να με δει"
Ν:"Ναι άντε νεράιδα πήγαινε στο παλικάρι χαχαχα"

One fucking summer 2 :Don't lock your heart Where stories live. Discover now