Έφυγα και πήγα στα κορίτσια φανερά συγχυσμένη και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να δείξω ψύχραιμη πράγμα που ήταν τρομερό δύσκολο...
Τζ:"Ψυχραιμη σε βλέπω τι έγινε?"
Ν:"Τίποτα απλά συνειδητοποίησα ότι πρέπει να μπει ένα τέλος. "
Ιφι:"Άμα θεωρείς ότι είναι σωστό τότε κάνεις σωστά "
Ευα:"Ναι εμείς θα σε στηρίξουμε σε όποια απόφαση και να πάρεις εξάλλου φίλες σου είμαστε "
Ν:"Ναι το αποφάσισα θα προχωρήσω δεν έχει νόημα ακόμα και εάν αγαπιόμαστε.Και οι δύο έχουμε τρομερά μεγάλο εγωισμό που πάντα θα τσακωνόμαστε και θα καταντήσει κουραστικό. Εξάλλου κουράστηκα να είμαι συνέχεια λυπημένη. Όχι τώρα θα κοιτάξω εμένα!"
Τζ:"Μακάρι να το κάνεις και πράξη "
Ιφι:"Αυτο"...........
Όλη την υπόλοιπη ώρα ο άλλος πέταγε ματιές αραιά και που .Εγώ όμως τον κοίταζα αδιάφορα. Ώσπου κάποια στιγμή άρπαξε την άλλη και την φίλησε σαν να έδειχνε τι κατάκτησε .Λυπάμαι αλλά δε βλέπω πολλά..
Ωωωω μ'αρέσει πέρασες στην φάση του 《προχωράω και τα σπάω όλα μη σπάζοντας ούτε καν νύχι 》bitch εν δράση .Σου πάει
Ευλαμπο για πρώτη φορά συμφωνώ μαζί σου
Από σήμερα και όλας θα ντυθώ, θα βγω και θα πάω για αλλα.
Ν:"Τζέιν σόρρυ που το λέω αλλά θα φύγω πρώτη, χάρηκα πολύ για σήμερα"
Τζ:"Οκ είναι μια χαρά. Αα παραλίγο να το ξεχάσω.Μεσα στο δωμάτιο μου είναι κάτι ρούχα που είχες ξεχάσει άλλη φορά, θα στα έφερνα εγώ αλλά έχω βολευτεί τώρα στο καναπέ. Θα σε πείραζε να πας μόνη σου "
Ν:"Όχι καλέ σιγά πάω μόνη μου,μόνο θύμισε μου που είναι το δωμάτιο σου "
Τζ:"Στο πάνω όροφο δεύτερη πόρτα δεξιά "
Ανεβαίνω τις σκάλες και νιώθω όλα τα μάτια πάνω μου ,έτσι αύξανε το ρυθμό μου. Ωραία δεύτερη πόρτα εδώ είναι.
Την ίδια ώρα στον κάτω όροφο
Ιφι:" Παιδιά το ακούτε αυτό?"
Ευα:"Ποιο?"
Ιφι:"Αυτο κάτι σαν τον ηχο που κανουν οι σπινθήρες."
Τζ:"Ναι το ακούω κι εγώ τι ν-"
Μπαμ💥💥
Γ:"Τι ήταν αυτό?"
Τακ:"Θα κάηκε μάλλον η ασφάλεια υπάρχει καπου φακός,να πσμε να βαλουμε αλλη ασφάλεια ?"
YOU ARE READING
One fucking summer 2 :Don't lock your heart
Fantasysequel Του πρώτου βιβλίου Για να διαβάσετε το βιβλίο απαραιτήτως να έχετε διαβάσει το πρώτο βιβλίο. Χωρισμένοι και πληγωμένοι. Χτυπημενοι από τα πολλά εμπόδια ελπίζουν σε μια καλύτερη συνέχεια. Τι θα συμβεί η αγάπη τους θα παραμείνει ίδια ή θα ε...