Μυστήριο η ζωή τη μια στα φέρνει όλα Ετοιμοπαράδοτα και την άλλη γεμάτα κακουχίες και στεναχώρια .Σε όλους τα φέρνει διαφορετικά μα αυτό που μένει ίδιο ειναι ότι σε όλους δίνει και από τα δύο σε άλλους περισσότερα και σε άλλους λιγότερα.Οπότε αυτό που μετράει είναι να ζούμε τις στιγμές, καθώς ο χρόνος πισω δε γυρνάει και το τι είναι επόμενο δε το γνωρίζουμε. Έτσι ειναι και με τον Γιώργο.
Ξεκινήσαμε ωραία, είχαμε δυσκολίες, χωριστηκαμε, αποξενωθηκαμε αλλά έτσι όπως τα έφερε η ζωή βρεθήκαμε πάλι και να μαστε τώρα πάλι μαζί και ίσως ευτυχισμένοι.Δςν ξέρω εάν είναι το γραφτό μου αλλά σίγουρα είμαι τυχερή που τον έχω. Έτσι πάνε αυτά..Μπορεί να μην κρατήσει για πάντα όλο αυτό αλλά τουλάχιστον είναι ανάγκη να το απολαύσω!.....📞.....
Γ:"Άντε καλέ ξύπνησες "
Ν:"Για να σου απαντώ ρε χαζό?😏"
Γ:"Ωραία σε περιμένω από κάτω από το σπίτι σου.Κανε γρήγορα θα αφήσει στο σχολείο "
Ν:"Μάλιστα κύριε!Τώρα κατεβαίνω.....Ααα παραλίγο να το ξεχάσω.."
Γ:"Τι?"
Ν:"Σε ΑΓΑΠΆΩ!Χιχιχιχιχιχιχιχι "Και αφού είπα αυτό που ήθελα γνωρίζοντας πως θα τον αναστατωσω πρωινιατικα έκλεισα αθώα το τηλέφωνο και κατευθύνθηκα προς τη κουζίνα να φάω.
Ν:Μαμαααα"
Μαμα:"Έλα τι έγινε?"
Ν:"Έχει φαΐ να φάω?Κάτι γρήγορο πρέπει να φύγω. Με περιμένουν "
Μαμα:"Ναι κάτι κατάλαβα από το βρουμ βρουμ από κάτω...πάρε δύο τοστακιακαι φύγε αντ μη σε δει ο πατέρας σου γτ θα φας δούλεμα. Αν4ε στο καλό και να προσέχετε "Ν:"Εφυγααα"
Έκλεισα τη πόρτα και έτρεξα για να πάω κοντά του.Οχι τίποτα αλλά θα κρύωνε το τυρί από το ζεστό τοστ.Για αυτό Όχι τίποτα άλλο.
Αφού έφτασα αρκετά κοντά του του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και του έδωσα το τοστ.Ν:"Καλημερααα"
Γ:"Ωωωω τοστάκι!!!"
Ν:"Πώς είσαι??"
Γ:"Πωπω τι νόστιμο "
Ν:"Ε σου μιλάω!"
Γ:"Χαχαχαχαχαχαχα το ξέρω τα νεύρα σου σπάω "
Ν:"Άντε να χαθείς βλαμμένο, κάτσε εσυ με το τοστάκι σου κι εγώ πάω με τα ποδαράκια μου "Γ:"Έλα άντε ανέβα γρήγορα στη μηχανή που να προλάβεις τέτοια ώρα με τα πόδια?Έχει πάει 8.05 εγωωω το καλό σου σκέφτομαι. "
Ν:"Άντε τελευταία χρόνια και μετά θα οδηγήσω το δικό μου αυτοκίνητο και δεν θα σε έχω ανάγκη πλέον. "
Γ:"Ιιιιιι πως είπες?"
Ν:"Έλα σε πειράζω ντονατακι μου αφού το ξέρεις σε αγαπώ "
Γ:"Πες το πάλι "
Ν:"Ποιο"
Γ:"Αυτό που είπες"
Ν:"Το σ'αγαπώ?"
Γ:"Ναι..πες το πλιζζ"
Ν:"Σε αγαπώ ορίστε .Άντε ξεκινά τώρα θα αργήσω.."Γ:"Το βράδυ τι θα κάνεις?"
Ν:"Θα βγω με τα κορίτσια, ύστερα από πολύ καιρό η Τζέιν είναι στα καλά της και πρέπει να το γιορτάσουμε."
Γ:"Οκ κατάλαβα που περίπου θα πάτε?Έλεγα να βγω κι εγώ με τον Τακη..να ξέρω να μην συναντηθούν γιατί θα έχουμε δράματα. "Ν:"Πλατεία, έχουμε κλείσει τραπέζι σε ένα καινούργιο εστιατόριο. Εκείνο που είναι στο ψηλό,μεγάλο κτήριο που χτισανε πρόσφατα κατάλαβες?"
Γ:"Ναι ναι οκ κατάλαβα δεν πλησιάζουμε αυτό το κτήριο.."
Ν:"Οκκ φτάσαμε άσε με εδώ. "
....Μετα το σχολείο....
Σήμερα είναι ωραία μέρα, μάλιστα έχω την διαίσθησή ότι Θα περάσω ωραία με τα κορίτσια, θα θυμηθούμε τα παλιά. Τότε που δε μας ένοιαζε τίποτα πάρα απο το να περάσουμε καλά . Όλα μπαίνουν στη θέση με τον καιρό ... δε θέλω να γρουσουζεψω τίποτα όποτε θα το χαρώ. Άκου εκεί σιγά που θα σκάσω πάλι και να ανησυχώ πριτς εμένα με λένε Νταϊάνα!!Είναι πριγκιπικο όνομα και από όσο ξέρω οι πριγκίπισσες δεν πρέπει να απασχολούν τα μυαλουδάκι τους με τέτοια πράγματα. Τώρα πρέπει να δω τι θα βάλω σήμερα που θα βγω.
Μμμμ ντουλάπα ντουλαπιτσα μου φανέρωσε μου τι θα φορέσωωωωωΟυφ δεν έχω τίποτα να φορέσω. Το δράμα των περισσότερων κοριτσιών χαχαχαχαχα.
Μμμμ κάτι σκέφτηκε το μυαλό μου .Δεν είναι και Ουάου αλλά κάτι κανει.
Αυτά θα φορέσω
Μαζί με μια κόκκινη τσάντα και κόκκινο κραγιόν θα είναι υπέροχο.
Οκ θα κάνω τα μαλλιά ίσια και έτοιμη.
📳
Ωχ τηλέφωνο ποιος να Ναι τώρα.Αποκλείεται!Η Ρεβέκκα!Τι στο διαλο?
Ν:"Τι θες?"
Ρ:"Ν-Νταϊάνα...σω σωσε με.."
Ν:"Το έγινε?Ακούγεσαι λαχανιασμενη"
Ρ:"Βοήθεια.. με Κυ..νηγανε αλλά
Δεν έχω τα χρήματα...σε παρακαλώ είμαι στη γειτονια σου ..έχω κρυφτεί κάπου έλα να με πάρεις φοβάμαι...σου στέλνω τη διεύθυνση.Κανε γρήγορα!Κλείνω. "Ω θεέ μου τι είναι τώρα αυτό??Χωρίς να σκεφτώ τίποτα παραπάνω στέλνω μυνήμα στα κορίτσια ότι κάτι μου έτυχε κι κατευθύνομαι
Γεια σας ντονατακια μου ανέβασα νέο κεφάλαιο ελπίζω να σας άρεσε πατήστε το αστεράκι για να με στηρίξετε και αφήστε και ένα σχόλιο θα το εκτιμούσα πολύ. Άργησα να ανεβάσω κεφάλαιο θα προσπαθήσω να ανεβάσω το επόμενο όσο πιο σύντομα μπορώ.
🍩🍩🍩💞💞💞#teamntonatakia
YOU ARE READING
One fucking summer 2 :Don't lock your heart
Fantasysequel Του πρώτου βιβλίου Για να διαβάσετε το βιβλίο απαραιτήτως να έχετε διαβάσει το πρώτο βιβλίο. Χωρισμένοι και πληγωμένοι. Χτυπημενοι από τα πολλά εμπόδια ελπίζουν σε μια καλύτερη συνέχεια. Τι θα συμβεί η αγάπη τους θα παραμείνει ίδια ή θα ε...