🍩5🍩

38 6 0
                                    

Ωραία είμαι έτοιμη.Αλλα τι μόνη μου θα πάω?Όχι δε γίνεται. Αλλά με ποιον να πάω....
Πω Γαμωτο είχα πολύ όρεξη να πάω.. Τι να κάνω τώρα δεν θα πάω..

Τζ τζ

Ωχ μήνυμα. Που στο καλό το έβαλα το κινητό?
Αα εδώ

Άλεξ

Γειαα   
          11.42

Ω Γεια
        11.44

Πωπω μου ήρθε ιδέα.Θα πάω με τον Άλεξ. Ελπίζω να φέρει για την κοπέλα του να την γνωρίσω κι όλας μόνο από μακριά την έχω δει.

Άλεξ

Τι κάνεις?
                 11.44

Τίποτα εδώ.Να σου πω ντύσου και πε και στην κοπέλα σου να πάμε όλοι σε κλαμπ .

11.45


Εμμ. Χώρισα...και δεν είμαι σε φάση να βγω
          11.46

     Ωχ συγγνώμη έκανα πατάτα.Αλλα εγώ τώρα θα έλεγα πως πρέπει να βγεις και με έναν λόγο παραπάνω. Να ξεσκασεις λίγο .

Καλά καλά σε 30' στην πλατεία  βγαίνω .

Ωχ στεναχωρηθηκα .Εινσι κρίμα γιατί φαίνεται καλό παιδί.Μακάρι να είναι κάποια παρεξήγηση και να τα βρούνε πάλι.Ισως δεν έκανα καλά που του είπα να έρθει αλλά δεν αισθάνομαι πως πρέπει να του το ακυρώσω τώρα.

Γιατί πάντα τα κάνω όλα περίπλοκα?

Βέβαια αυτό που μου φαίνεται πιο περίπλοκο είναι το ότι τόση ώρα δεν έχω σκεφτεί καθόλου τον Γιώργο και είμαι χαρούμενη που πλέον τον ξεπέρασα. Ναι νομίζω πως Ναι.
Ίσως δεν ήταν γραφτό και απλά κάτι περιστασιακό.

Τι ώρα πήγε?

Ωχ 🤯 θα με βρίσει ο άλλος έχουν περάσει 25 λεπτά τόση ώρα και η πλατεία από το σπίτι μου είναι 25 λεπτά με τα πόδια. Τέλεια τώρα πρέπει να πάρω ταξί.
Τσιγκουνααα καθόλου καλέ απλώς είμαι  οικονομολόγος.

Τέλος πάντων φεύγω γρήγορα.

............

Α:"Καλά ρε που ήσουν τόση ώρα?"
Τι του λες τώρα ότι καθόσουν τόση ώρα και έκανες overthinking για το εάν έπρεπε να τον πάρω μαζί στο κλαμπ?Μπα όχι καλέ

One fucking summer 2 :Don't lock your heart Where stories live. Discover now