🍩10🍩

36 2 0
                                    

.............

Έχω σχεδόν φτάσει..ξέρω που ακριβώς είναι η Νταϊάνα το θέμα είναι όμως  πως λείπει ο ..Τάκης.

Σταματώ την μηχανή αφού έχω πλησιάσει αρκετά στο σημείο συνάντησης και κρύβω τη μηχανή πίσω από κάτι θάμνους. Τότε παίρνω τηλέφωνο τον Τάκη.

...📞...

Γ:"Μαλακα Τάκη τι θα γίνει?Που είσαι?Ο άλλος πήρε την Νταϊάνα!Την έχει φέρει στο παλιό εργοστάσιο κοντά στην επαρχιακή οδό έλα πιο γρήγορα μπορείς!Και ότι είναι να κάνεις κάντο διακριτικά γιατί έτσι και πάθει τίποτα ή Νταϊάνα θα σε σκοτώσω ρε.Για δικές σου μαλακιες γίνονται όλα!Έλεος με νευριασες,έτσι και γλιτώσουμε από όλο αυτό θα φας πολύ ξύλο!"
Τ:"Ώπα ώπα ντάξει έρχομαι κάτι, κάτι θα σκεφτώ να κάνω έχε μου εμπιστοσύνη,εγώ έκανα μαλακιες θα αναλάβω τις ευθύνες μου "
Γ:"Μη μου πάθεις τίποτα και εσύ τρομάζω..Τσακίσουν και έλα εδώ να σε σκοτώσω εγώ!"
Τ:"Οκ οκ μπες μέσα βρες τον και πες του να αφήσει ήσυχη τη Νταϊάνα και ότι έρχομαι να τα ξεκαθαρίσουμε .Κλεινω καλη ΤΎΧΗ "

...🔚📞...

Πφφφ  Γιώργο συγκεντρώσου όλα καλά θα πάνε...Έχε εμπιστοσύνη

Βαδίζω αποφασισμένα προς το κτήριο  με σκοπό να βρω την Νταϊάνα,για κακη μου τύχη όμως το κτήριο είναι είναι τεράστιο και θα δυσκολευτω ελπίζω μόνο να μην είναι πολύ αργά όταν τη βρώ.

Επικεντρωμένος στο να είμαι διακριτικός για να μην γίνω αντιληπτός καταλαβαίνω ότι ότι αυτό που κάνω είναι τρελο και ανώριμο θα έλεγα αυτά μόνο στις ταινίες γίνονται  δε ξέρω τι γίνεται αλλά πρέπει να βρω την Νταϊάνα...και ελπίζω στο τέλος όλο αυτό να αποδειχθεί ένα κακόγουστο αστείο. Να μου πεις δεν έχουν λόγο να κάνουν και στην Νταϊάνα δεν έχει πειράξει ποτέ κανέναν. Μπορεί και να μπλοφαρουν.

Περπατώ λίγο ακόμα και ξαφνικά νιώθω ενα χέρι να με τραβάει από τον ώμο. Τρομάζω χρησιμοποιώ τις πολεμικές μου ικανότητες με αποτέλεσμα να ακινητοποίησω το άτομο, ύστερα όμως συνειδητοποιώ πως το άτομο αυτό είναι ο Τάκης.

Έλεος

Γ:"Καλά μαλακας είσαι?"
Τ:"Σσσσσσς μη φωνάζεις θα μας πάρουν χαμπάρι "

?:"Ποιος είναι εκεί?"

Τ:"Στο είπα βλάκα, τώρα θέλω πολύ να κάνεις σε αυτόν ορισμένες σε εμένα !"

Γ:"Φακτ

Αφού περνώ το μήνυμα ορμαω στον άγνωστο κυριουλη και καλώντας του ένα κεφαλοκλειδωμα σε δευτερόλεπτα βρίσκεται στο πάτωμα αναίσθητος.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One fucking summer 2 :Don't lock your heart Where stories live. Discover now