Selam arkadaşlar umarım yeni bölümü beğenirsiniz okuduğunuz bölüme oy vermeyi unutmayın....
İyi okumalar dilerim :)
Hoca ders anlatmaya başlamıştı bende dinlemeye çalışıyordum ama bir türlü kafamı veremiyordum çünkü aklım hep Kadirdeydi. O anda Biyoloji öğretmeni bana seslendi
"Defne konuyu çok iyi anladın galiba bu soruyu anlat bakalım."
"Ama-" bir şey dememe izin vermeden
"Hadi Defne."
Tahtaya doğru yol aldım almamla birlikte yere kapaklanmam bir oldu. Bacağım çok acıyordu. Kimin yaptığına bakmak için başımı kaldırdım. Tam tahmin ettiğim gibi Selda'ydı bu kızın bana garezi vardı her herhalde. Ama benden önce Selim Hoca konuşmaya başladı.
"Selda ne yapıyorsun çabuk arkadaşından özür dile."
"Ama hoc-"
"Aması yok çabuk."
Selda yüzünü bana çevirdi isteksizce
"Özür dilerim." dedi
"Yok yaa sen teneffüste görürsün." Diye fısıldadım ona
Selim hoca
"Defne bir şey mi dedin?" dedi nereden duymuştu ki bunu?
"Hayır hocam bir şey demedim."
"Peki. Hadi gel soruyu çöz."
Yerden kalkıp tahtaya sağ salim ulaştım ve soruyla bakışmaya başladım. Aslında bu konuyu hatırlıyordum. Aklımda soruyu çözmeye başladım. Doğru olduğunu düşündüğüm şıkkı işaretleyip anlattım. Selim Hoca bana şaşkınlıkla bakıyordu. Nedenini anladığımda kıkırdadım. Çünkü Selim hocanın anlatmadığı konunun sorusunu çözmüş ve doğru yapmıştım.
"Şey... hocam ben bu konuyu abimden biliyorum."
"Abin mi sana öğretti yoksa-" Selim hocanın konuşmasına izin vermeyerek ben konuştum.
"Abim öğretmedi ben ondan bakarak öğrendim." Dedim bana gülümseyerek
"Pekala. Aferin." Demesiyle beraber kapının çalması bir oldu. Sonra içeri geldi. Keşke girmeseydi. Evet doğru bildiniz içeri giren Kadirdi.
"Buyur evladım." Dedi Selim hoca
"Beni Sezen hoca gönderdi."
"Ne için?"
"Sezen hoca Defne Su Ertan diye bir öğrenciyi çağırıyor."
"Defne hadi git gel kızım." Dedi
Hızlıca yerimden kalkıp Kadirin yanına doğru yürümeye başladım ama Selda yine çelme taktı ama bu sefer Kadirin üstüne düşüyordum ki beni düşmeden refleksle tuttu.
Selim hoca Selda'ya kötü kötü bakarak
"Selda sen ne yaptığını sanıyorsun bu kaçıncı eğer bir daha olursa dersin huzurunu bozmaktan sana tutanak tutacağım ve disipline gideceksin."
Selda şaşkınlıkla Selim hocaya baktı.
"Hocam bir yanlışınız var ben dersin huzurunu kaçırmıyorum Defne arkadaşımızın huzurunu kaçırıyorum." dedi çok bilmiş bir şekilde.
"Bana bak seni var ya-" devamını getiremeden Kadir sözümü kesti.
"Hadi Sezen hoca seni bekliyor." Dedi bu yaptığıyla biraz sinilerim bozuldu ama olsun du sonuçta o benim sevdiğimdi.
"Peki." Deyip sustum ve beraber sınıftan çıktık. Konuşma açmaya çalışıyordum ama beni hep tersliyordu. Bunun sorunu neydi allah aşkına?
"Sezen hoca nerede? Bende gidebilirim."
"Ama Sezen hoca benim getirmemi istedi o yüzden beraber gidiyoruz." İçimden kendime kızıyordum. Neden konuşmaya çalışıyordum sanki!
"Sezen hoca öğretmenler odasında. Biraz hızlı olur musun baya bekledi de."
"Peki."
Daha fazla konuşmadan öğretmenler odasına gittik. Kapıyı çaldıktan sonra içeriye girdik sadece sezen hoca vardı.
"Hocam beni çağırmışsınız?" dedim hocanın yüzüne bakarak
"Evet Defne. Sınıfta proje yapacaktık ya onu hem sizin sınıfla hem de Kadir arkadaşınızın sınıfla beraber yapacağız bu arkadaşlarına söyle. Seni hem bunun için çağırdım hem de kura çekeceğiz. Bunun için sınıf başkanlarını çağırdım. Ben tüm isimleri yazdım ve karıştırdım siz de çekeceksiniz ama çektiğiniz kişiler aynı sınıftan olmayacak tamam mı?"
"Tamam hocam şimdi mi çekeceğiz?"
"Evet Defne. Hadi çek bakalım."
Elimi kağıtların arasına daldırdım biraz karıştırdıktan sonra elime bir kağıdı aldım ve sesli bir şekilde okudum
"Tutku Özalp. ."
Sezen hoca başıyla onayladı ve kağıda yazdı. Sıra kadirdeydi oda elini kağıtların arasına daldırdı ve kağıdı çıkarıp okudu
"Açelya Güneri."
Yine bir kağıt çekip okudum
"Deniz Arslan."
"Eylül Aydın."
"Kerem Aksoy."
"Naz Sezen."
"Defne Su Ertan. Benim."
"Kadir Can Karahan benim."
"Can Korkmaz."
"Eda Soylu."
"Eflin Kargın."
"Tuğkan Karai"
"Aras Gezgin."
"Selda Serin."
Böyle devam etti bütün herkesi bitirdikten sonra listenin fotokopisini çekti Sezen hoca. Bana ve Kadire verdi duyuru yapmamız için. Hemen sınıflarımıza çıktık. Kapıyı çaldım ve içeri girdim.
"Hocam izninizle duyuru yapmak istiyorum."
"Tamam Defne ama acele et." Kafamla onayladıktan sonra sınıfa döndüm.
"Sezen hoca bize proje yaptıracaktı ya o projeyi başka bir sınıfa daha yapacakmış. Bu yüzden hem bizim sınıfı hem de onların sınıfını karıştırdı. Bizim sınıftan biri diğer sınıftakiyle eşleşecek. Kura çektik ve sıralama şöyle." Derin bir nefes aldım ve okumaya başladım.
"Tutku Özalp – Açelya Güneri."
"Deniz Arslan – Eylül Aydın." Dememle Eylülün yüzü gülmeye başladı.
"Kerem Aksoy – Naz Sezen."
"Can korkmaz – Eda Soylu."
"Tuğkan Kara – Eflin Kargın."
"Aras Gezgin – Selda Serin." Dedim ve devam ettim sıra bana geldiğinde adımın yanındaki isimle gülümsedim Naz da tabiki bunu fark etmişti. tenefüste soru yağmuruna tutulacağımı çok iyi biliyordum. tüm sınıfı okuduktan sonra yerime geçip dersi dinlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havuç / Yarı Texting
RomanceAnonim: Keşke beni sevebilsen... Anonim: Ama imkansız değilmi? Anonim: Çünkü seni seven bir arkadaşını üzemezsin.