Selam arkadaşlar umarım yeni bölümü beğenirsiniz...
İyi okumalar dilerim...
Naz'dan:
Telefonu kapatıp yatağa koydum annemin çağırmasıyla aşağıya indim. Karşıma birden Naz çıkınca korkup olduğum yerde sıçradım
"Yaa kızım sen her yerden birden çıkmaz mısın? " dedim elimi ön dişlerime bastırarak kafamı yukarı doğru kaldırdım.
"Kanka cidden korktun mu?"
başımı evet anlamında salladım.
"Ya sende her şeyden kork zaten . Neyse bana haberlerin var mı bakalım ne oldu senin anonimlik işi?"
'Anonimlik' işini biraz fazla yüksek sesle söylediği için hemen ağzını kapattım
"Kızım bağırmasana annem duyacak neyse gel yemek yiyelim sonra yukarı çıkalım anlatayım tamam mı?"
"Tamam kanka ya neden kızıyorsun ki? "
Hızlıca mutfağa gittik yemeğimizi yedikten sonra Nazı çekiştirerek yukarı çıkardım.
"Ya kızım yavaş olsana zaten yukarı çıkacaktım zaten!"
"Off neyse gel her şeyi anlatayım ozaman"
Naz'a herşeyi baştan sona anlatım hem şaşırdı hem sevindi hem de kızdı bu nasıl bir kız böyle ani ruh değişimleri geçiriyordu? Acaba burcu ikizler miydi diye düşünmeye başladım. Aaa evet doğruya ikizle burcuydu. bende neden şaşırıyorsam bu Naz yani sağı solu belli olmuyor.
"Kanka ya benim çok uykum geldi hadi yatalım." demesiyle kendini yatağıma atması bir oldu tabi o benim yatağımda yatacaktı bende kendime yer yatağı yapacaktım allahtan yerde yatmayı seviyordum sevmeseydim eğer kesinlikle o yatardı yerde.
"Neyse Naz iyi geceler " ama geri cevap alamadım. Demek ki uyumuştu deyip kendimi de uykunun kollarına bıraktım.
ERTESİ GÜNÜN SABAHI:
Alarmın sesiyle uyandık. Sabah rutinimi tekrarladım ve elime telefonumu aldım ve Kadire mesaj yazdım.
Bn: Hadi kalk sabah oldu okula geç kalacaksın yoksa
Havuç: Sana da günaydın 'Uyuyan Güzel'.
Ne bir dakika o bana uyuyan güzel mi dedi.
Bn: Hı hı sanada günaydın.
Havucum: telefonu bırak yoksa ben değil sen geç kalacaksın dersin başlamasına son 5 dakika kaldı da.
Bn: Nee 5 dakika mı ne lafa tutuyorsun o zaman.
Okuldan devam:
Kadirin beni uyarmasıyla hızla okula gelmiştim geç kalmamıştım. Sınıfa giderken Kadirlerin sınıfının oradan geçmiştim. En arka sırada oturmuş sweatinin şapkasını kafasına geçirmiş galiba şarkı dinliyordu. Hızlıca kendi sınıfıma geçip sırama oturdum.
İlk ders tabi ki de matematikti. Matematik dersini nedense çok seviyordum. Ama Havucumun en sevdiği derste edebiyattı. Aramızda artık nasıl bir zıtlık varsa ben de onun aksine edebiyattan nefret ederdim. Oda matematikten nefret ederdi. Çantamı açtım ama içinde matematik defterim yoktu evde mi bırakmıştım acaba diye düşündüm ama evde bırakmadığıma eminim çünkü okula geldiğimizde elimdeydi. Y-yo-yoksa umarım düşündüğüm şeyy olmamıştır. Olmamıştır canım nasıl olsun. Ama ya olduysa ayvayı yedim. Defterin içinde Havucumun resimleri vardı umarım o bulmamıştır.
Zil nihayet çalmıştı. Hemen yerimden fırlayıp sınıftan çıktım ve defterimi aramaya başladım tam Kadirlerin sınıfının önünden geçecekken birine çarptım. Kime çarptım diye akmak için kafamı kaldırdım ama kaldırmaz olsaydım. Karşımda sırıtan bir Havuç vardı. Neden sırıtıyor diye düşünmeye başladım. Ama düşünmeme fırsat vermeden elindekini sallamaya başladı.
"Bunu mu arıyordun?" dedi elindeki defteri sallayarak
"E-ev-evet" yaaa neden kekeledim ki gülümsemesi resmen kahkahaya dönüştü.
"Neden gülüyorsun ki?"
"Al. İçindekiler ne?"
Son anda Naz gelip beni kurtardı.
"Kanka ne oluyor burada?" dedi Kadiri göstererek
"Hiçbir şey olmuyor kanka sadece bu arkadaş defterimi bulmuş ve bana veriyordu. Değil mi?"
"Evet ama öncesinde bir soru sormuştum değil mi?"
Benden önce Naz cevap verdi
"Kanka soru soramazsın çünkü cevap vermeyecek soru soracaksan bana sor yoksa kankamdan uzakdur !"
Ayyy canım kankam benim
"Baya yakın gözüküyorsunuz o zman sende cevap verebilirsin. Bu fotoğrafları nereden buldunuz ?"
Naz hiç oralı olmadı
"Kanka hadi al defterini gidelim şununla bir daha muhatap olma tamam mı? Yoksa elimde kalacak!"
Hızlıca Kadrin elinde olan resimleri ve defteri aldım ve hemen oradan uzaklaştık ama Naz beni soru yağmuruna tuttu
"O resimler onun eline nasıl geçti Defne ?"
"Kanka matematik defterimi sanırım sınıflarının önünde düşürmüşüm. Derste fark ettim yanımda olmadığını ama evde unuttuğuma emindim bende orada düşürmüşümdür deyip aradım bir anda birine çarptım oda Ha- aman Kadirmiş elinde defterim vardı bunumu arıyorsun dedi bende evet dedim sonra bu fotoğrafları nereden buldun dedi sonra sen geldin başka bir şey olmadı."
"Tamam tamam bir şey demedim neyse hadi gel sınıfa gidelim daha fala başına dert almadan"
Sınıfa çıkıp yerimize oturduk Naz ve ben beraber oturuyorduk. Hocanın gelmesiyle ders başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havuç / Yarı Texting
RomanceAnonim: Keşke beni sevebilsen... Anonim: Ama imkansız değilmi? Anonim: Çünkü seni seven bir arkadaşını üzemezsin.