Tydzień później
Wooyoung przez cały tydzień starał się o wybaczenie, lecz San nie potrafił mu jeszcze wybaczyć. Nie to, że nie chciał, bo bardzo chciał, ale coś mu nie pozwalało. Tym czymś był między innymi Chanyeol. Park powtarzał mu cały czas, że Jung i tak będzie go ranił więc jaki w tym sens? Cały czas próbował przedstawiać Wooyounga w najgorszym świetle, oczywiście przy Kangu, który często z nimi przebywał, nie mówił tego, bo wiadomo, że by go opieprzył. San nie wiedział co miał robić, chciał mu wybaczyć, ale się bał, można powiedzieć, że był pod wpływem Chanyeola, z czego Park był dumny. Od początku nie żywił przyjemnością Wooyounga, dlatego też możliwość skłócenia Sana z nim to sama przyjemność jak i satysfakcja. Nikt nie wiedział co właściwie spowodowało taką nienawiść u niego, możliwe że sam Park tego nie wiedział. Po prostu nie nawidził od samego patrzenia na niego, nie raz jak miał gorszy dzień denerwowała go świadomość że oddycha tym samym powietrzem co on. Starał się sprawiać mu przykrość albo zdenerwowanie na każdym kroku. W pewnym sensie mógł się przy tym nawet i odstresować. San nie widział w jego zachowaniu niestety nic złego. Uważał, że nie robił nic nie dorzecznego. Jedyny który widział w jego zachowaniu coś złego był Yeosang. Już nie raz próbował uświadomić to Sanowi, lecz ten nie chciał go słuchać, z czego nie był zachwycony. Nie wiedział co Chanyeol chciał tym zyskać, ale nie podobało mu się to wogóle. Zarówno San jak i Wooyoung byli jego przyjaciółmi dla których od zawsze chciał jak najlepiej. Szczególnie teraz gdy się pokłucili a Jung się starał pogodzić. Lecz sam jeden nie był wstanie zrobić nic w porównaniu do Chanyeola. On po prostu był mniej przekonujący zdaniem Sana. Chanyeol znał praktycznie wszystkie szczegóły znajomości Woosanów, co bezczelnie wykorzystywał by wyszło na niego. San był zbyt zaślepiony by dostrzec to co widział Kang. Chociaż Wooyoung też powoli zaczynał dostrzegać, że Sana prowadzi ktoś kto za wszelką cenę nie chciał by byli ze sobą w bliższej relacji.
CZYTASZ
Painfull love | Woosan
Fanfiction"Wiem, że znalazłeś tą liste, ale odpuść... Nigdy nie spełnisz 7 punktu..." San jest odwiecznie zakochany w Wooyoungu... Jak się potoczą losy bohaterów? Czy Wooyoung odwzajemni uczucia Sana? Co będzie z ich przyjaciółmi?