Jase: -Ez valódi Clary! -Ez vagy Te ez vagyok én! Itt és most! Egy pillanatra magával ragadnak a szemei úgy érzem legszívesen megcsókolnám. Láttom a szemében, hogy neki is ez jár a fejében így engedek a kisértésnek és megcsókolom. Nem mondom, hogy finoman, de csókoljuk egymást a kezeimet az oldalára csúsztatom. Ő pedig az arcomat fogja. Ahogy a csókunk egyre szabadabb úgy jön az ötlet, hogy mi lenne, ha szépen lassan lehúznám róla a pólóját. El is kezdem ő pedig engedelmesen hagyja, hogy teljesen levegyem róla.
Clary: Most rajtam a sor lehúzom róla a pólóját majd csókolom tovább. Egy kis idő után miután bejártam minden izmát hátra nyúlok és kikapcsolom a melltartómat. Már mind a ketten félpucérak vagyunk. Ő is végig járja a testem a nagy tenyerével majd belecsókol a nyakamba. Teljesen beindultam tőle.
Jase: Odahúzom mellém a kanapéra és lefektetem. A nyakától lecsókolok egészen a köldökéig. majd kioldom a nadrágját és egy kicsit lejjebb húzom vissza csókolok a szájához és miközben újra csókolni kezdem a jobb kezemmel finoman megérintem bugyin keresztül odalent. Először csak simogatom aztán rátérek egy játékosabb tempóra mitől ő sóhajtozni kezd. Ezek szerint tetszik neki? mosolyodok el egy csók közben. Úgy gondolom ideje megszabadulni a bugyitól is így óvatosan lehúzom róla azt is.
Clary: Még Simon előtt sem voltam soha ennyire meztelen gondolkodom el a helyzeten. Miközben ő elindul lefelé. Finoman puhán megsoroz puszikkal egészen az ágyékomig. Először a combomra ad puszit aztán odalent is megcsókol majd egy lágy tempóban nyalni kezd. Az egész testem lángban ég sóhajtozni kezdek. Már pengeélen táncolok a csípőm akarva akaratlanul is vonaglani kezd miközben ő kényeztet.
Jase: Elszakadok tőle és visszatérek a szájához. A kezemmel átveszem az irányítást és amikor már érzem, hogy nagyon a végét járjuk mélyen belecsókolok a szájába ő pedig elmegy.
YOU ARE READING
Sorozat egyveleg!
RomanceSziasztok! Ez egy olyan sztori csoport ahol különböző sorozat jeleneteket gondoltam tovább. A Malec sztorim is ilyen. Minden sorozat jelenet 1 fejezet. A fejezet neve jelzi melyik soriból van a sztori! Spoiler veszélyes! De jó olvasást hozzá;).