Carlos: Már ajtó előtt egymásnak estünk és vadul csókolózva léptünk be rajta. Becsuktam magam mögött az ajtót TK pedig ezt kihasználva az ajtónak passzírozott és elkezdte kicsatolni a nadrágom én pedig kibontani az ingét. Eközben elszakadtunk egymástól mosolyogni meg egy kicsit nevetni kezdtünk. Őszintén nem tudom megmagyarázni min nevetünk, talán a szituáción na, de ez mindegy is.
TK: Megragadott és a falnak nyomott majd egy heves nyelves csókkal folytattuk. Most rajtam a sor, hogy vezessem így a csípőjére csúsztattam a kezem és a bejárati ajtó melletti falnak löktem. Ő megragadta az arcomat úgy tartott a szájánál én közben lehúztam magamról az ingem.
Carlos: Mikor levette magáról az ingét megfogtam és a kanapéra löktem majd én is kibújtam a pólómból félredobtam és először TK csípőjébe kapaszkodva rávetettem magam. Ezután a kezeimmel mintha körül ölelném körbe fogtam a vállánál és folytattam tovább a csókolását.
TK: Annyira belemerültünk a csókolózásba, hogy egy váratlan pillanatban legurultunk a kanapéról. Viszont emiatt a „sajnálatos” esett miatt én kerültem felülre amit viszont abszolút nem bánok. Mert így alkalmam nyílt az, egyik kezemmel bejárni a testét és még farmeron keresztül, de megmarkolni a férfiasságát.
Carlos: Felnyögtem az izgalomtól. Oké szóval így játszunk? gondolom magamba. Akkor játszunk! gombolom ki a nadrágját. Mintha tudná mit szeretnék megfogja és egy az egybe letolja magáról a nadrágot. Majd lehúzza rólam is.
TK: Már mind a ketten pucérok vagyunk. Visszatérek a szájához és újra egy vad csókpárbajba kezdek vele. De ezúttal az egyik mélyebb csókunk közben belehatolók és egy vadabb tempóban kezdek el mozogni benne. Hirtelen ötlettől vezérelve az egyik kezemmel megragadom a férfiasságát és a tempómnak megfelelően verni kezdem neki. Ő pedig az élvezettől a számba liheg.
Carlos: Ki se néztem volna TK-ből, hogy ilyen vad szerető. De bevallom nagyon bejön, sőt egy egészen más világba röpít. Egy idő után már nagyon az elélvezés határára sodródok így egy mélyebb csókot követve el is megyek. Ekkor elszakad tőlem és lehemperedik mellém a padlóra. Mind a ketten lihegünk, de veszek egy mély levegőt -Ez durva volt! mondom ki. Majd mind a ketten nevetni kezdünk.
YOU ARE READING
Sorozat egyveleg!
RomanceSziasztok! Ez egy olyan sztori csoport ahol különböző sorozat jeleneteket gondoltam tovább. A Malec sztorim is ilyen. Minden sorozat jelenet 1 fejezet. A fejezet neve jelzi melyik soriból van a sztori! Spoiler veszélyes! De jó olvasást hozzá;).