Ian and Mickey 7 évad 10 rész

103 2 0
                                    

Mickey: -Tudtam, hogy eljössz! mondtam fennhangon miközben lépdelek közelebb hozzá. Majd, amikor közelebb értem és megláttam, hogy ő is lépdelni kezdett felém akkor lágyabb hangon -Tudtam, hogy eljössz! mondtam majd mielőtt teljesen egymáshoz érnénk mivel láttom, hogy kicsit hezitál bíztatásból mondom neki, hogy -Gyere. Mielőtt bármit is tehetne vadul nekiesek a szájának és csókolni kezdem.
Ian: Mélyen csókolózunk viszont nem szabad, hogy ez elvegye az eszem ezért a teljes szabadság előtt ellökőtem Mickeyt. -Mi a fasz van? mondja -Szerinted nekem nem változott meg az életem miután lecsuktak Mikey? -Nem de, gondoltam megvársz hiszen azért ültem mert elintézem a ribit, aki tönkre akart tenni. válaszolta. -Nem teszem tönkre az életem. feleltem.
Mickey: -Elég! mondtam és elkezdtem újra csókolni. De ismét ellökött. -Bazd meg! mondja ordítva. -Én már rendbe tettem az életem. Mickey! És van egy kibaszott barátom is! -Barát? kérdezem színtelen hangon. Mire ő bizonytalanul bólogat. -Oké! felelem -Akkor mit keresel itt? kérdezem majd mivel hezitál kicsit megpörgetem a dolgokat és miközben ráharapok az alsó ajkamra kérdezem -Hmm?
Ian: Némi hezitálás után nekiesek és miközben csókolom lehúzom róla a kabátom ő pedig az enyém. -Köszönj el! mondja Mickey mire én a mögötte lévő hajónak lökőm. Mi van? kérdezi. Válasz helyett csak lehúzom a felsőmet. Ő pedig bólint és kikapcsolja az övét majd a nadrágját. Eközben én is kicsatolom a nadrágom adok neki pár csókot majd megfordítom és a haját félre tűrve a nyakát kezem el csókolni miközben a kezére csúsztatom a kezem és kinyújtva a hajó ponyvájára csúsztatjuk. Majd dugni kezdem. Egy vadabb tempó után mind a ketten elélvezünk.
Mickey: -A kocsi a közelben parkol. Nyalom meg a számmat. -Folytathatnánk már ha bírod még Vöröske. mondom mosolyogva. Sanda mosolyra húzza a száját. Amikor odaértünk nem várta meg, hogy kinyissam az ajtót egyből a kocsinak lökött és vadul csókolni kezdett elég durva tempóban nyelveztünk nehezen tudtam lépést tartani vele, de nagyon tetszett. Miután végre rátalált a kezem a kilincsre kinyitottam az ajtót, amin ő belökött, úgyhogy én térdelő pózban érkeztem.
Ian: Megragadtam a nadrágját és mivel nem kapcsolta vissza egy laza mozdulattal lehúztam róla majd letoltam az enyém is és belehatoltam. Ismét egy vad tempóban toltam miközben a tarkójába kapaszkodtam. Egy idő után kényelmetlen lett ez a póz így megfordítottam a nadrágjától teljesen megszabadítottam.
Mickey: -Most mire készülsz? válasz helyett a lábaimat a nyakába emeltem és úgy, folytatta az iramot. Egy kicsit felnyögtem. Ettől ő mégjobban beindultam és még durvábban baszni kezdett. Nagyon élveztem, de elzsibbadt a lábam így levettem a nyakából megragadtam és leterítettem. Elégé meglepődött. -Majd én befejezem! mondtam és bekaptam a farkát, amivel először játszottam egy kicsit aztán egész addig szoptam amíg mind a ketten el nem élveztünk. Lihegve váltunk el egymástól. -Ez kurvára hiányzott már! mondom miközben Ianre nézek aki csak némán bólogat majd felül és megcsókol összebújva aludtunk el.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sorozat egyveleg!Where stories live. Discover now