Episode1#

Bıkmıştım bu hayattan her yerim dayak yemekten kan içindeydi dövüşmeyi herşeyi biliyordum ama ona yapamıyordum yaparsam iki katını yapıyordu dayanamıyordum

Intikam gün geçtikçe daha çok gözümü boyuyordu onu öldürme isteği Piskopat olmuştum geceleri kaçıp barda zorla kadınları taciz eden insanları bıçaklıyordum hoşuma gidiyordu seri katil olmuştum busanda

Yine dayak yemiştim duşa girdim temizlendim bu gece onu öldürecektim kararlıydım paralarını alıp seule kaçıcaktım herşey hazırdı

(gece 01.30)

Herkes yatmaya gitmişti hazırdım maskemi eldivenimi taktım onu öldürüp kaçsam kimsenin haberi olmazdı geceleri gizli kaçmaktan başka dışarı çıkmazdım kimse beni tanımıyordu resmim bile yoktu bu yüzden şanslıydım

Odasına ilerledim yavaşça açıp içeri  girdim uyuyordu işimi garantiye almak için intihar süsü verecektim elimdeki mendile ilaç damlatıp burnuna tutum bayılmasın için

Bayıldığındam emin olunca banyoya götürdüm küveti su ile doldurup içine attım bıçağı elinde tutturup bileğini kestim kendi el izi olacaktı bıçakla diğer koluna da yaptım aynı şekilde

Su kana dönüyordu üzgünüm it herif bana yaptıklarının bedeli

Kasadaki tüm paraları alıp evden kaçtım taksiye binip havaalanına gittim bilet alıp Seul uçağını bekledim

Tedirgindim yeni şehir ve bir seri katilim bir yandan da mutluydum

(uçaktan Sonra)

Uçaktan inmiştim merhaba Seul...

......

Bir otele gidip kendime oda tutum kendime acil ev bulmalıydım bir kaç gün önce tüm kartları boşaltmıştım baya param vardı

Yeni bir ev alıp okula gideceğim sahte kimlik ile ki kim olduğumu anlamasınlar

.....

Sabah kalkıp giyindim kimlik çıkaracaktım

Giyinip çıktım biraz gezdikten sonra bulmuştum adamın yerini içeri girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Heo min (hm)

Hm:merhaba

X:buyrun

Hm:dün konuşmuştuk kimlik için geldim

X:ah evet kimliğiniz burada isminizi aynı yaptık geçmişinizi sildik

Hm:tamamdır Buda paran

Parayı önüne atıp çıktım ev bakam ya başladım bina istemiyordum tek ev istiyordum villa

Gezmenin sonunda bir ev bulmuştum çok güzel Evdi ve yakınında ***** özel lisesi vardı özel lise olması iyiydi

Ev sahibi ile konuşup evi aldım yorulmuştum bu yüzden okulu arayıp kayıt yaptım yarın sabah okula gidecektim mutluyum herşeyi hallettim otele geri döndüm ev pisti yarı okuldan sonra hallederdim