Un nou an la scoala, iar eu cu Teo eram inca in misiunea de a o salva pe doamna Scaun. Din fericire, Teo va pleca anul viitor, iar eu voi ramne, asa ca o voi avea pe doamnea Scaun doar pentru mine.
Cu toate astea, exista un lucru pe care l-am pastrat secret fata de toata lumea, pana si de el, si chiar daca nu sunt obligata sa ii zic, am decis ca este important sa stim totul unul despre celalalt, daca vom vrea sa o salvam pe doamna Scaun fara sa ii ridicam suspiciuni, asa ca ii voi zice data viitoare cand voi avea ocazia.
Dar cand? Aproape niciodata nu suntem singuri, si nu vreau sa auda cineva sau sa vada cineva reactia lui atunci cand afla pentru ca poate o sa ne strice prietenia si asta doar ar strica planurile pentru a o ajuta pe doamna Scaun, si asta ar insemna ca tot acest timp in care ne-am chinuit sa o ajutam, colaborand, va fi irosit doar pentru ca i-am zis eu asta.
Totusi, este un risc pe care sunt dispus sa il iau, dar daca ma gandesc mai bine, ar trebui sa o intreb pe Rianna ce crede. Pauza urmatoare.
Reusesc sa o iau pe Rianna pe hol si ea pare foarte nedumerita in legutara cu ce se intampla in secunda asta, asa ca i-am zis tot ce sa intamplase ultimul an (scolar). Cand am ajuns sa ii zic toate ingrijorarile mele pe care le aveam in legatura cu lucrul pe care voiam sa i-l spun lui Teo, ea a inceput sa e poarte foarte ciudat, bizar, stiind ca eu nici u i-am zis ce anume voiam sa ii zic lui.
Cu toate astea, mi-a recomandat doar sa ii spun si sa vad unde duce conversatia, fara sa imi planific toate informatiile legate de cum va decurge conversatia intre noi, pentru ca ar fi inutil.
Cu ajutorul ei, am decis sa ii spun ceea ce simteam lui Teo.
Ziua, sau perioada de timp care a ramas pana la pranz, a trecut foarte greu si incepeam sa ma simt din ce in ce mai panicata, dar stiam ca deja nu voi mai putea pastra totul un secret pentru mult timp.
In sfarsit, pranzul. Perioada pe care o asteptam, in care adevarul va iesi la suprafata.
YOU ARE READING
Scaunul lui Teo x GIulia
FanfictionMomentul ala cand te indragostesi de scaunul altei persoane. Ce va face teODOR cand va afla de ce se intampla intre Giulia si dragul sau scaun.