HAHA! Credeati ca nu stiam ca nu e real? Prostilor. In fine, acum, o sa va rezum ce se intampla cu personajele principale, ca sa pot sa va povestesc viata mea de tot cacacelul.
Deci, Giulia si Teo, arata ca si cum is doi parinti ingrijorati pentru copilul lor, doamna Scaun, ca au posedat-o un demon, asa ca se tot invart in jurul ei si fac ritualuri, care par ca il cheama pe Satana in loc sa il alunge. Da, cred ca cam atat, o sa vedeti voi ce se intampla.
Acum, eu. Am stat si am barfit cu Rianna despre faptul ca relatia dintre Teo si Giulia nu este asa cum crede toata lumea. Am citit destul de multe fan ficuri sa imi dau seama ca sunt prieteni, poate si mai putin. Pur si simplu nu e romance intre asta, cum nu au observat asta, ei au nevoie de ochelari, nu eu.
Din fericire, am avut ocazia sa vorbesc cu Iioana cat de curand se putea despre acest lucru deoarece copila asta nu stie niciodata ce se intampla in jurul ei si mi-ar fi prea lene sa ii explic mai incolo. In fine, a fost de acord cu mine, sincer nu sunt socata. Asa cum spune Google-ul, pentru o religie, ai nevoie de minim 3 persoane, asa ca incerc sa recrutez persoane din clasa care sa faca parte din cultul in care credem in fan ficuri.
Pana acum o am pe Rianna, Iioana si pe Medeea. Perfect. O sa dispar din carte ceva timp, dar promit ca nu e ultima data cand auziti ceva din partea mea. In concluzie totul merge la fel de rau ca acum 1 an, asa ca na, s-a terminat capitolul.
YOU ARE READING
Scaunul lui Teo x GIulia
FanfictionMomentul ala cand te indragostesi de scaunul altei persoane. Ce va face teODOR cand va afla de ce se intampla intre Giulia si dragul sau scaun.