Sincer, la inceput credeam ca aceasta ,,Lupta pentru Iubire" era doar o gluma si se va termina rapid, dar m-am inselat. Saptamanile treceau si cei doi se certau din ce in ce mai tare, si din ce se putea observa, astia se certau si pe mesaje acasa. Totul scapa de sub control si nu stiam si nici nu voiam sa aflu cum se termina.
Ceea ce parea ca nimeni nu observa era faptul ca cearta asta ii ajuta sa se cunoasca din ce in ce mai bine, asta facundu-i sa se lege de subiecte foarte ciudate si aleatorii privite de oamenii care nu stiau ce se intampla defapt, asta insemnand ca Giulia si Teo aveau multe glume intre ei si multe screte si moduri de a se santaja unul pe celalalt.
Nici nu imi dau seama daca ei sunt seriosi legat de subiectul asta sau nu. Se certau pe un SCAUN!
Serban parea foarte trist ca nu mai putea sa petreaca timpul cu cel mai bun prieten al sau si era profund dezamagit, iar cu trecerea zilelor devenea din ce in ce mai trist ca nu avea cu cine sa se joace si sa se certe in acelasi timp pe motive stupide.
Pentru ca sunt prietena cu sora lui Serban, nu puteam sa il las asa, pentru ca, chiar daca stiu ca nici mie nici Sophiei nu prea ne pasa de cum se simtea el, as fi putut sa ma simt prost ca stiam ca pot sa fac ceva in privinta tristetii lui, dar am ales sa nu, asa ca l-am chemat sa stea cu mine, Maria si Bianca, iar dupa doua-trei zile am simtit ca se integrase in grupul nostru. Era destul de amuzant sa petrec timp cu oamenii care imi placeau, si sunt foarte fericita ca si Maria si Bianca il acceptau.
Dar oricat de mult imi placea sa stau cu ei, voiam sa se termine ,,Razboiul" pentru ca Serban sa stea cu Teo din nou si sa stau iar cu fetele.
YOU ARE READING
Scaunul lui Teo x GIulia
أدب الهواةMomentul ala cand te indragostesi de scaunul altei persoane. Ce va face teODOR cand va afla de ce se intampla intre Giulia si dragul sau scaun.