Daria POV

4 0 0
                                    

Odata cu stricarea scaunului, clasa a devenit mai silentioasa, iar Giulia si Teo petreceau mult timp impreuna, dar nu se certau, asta era bizar, sau poate altceva se intampla, dar nu vreau sa ma gandesc la asta inca, o sa astept sa fie weekend ca sa mergem in excursie si sa ne jucam adevar sau provocare.

Cei doi petreceau asa mult timp impreuna, in cat singurul moment cand Serban petrece timp cu Teo era acasa pe jocuri, numai ca si asta se intampla rar. Se putea vedea ca Serban era putin vesel, sincer vesel, si nu isi mai punea un zambet fals cat exista, dar nu era destul.

M-am saturat de chestia asta, nu mai am rabdare pana in excursie, asa ca imediat ce se terminase ora si profesoara plecase din clasa, am facut ceva ce nu credeam ca as fi facut in viata mea. M-am ridicat in picioare si am zis: ,, Ce se intampla intre voi doi? Tot semestrul va bateati pe un scaun, iar acum stati impreuna ca si cum va cunoasteti de o viata!" Toti copii au inceput sa se uite la Giulia sau Teo.

Atunci s-a intamplat ceea ce nu credeam ca se putea. Giulia a zis ca erau impreuna, iar Teo nu parea sa aiba o problema, asa ca nu a zis ca nu e adevarat.

Ce. Naiba.

Restul zilei, nimeni nu a vorbit despre ce se intamplase, dar seara, Ana a creat un grup fara Giulia si Teo cu numele ,,OMG, CE?!". Toata seara am vorbit despre ce se intampla si, spre surpriza mea, cu totii au vorbit, pana si baiatul din clasa care vorbea destul de rar (Adrian).

[a doua zi]

Ciudat, nimeni nu vorbeste despre asta la scoala, asa ca ziua a trecut normal, daca exista asa ceva, dar odata ce am ajuns acasa, grupul a inceput sa bingaie...inteleg ce se intampla...barfa.

Scaunul lui Teo x GIuliaWhere stories live. Discover now