#2 Platonik Sanılan 2 Aşık

935 52 79
                                    

(arkadaşlar en baştan söyleyeyim bundan sonrasını kendi kafamdan yazıyorum UwU neyse devamke)

Katsuki Izuku'yu yatağına yatırdıktan sonra başında biraz oturup onu izledi. Çilli tombul yanaklarını çekmek istiyordu ama bir yandan da kıyamıyordu. Hatta şuan onu öpebilirdi. Ama nasıl yapacaktı? Bakugou Katsuki'nin iç sesi yine susmuyordu.
(iç ses böyle, katsuki böyle.)

*OI Katsuki! Şunu öpsen çok güzel olurdu!*

Oğlum öperim iyi hoş da uyanırsa ne bok yiyeceğim?

*O iş bende oğlum! Azcık öp ya dudakları çok güzel!*

Katsuki karşısındaki çilli yanaklara baktı. Ardından gözleri yavaşca dudaklarına indi. Acaba rahatsız olur muydu izuku onu öperken uyandığında? Yavaşça yaklaştı. Nefesleri birbirini karıştırıyordu. Tatlı dudaklarına yavaşça yaklaşıp minik bir buse bırakmak vardı aklında. Minik öpücük dillerin birbirine değmesi ile sonlandı. Katsuki fazla heyecanlanmıştı. Ağzı aralıktı o nedenle dillerini değirmesi kolay olmuştu. Kendini fazla kaptırmıştı. Uykusu ağır olduğu için katsuki çok şanslıydı. Dudaklarının tatlı aroması onu fazla kaptırmıştı. Onu yavaşça ayağa kalkıp kucağında odasına götürdü. Yatağa yavaşça yatırıp yanına uzandı. Bir kere daha öpmek istedi. Dudaklarını tekrar buluşturdu. O sırada sertçe açılan kapının sesi ile dudaklarını ayırdı. Gelen shoto idi. Çok sinirliydi. Katsuki izuku'nun yanağını tekrar öpüp yavaşça ayağa kalktı. Hızlı bir şekilde shoto'nun yakasını tuttuğu gibi odaya çıktı ve yavaşça kapıyı kapattı.

Katsuki Ağzından

"Bana bak yarım piç, deku'nun odasına tekrar gelmeye kalkışırsan eğer..."

"gözlerini oyarım."

Shoto - "Sen kimsin ki-"

Anlık Sinirle boğazını sıktım. Yüzü morarmaya başlamıştı.

Shoto - "Sen-de bu-su-n öhö öhö!!"

Dış kapıyı açtım ve karşı kapıyı kırdım. Shoto'yu odasına fırlattım.

"sana son kez söylüyorum. Bir daha izuku'nun odasına girersen seni ÖLDÜRÜRÜM!!!"

gözbebeklerimin küçüldüğüne emindim. Yakasını tutarken yedek anahtarı ondan almıştım. Kapıyı çarpıp yavaşça izuku'nun yanına geri döndüm. Hala uyuyordu. Üstelik horluyordu. Çok tatlıydı. Kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Birkaç şey vardı o nedenle kahvaltı hazırlamaya başladım.

(japon yemekleri bilmiyorum noodle yapçak katsuki :'D)

Noodle hazıe olduktan sonra İzuku' nun yanına gittim. Ve günlük rutinimi annem yerine izuku'da yaptım.

"DEKU!!!"

"AAAĞAĞAĞAĞAĞĞA!!!"

Aptal inek. Yataktan düşmüştü.

"HAHAHAH!!"

"GÜLME KACCHAN YA!!"
"Acıdı..."

"G-Gomen!"
"BEKLE- HAYIR NOT GOMEN NOT GOMEN BEN KİMSEDEN ÖZÜR DİLEMEM!!"

"HAHA! DİLEDİN BİLE KACCHAN~!"

"Bana bak deku. O kacchağn~~ öyle uzarsa acımam sikerim."

"Y-YA K-KACCHAN!!"

"HEHE."
"Neyse gel noddle yaptım."

"tamam üstümü değiştirip geliyorum."

"bekliyorum."

"Tamam hadii!"

Odadan çıktım ve noodle'ı kaselere koydum. Kaselerin yanına çubukları koyunca deku zaten geldi.

"çok açımmm!"

"Açsın diye yaptım zaten gerizekalı."

"HMPH!" ((küstü)  ksbdksk)

"LAN DEKU! LAN SEN KİM KÖPEK BANA KÜSÜYON!"
"OI OI!!!!"
"LAN CİDDİ CİDDİ KÜSTÜ!!"

"Ben yıkanmaya gidiyorum katsuki."

Hassiktir. Fazla büyük trip bu. Hatta geberme ihitmalim Bile var. Herneyse.

"DEKU! ŞU DOLAPTA BİR SİKİM YOK İKİ ABURCUBUR ALIP GELİYORUM!"

"Tamam!"

Otel kapısından çıktım. Shotonun kapısı aralıktı. Bende bakayım dedim. Momo salağı ona pansuman yapıyordu. Tch! O aptal momo'yu bile hak etmiyor. Markete gittim ve birkaç atıştırmalık aldım. Geldiğimde deku odasında yada salonda yoktu. Bende aburcuburları masaya bıraktım ve banyoya gittim.

O- ÇIPLAKTI.

HEHE KESTİM :D SONRAKİ BÖLÜM YAOİ Mİ OLSUN YOKSA NORMAL Mİ KARAR SİZİN! HADİ BAKALIM!

Bu arada anlık gelen müq ilhamla yaptığım; "KÖR" kitabını da okursanız sevinirim ^^ artık bölümleri aksatmamayı düşünüyorum ancak sadece akşam yazabiliyorum çünkü evimizde internet yok ve akşam babamdan bağlanıyoruz. O nedenle özür dilerim. :'{ neyse sayonara kawwai insanlağr!

Cheated But İn Love*Bakudeku* *Todobakudeku*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin