#3 O Artık Benim!

854 46 79
                                    

Markete gittim ve birkaç atıştırmalık aldım. Geldiğimde deku odasında yada salonda yoktu. Bende aburcuburları masaya bıraktım ve banyoya gittim.

O- ÇIPLAKTI...

Kafasında köpükler vardı. Gözleri kapalıydı ve o tatlı gülümsemeyi yapıyordu.

(bakugounun çavuş)
"kanka. Ya bu gece 31 çekicen yada bu çocuğu si-ke-cen!
Başka türlü inmem!"

(bakugou)
"sikeyim şansımı!"

(bakugounun çavuş)
"şansını değil deku'yu sik dekuyu!"

(Bakugou)
"Dekunu sikeyim!"

(bakugounun çavuş)
"heh şöyle"

(bakugou)
"LAN-"
(Yaoi sahneğeğeğeğ)

Aslında oda haklı. Çok tatlıydı. Kıyafetlerimi çıkardım ve usulca yanına gittim. Küvete ona belli etmeden girdim. Kafasını duruluyordu. Çok tatlıydı. Bir anda ayağa kalktı ve penisini gördüm. Şohpen (adı bu dimi lan) i aldı ve kafasına tuttu. Köpükler karnından, sırtından, kollarından usulca aşağı iniyordu. Sonra bacaklarında gezdirdim gözlerimi. Bir erkeğin bacağı nasıl bu kadar tüysüz olabilir ki?? Yavaş yavaş gözlerimi penisine götürdüm. Tahminimden daha büyüktü. Acaba deku ile birlikte uke olabilirmiyim...

3. Kişi Ağzından 😚

Katsuki izukuya belli etmeden yavaşça yalamaya başladı..

(izuku) "H-Hah~" "N-Noluyor- a-ah!~"

Katsuki izukunun penisinin tamamını ağzına almaya çalışıyordu ancak tahmininden daha büyüktü.

(katsuki) "Ö-Öğ"
(ağzında ya işte ses efekti yapıyorm skdbsmdks)

(izuku) "K-KACCHAN!~~"

İzuku domates gibi olmuştu. Ağzının suyu akıyordu ve bacakları titriyordu. Katsuki bu mazarayı her görüşünde daha da azıp kafasını daha hızlı hareket ettiriyordu.
Izuku kendisini küvetin içine bıraktı ve hızla nefes almaya başladı. Katsuki çoktan bırakmıştı izukunun penisini.

Katsuki hızlıca nefes alıyordu. Nefessiz kalmıştı ve bunu ne kadar süredir yaptığını bilmiyordu.

"k-kacchan.."

"hmm?"

"bende seninkini yalamak istiyorum..."

Bunu söylerken kıp kırmızıydı.

Bakugou gülümsedi. Ve hızlıca penisini suyun içinden çıkardı.

"al bakalım" (sanki yemek veriyo aq)

İzuku için büyüktü. Daha önce hiç birisinin penisini ağzına almadı. Hatta birisi ile ilişkiye bile girmemişti.

Sesli bir şekilde yutkundu ve ağzını açtı. Katsuki heyecanını dizginleyemedi ve izukunun saçlarını sıkıp;
"Hadi"
Dedi.
Izuku ilk başta küçük öpücükler kondurdu. Sonra dilini çıkartıp ucunu yalamaya başladı. Hafiften ağzını soktu ve git-gel yapmaya başladı.

"Haha... Bu ilk seferin ama çok iyisin... Çok iyi... Ahh~~ gerçi benimde ilk seferim. Haha mhhh~~"

Izuku yarısını ağzına aldı ve hızlanmaya başladı.

"AHA~~ GNGH!!"

Sarışın çok fena zevke gelmişti. Zevkten ağzının suyu akıyordu. Hızla izukunun kafasını penisinden çekti ve dudaklarına yapıştı. Dilleri birbirine değiyordu. Birbirilerinin ağızlarının içlerini keşfediyorlardı.

1 dakika kadar öyle kaldılar. Aldıkları zevkten nefes almayı unuttular desek yalan olmaz :D.

Sonunda öpüşmeyi kestiler çünkü kapı çalıyordu ve durmak bilmiyordu. Gelen kişi kimse inat etmişti. En sonunda katsuki söve söve üstünü giyindi ve kapıyı açtı.

"NE VAR BE!!?"

"ANIRMA KULAĞIMIN DİBİNDE!!

"SUS BE! VE NE YAPIYORSUN BURDA AQ!?"

"Katsumi ben mal. Yan sınıftan."

"Ne yapayım aq banane"

"Yardımına ihtiyacım var"

"Vaaay! Önce bizle dalga geçin sonra yardım. Yeni düzen mi kurdunuz?"

"bizim değil todorokinin yardıma ijtiyacı var!"

"o yarım piçe yardım etmem ben aq!"

"hadi aq!!"

Katsumi okuyucularımdan birisi! Kendisi hikayeme katılmak istedi ve bende bir bölüme koydum katsumi olarak kitabımın bu bölümünde ve sonraki bölümün diğer kısmında bulunacak olan Bakushinchi__ ye teşekkür ederim! Sonraki bölümde de bulunacaksın! Kısa kesmeliyim çünkü bu bölüm yaoi bölümdü. Sayonara sevgili okurlar! ^^

Cheated But İn Love*Bakudeku* *Todobakudeku*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin