Öncelikle, uzun zamandır bölüm gelmiyordu o nedenle özür dilerim. Telefon uzun zamandır yasak ve arkadaş açısından birkaç sıkıntı var owo. O nedenle uzun zamandır bölüm gelmiyordu. Gomen nasai! Hadi gidin şimdi bölüme
<~>
"o yarım piçe yardım etmem ben aq!"
"hadi aq!!"
Katsumi hızla içeri girdi ve kızarmaktan neredeyse ölecek olan deku'yu gördü. Bir bakıgou'ya bir deku'ya bakınca olayı çözdü."ha siz yoksa..." (piç smile)
"he seviştik ne var?" (Bakugo)
"KACCHAN!!!" (DOMATES DEKU SJSBDHAMODMSHS)
"Çözdüm olayı. Ama şimdi üstünüze düzgün şeyler giyinip gelin. Savaşmak için en uygunlardan." (Katsumi)
"Neden savaşıyoruz?" (Deku)
"Todoroki Shoto tehlikede. Şimdi gelin hadi."
Deku Ve Bakugo giyindikten sonra otelden çıkıp 2 sokak ileriye gittiler.
Katsumi Ağzından
Onları otelin 2 sokak ilerisindeki yere götürdüm. İkiside gördükleri ile şok olmuştu.
Todoroki kendisinden yaşça büyük birisi ile kavga etmeye çalışıyordu. Ve evet. Dayak yemişti.
"Neden kavga ediyorlar!?" (Deku)
"Herşeyi açıklayayım; siz üçünüz kavga ettikten sonra momo uraraka ve mina ile kafeye gitmiş. Bir adam üçüne de yavşamış. Momo çaktırmadan todorokiye haber vermiş ancak adam kızlara saldırıp onları tecavüz etmeye çalışmış. Bende yarım saat önce gördüm ve tek başımıza bizden yaşça büyük ve güçlü birisini yenemezdik."
"Bu nedenle bizi çağırdın yani?"
(deku)"EVET AMA ŞUAN BOŞ YAPACAĞINIZA ŞU ADAMA SALDIRSANIZ!? BEN KIZLAR İLE İLGİLENECEĞİM!"
Hızla kızların yanına gittim. Mina asit özgünlüğünü kullanarak kendini kurtarmış ama adam momonun düğmelerini çözmüş, urarakayı da yarı çıplak halde sokmuştu.
"Kızlar! Size birşey yaptımı!?"
"Todoroki son anda gelmeseydi..." (mina)
"Şanslıydık..." (momo)
Urarakaya baktığımda ağlamaktan göz kapakları kızarmıştı... Onu gördükçe içim parçalandı...
O sırada Midoriyah ağzından owo
Adam güçlüydü, ancak biz 3 kişiydik o ise 1. O nedenle sayı açısından fazlaydık. Adamın özgünlüğünü kullanmadığını farkettim. Bir anda arkamda bir soğukluk hissettim ve duyduğum son şey kacchanın bana;
"DEKU!! ARKANDA!!" demesi, ve katsumi'nin "MİDORİYA!! ARKANDA!" Demesiydi. Ve ardından gözlerim karardı. Uyandığımda karanlık büyük bir odadaydım. Adam karşımdaydı."NEREDEYİZ BİZ!?!?" Dedim.
"Bu benim gücüm; Karanlık kozası. İçine giren kişi ben istemediğim sürece çıkamaz." (yazarınız fazla yedi ölümcül günah izledi owo💧)
"Kişinin fiziksel ve ruhsal gücü burada bulunduğu süre boyunca karanlık kozası tarafından emilir. Şuan istesende istemesende buradan çıkamazsın. HAHAHHAHA!" (Kötü adam gülüşü owo)
BAKUBABE GÖZÜNDEN OWO
Adam dekunun arkasına geçti.
"DEKU!!! ARKANDA!"
Diye bağırdım ancak deku bir anda yere düştü. Adam da yok oldu. Hızla deku'nun yanına gittim ve bilincini kontrol ettim. Kalbi atmıyordu...
"KALBİ ATMIYOR!!""NE!?!?" (Baku hariç herkez ura, Katsumi falan)
Todoroki bir anda yere düştü ve ağlamaya başladı.
"KİMSEYİ KORUYAMIYORUM!!""Katsuki...? İzukunun bir hastalığı varmıydı?" (Katsumi)
"Hayır..."
İzuku bir anda havalanmaya başladı.
"Telaşa gerek yok. Benim özgünlüğüm telekinezi. Onu hastaneye götüreceğim." (Katsumi)
"Bende geleceğim." (Baku Ve Todo)
"İsteyen herkez gelebilir..."
<~>
Evet kısa oldu ama olsun uwu
Hala telefon yasağım var o nedenle en fazla bu kadar yapabildim :'{
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheated But İn Love*Bakudeku* *Todobakudeku*
FanfictionSadece 1. Bölüm başkasından alınmıştrı BakuDeku (DekuBaku ara sıra olck) Todobakudeku Kitabın içinde Reader olacak (isteyen kişiler bölümün bir yerinde büyük rol oynayacak)