Bir anda hemşireler dekunun odasına koşmaya başladı. Bir tanesi;" DOKTORU ÇAĞIRIN! HASTA KRİZE GİRDİ!!" Diye bağırıyordu. Kriz Mi-
Duyduklarım ile gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Kirishima ve todoroki yanımda beni teselli etmeye çalışıyordu.
"DEKU! UYAN ARTIK LANET OLASI! (Hıçkırık) S-SENSİZ YAPAMIYORUM...!"
Bir anda kolumda hissettiğim acı ile gözlerim karardı...
<~>
Yarı yarıya gözünden owoBakugou çıldırdığı için hemşirelerden biri koluna sakinleştirici iğne verdi ve bakugou bayıldı.
Karanlık Kozasında
Başım ağrıyor... Bir anda heryerim delinmeye başlamıştı.
Biraz daha sakinleştim ve Shou'nun getirdiği yemeği yemeye başladım.
(Adam'ın Adı Shou Ren bu arada owo)
Shou Tekrar karanlık kozasında belirdi.
"Tekrar merhaba izuku."
"merhaba."
"3 gün geçti."
"Yani?"
"4 gün sonra gidiyorsun."
"Kacchan'ımı istiyorum."
Kaldığım her gün daha da zayıflıyordum. Yemek yiyordum ancak vücudum tuhaf bir şekilde sürekli inceliyordu. Yüzüm beyazlaşıyordu.
<timeskip 4 gün sonra karanlık kozasından çıkacağı zaman>
"İzuku.. Burada kaldığın zamanlar eğlenceliydi açıkçası. Ancak ben bir katil değilim sadece insanları burda uzun süre tutarım ve vücutları erir. Ancak sana acıdım ve yaşamana izin veriyorum."
"Teşekkürler?"
Bir anda etraf karardı ve izuku yok oldu...
Hastanede.
Bir anda gözlerimi hastanede açtım. Midem bulanıyordu. Kusmak istiyordum ancak kusarsam bayılacakmışım gibi hissediyordum. Kaslarıma baktım. Vücudum incelmiş, kaslarım yağ olmuştu. Sesim çıkmıyordu. Çıktığı kadar konuştum.
"Y-Yardım..."
Sonrası ise....
Karanlık.<Shotoooğğğ owo>
Midoriya içerideydi ve uyanmıştı.
Katsuki onunla ilgilenemediği için odaya ben girdim. Girmeden önce hemşirelere haber verdim.<Hemşire owo>
Tuhaf bir şekilde çocuk 3 ay 1 hafta sonra komadan uyanmıştı. Diğerlerinin en az 7 ay olurdu. Diğer hemşireleri ve hasta'nın ana doktorunu çağırdım. Dikkatlice heryerine baktı. Ten rengi normale dönmüştü. Bu çocukta tuhaf şeyler seziyordum.
(Evet bölüm baya uzun zamandır gelmiyor çünkü olaylar çok karışık)
<Bakubabe>
Bir anda uyandım. Tuhaf bir rüya görmüştüm. Deku bana
"Senden nefret ediyorum. Sen sadece benim için bir piyondun" diyordu. Ve bir anda beni tekme tokat dövmeye başlamıştı. Ben ise sadece olanları izliyordum...Odaya Todoroki'nin gelmesi ile irkildim.
"Daha iyi misin?"
"Evet... Sağol."
(şuan aklı tam yerine değil bende biliorm katsu böle sağol demez)"Önemli değil. Ah bu arada, az kalsın unutuyordum."
"Neyi?"
"Midoriya uyandı."
"GERÇEKTEN Mİ?!?!?"
"Evet. Tamamen ayıldığında yanına gidersin."
Dedi ve odadan uzaklaştı.
Yüzüme küçük bir tebessüm koydum ve ayağa kalktım. Orta hızlı yürürken ona sıkı sıkı sarılma hayalleri kuruyordum. Odanın kapısını sakince açtım. Deku... Tekrar hoşgeldin...
Gerçekten uyanmıştı... Ona koşarak
"DEKU!" Diye sarılmak gibi bir amacım vardı ama birisi tarafından ona sarılmam engellendi."N-Neler oluyor? Neden sana yaklaşamıyorum..?"
Dedim ve deku'nun yanında birisi belirdi.
"Ben izin vermiyorum."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.EVET BİR BÖLÜMÜN DAHA SONU!
Sizce Bakugou'nun Midoriya'ya sarılmasını engelleyen kişi kim?
Babası mı? Onu karanlık kozasına alan adam Shou mu? Yoksa bir başkası mı?Sonraki bölümde görüşürüz! 👁️👄👁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheated But İn Love*Bakudeku* *Todobakudeku*
ФанфикSadece 1. Bölüm başkasından alınmıştrı BakuDeku (DekuBaku ara sıra olck) Todobakudeku Kitabın içinde Reader olacak (isteyen kişiler bölümün bir yerinde büyük rol oynayacak)