Zombi/Ludzie/Wilkołaki
Wynter Barkowitz: Posłuchaj mnie. Nie będę tolerowała, że obrażasz mnie, moich przyjaciół a tym bardziej Willę!
Eliza Zambi: Oooo, Wynuś się zakochała, jakie to słodkie🥺🥺... Aż mi się rzygać chce.
Wynter Barkowitz: A nawet jeśli, nic ci do tego! Bądź w lesie jutro o 24.00 wtedy się policzymy
Willow Wells: Wynter myślę, że powinnaś przystopować
Eliza Zambi: *odpowiedź na wiadomość Wynter* Będę. Pożegnaj się z swoimi przyjaciółmi, bo nie przeżyjesz tego.
Zed Necrodopolis: Eliza przesadzasz.
Eliza Zambi: Nie. Ja tylko cche dobrze dla wszystkich Zombi.
Wyatt Lykensen: Zed ma rację. Przesadzasz. *Eliza skomentowała tą wiadomość ❤️*
Willow Wells: Nie no idziesz do domu. Chociaż lepiej nie, może cię tam nie chcą.
Eliza Zambi: Bardzo śmieszne.
Willa Lykensen: Widocznie nie masz poczucia humoru zombi.
Eliza: Widocznie nie masz uszu wilkołaku skoro cię to śmieszy.
Willow Wells: Nie jest najważniejsze to, tylko to co masz w środku.
Wyatt Lykensen: W sensie żołądek, wątroba, płuca i takie tam?
Willow Wells: Nie.... Chodziło mi o serce. Ono jest najważniejsze, bo dzięki niemu możesz zaznacz takeogo uczucia jak przyjaźń, miłość i że masz rodzinę, przyjaciół. Ogólnie osoby którym możesz zaufać.
Wynter Barkowitz: Co cię tak na uczucia wzięło?
Willow Wells: Nie wiem🤷♀️. Tak samo z siebie
Bree: Tym pięknym akcentem zakończymy to. Miłej nocy!
Wszyscy oprócz Elizy i Willow: Dobranoc!!
Willow: Dobranoc!! Kocham was!❤️
Eliza: Obyście się nie obudzili.
Willow Wells: +ciebie też kocham Elizo.
Żartuję.