"sakura da fışkırtıyordu." dedi choji shikamaru'ya. "garip, erkekler bile yapamıyor bunu."
"sen nereden biliyorsun naruto'nun eski sevgilisinin nasıl boşaldığını choji?" dedi gaara. "yuh amına koyayım insan arkadaşına yapar mı bunu?" grubun geri kalanını beklerken daldıkları pis muhabbet kavgaya saracakmış gibi geldiğinden hinata yavaşça gaara ile choji'nin arasına oturdu.
"o zaman çıkmıyorlardı ki." dedi choji. "15 yaşındaydık sakin ol gaara. hem geyler daha iyi fışkırtıyormuş diye duydum doğru mu?"
gaara göz devirdi. "he doğru amına koyayım sizinki sik bizimki füze." rock lee gülmesini tutmaya çalışırken konohamaru hafifçe öksürdü. "nasıl fışkırıyorlar acaba?"
"fışkırmıyorlar." dedi yanlarına yeni gelmiş sasuke otururken. siyah bir pantolon ve beyaz bir gömlek giymişti. "fışkıran şey idrar. bu konuda araştırma yapmışlar ve fışkırarak boşalan kadınların mesanelerinin boşalma sonrasında boş olduğunu görmüşler."
"ne?" dedi choji, ağzı kocaman açılmıştı. "o zaman ben?" sasuke kahkaha attı. "sorun değil insanlar susuz kaldıklarında idrarlarını içebiliyorlar sadece fazla üreli bir su içtin o kadar."
choji sızlanırken sohbet biraz daha ilerledi. bir süre sonra shino güldü. "sasuke ile yatmak bir kız için oldukça iyi olmalı baksana her şeyi biliyor." temari göz devirdi. "kadın vücudu hakkında bir şeyler bilmek için illa seks makinesi mi olmak gerekiyor orospu çocuğu?"
"kimmiş seks makinesi?" diye sordu sasuke'nin yanına oturup elini sasuke'nin belinden geçiren naruto. "yine porno falan mı izlediniz salın şu aktiviteyi."
"sasuke kadın vücudu hakkında bilgi sahibi olduğu için seks makinesi ilan edildi de" dedi dizinden yatan sai'in saçlarını okşayan ino. "temari de ona kızıyor."
naruto anladığını belli eder şekilde kafa alladıktan sonra sasuke'nin kulağına eğildi. "üzerindekiler yakışmış." diye fısıldadığında sasuke gülümseyerek ona baktı. "teşekkür ederim." dedi ve o an gelen tenten aralarına burnunu soktu. "flörtleşiyor musunuz siz?"
naruto irkilirken tenten kahkaha attı. "işte böyle yakalarlar." dedi ve kiba'nın yanına oturdu. "ee yarın ne yapıyoruz?" herkes fikir belirtmeye başladığında sasuke sessiz kalıp önerileri dinleyen taraf oldu ve naruto'nun elinden monster tenekesini alıp birkaç yudum içti. "beğendiysen senin olsun, bir yudum daha alayım." dedi naruto ve sasuke'nin uzattığı tenekeden bir ydudum daha aldıktan sonra fikir münakaşasına döndü.
"sasuke'ye soralım o sessiz kaldı." dedi temari. "sasuke sence ne yapalım?" sasuke biraz düşündü. "eğer hepimize uyarsa amcamın işlettiği çok güzel bir su parkı var oraya gidelim?" dedi. "haftasonu olduğu için yer ayartabiliriz?"
"olabilir" dedi temari, gece soğuğundan korunmak için yanına aldığı hırkasını giyiyordu. "giremeyecek olan var mı?"
kimseden ses çıkmayınca sasuke telefonunu çıkarttı. "o zaman mesaj atıyorum, sabah gideriz diyorsanız kahvaltı için de konuşmam lazım."
"ücret ödeyeceksek neden olmasın." dedi shikamaru. "14 kişiyiz amcan batabilir." sasuke itiraz edecek olsa da ısrarlar yüzünden kabul etti. "tamam amcamla konuşur bir fiyat belirlerim." dedi. parmakları hızlıca ekranda dolaşıyordu. sasuke'nin ellerini izleyen shino sırıttı. "sasuke ile yatmak bir erkek için de oldukça iyi olmalı baksana parmaklarını nasıl hızlı kullanıyor." dedi. konohamaru göz devirdi. "istiyorsan söyle sasuke'ye alsın seni altına kancık." dedi. "çocuk geldiğinden beri yatma peşindesin."
tenten sessizce naruto'nun yüzünü izliyordu, sasuke telefonunu kilitleyip kafasını kaldırdı. "1000 yen getirseniz yeter." dedi.
"yarım kilodan az soğuk et fiyatına mı yani?" dedi gaara. "zarara girmeyin?" sasuke iç çekti. "arkadaşız sanıyordum, geldiğimden beri bana harcama mı yaptırdınız?" dedi. "benim de size sunabileceğim lüks bu uzatmayın ya lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eteğin güzelmiş, narusasu minific
Fanfic⚠️femboy sasuke ama arkadaşlar femboy demek kız demek değil aklımıza sokalım