shikamaru, elindeki lolipop çubuğunun ucunu dişlerken arkadaş grubunun dikkatini çekmek için öksürdü.
''sakuraların evi satılmış.'' dedi. ''hatta alanlar bugün taşınıyormuş.''
''şu kamyondan mı bahsediyorsun?'' dedi sai, bir nakliyat şirketinin kamyonunu işaret etti. ''ne hızlılarmış arkadaş, evin eski sahibinin kokusu gitmemiştir evden daha.''
konohamaru güldü. ''çok meraklısısın sanırım sakura'nın kokusunun.'' dedi. ''bu kadar sevdiğini bilseydik yapardık aranızı.''
''tatavayı kes.'' dedi sai, gözleri ino'yu bulduğunda ensesini kaşıdı. ''sadece çok çabuk taşınmışlar, o yüzdendi.''
''neyse ki yeni gelenlerin de bir kızı var galiba.'' dedi shikamaru. ''bacaklara bak sütun gibi, bir de etek giymiş.''
''18 yaşına geldin hala iki bacağa kaldırıyorsun shikamaru.'' dedi tenten öğürürken. ''ne yokluk bu böyle, bilseydik sakura ile senin aranı yapardık.''
''hani lan ben niye göremiyorum.'' dedi rock lee kaşlarını çatıp kamyonum durduğu evin o tarafı dikkatle izlerken. ''e o baya 40 yaşında kadın.''
''hadi ya'' dedi shikamaru, arkadaşlarının kahkaha atmasıyla omuz silkti. ''lenslerimi takmadım o yüzden.''
''ya da bacaklarına bakmaktan yüzünü görmedin.'' dedi ino, neredeyse 2 saattir ilk kez konuşmuştu. ''gaara ve naruto nerede kaldı, içecek almaya diye gittiler hala dönen yok.''
''gelirler şimdi.'' dedi kiba, kafasını telefondan kaldırıp. ''yakındaki markette horoyoi kalmamış, diğerine gitmişler.''
bir yandan sakura'ların evine taşınan eşyaları izleyen gençler bir yandan da ufak bir sohbete başlamışlardı. çok geçmeden bir sarı bir de kırmızı kafa sokağın başında göründü.
''anamız ağladı.'' dedi naruto teneke kutuları teker teker sahiplerine verirken. ''bir dahakine şeftalili hariç isteyen olursa almaya o gitsin arkadaş, bacaklarıma kara sular indi.''
''katılıyorum.'' dedi gaara, üzümlü horoyoi tenekesini temari'ye verirken. ''hepiniz farklısını istiyorsunuz market market dolaştık abi.''
''tamam lan ne uzattınız.'' dedi sai tenekeyi açarken. ''bir dahakine de shino, choji ve ben gideriz.''
''benden pas'' dedi shino. ''hinata'yı götür sai, ne bu cinsiyetçilik.''
''kadınlar güçsüz diye mi sürekli erkekler gidiyor markete.'' diye destek çıktı choji. temari'nin son zamanlarda böyle şeylere çok yükseldiğini biliyorlardı.
''bir dahakine tenten, ino ve ben gideriz.'' dedi temari kimseyi şaşırtmayarak. ''ne uzattınız, sanki götünüz yırtıldı onları taşırken.''
''aslında gaara'nınki yırtıldı görmek ister misiniz?'' dedi naruto ve gaara'nın eli tam olarak ağzının ortasına yapıştı. ''bu kadar göt meraklısıysan aç seninkine bakalım aptal.''
''ya kesin artık cidden.'' dedi ino, sakura grupta en uzun süredir tanıdığı tek kişiydi ve onun gitmiş olması hala canını sıkıyordu. ''arkadaşınız daha 2 gün önce gitti nasıl bu kadar umursamaz olabiliyorsunuz.''
''ya aslına bakarsak ben sakura'dan çok da'' dedi shikamaru ve sözü temari tarafından yarıda kesildi. ''ino tatlım anlıyoruz, aramıza sakura'nın arkadaşı olarak sonradan katıldın ama biz seni en az sakura kadar benimsedik zaten.''
''biliyorum'' dedi ino gülümseyerek. ''bunun için size minnettarım.''
''kesin ağlamayı sokarım bağlamayı.'' dedi rock lee elindeki boş tenekeyi temari'ye atarken. ''ne kastınız anasını satayım, ailesi sakura'ya burada kalabileceğini söylemişti kız istemedi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eteğin güzelmiş, narusasu minific
Fiksi Penggemar⚠️femboy sasuke ama arkadaşlar femboy demek kız demek değil aklımıza sokalım