💮6💮

200 13 11
                                    

Sevdiğimin kollarının arasında sevdiğimiz filmi izliyorduk daha doğrusu Taehyung izliyordu. Ben iki gün önce hyungum ile konuştuğum konuyu düşünüyordum... Çocuk mevzusu.

Uzun süredir düşünüyordum. Hele ki son bir haftadır. Ailemize yeni bir üye katılması çok iyi olurdu. O küçük üye olsa bu evde biz böyle boş boş televizyon izlemek yerine onunla oynardık. Sıkıntıdan oturduğumuz zamanlar onunla evin içinde koşardık. Onunla beraber yemek hazırlar onunla beraber uyurduk.

"Taehyung"

Düşüncelerim ile birlikte birden sevdiğim adamın ismini söylemiştim. Gözlerini filmden çekip bana çevirdi. Evet Jimin bu saatten sonra kaçış yok.

"Jimin bir sorun mu var? Canın filan mı acıdı?"

Yerimde dikleşip derim bir nefes aldım. Bana dikkatli gözler ile bakan adama gülümseyip.

"Taehyung seninle bir konu hakkında konuşmak istiyorum?"

"Dinliyorum bebeğim"

"Taehyung, ben bu eve yeni bir üye gelmesini istiyorum. Yani bir bebek..."

Dediğim şey ile gözlerini büyütmüştü.

"Taehyung ikimizde çocukları çok seviyoruz. Ben herşeyi düşündüm. Onun için mesleğinden bile vazgeçecek kadar. Düşünsene şuan sıkıntıdan filim izliyoruz ama bir bebek sahiplensek filim izlemek yerine onunla oynardık. Bazen geceleri uyuyamıyoruz, bebeğimiz olsa geceleri onunla ilgikenirdik ve yorulacağımız için mışıl mışıl uyurduk... "

" Jimin bu çok büyük sorumluluk yani bende istiyorum ama "

" Taehyung ben bütün sorumlulukları düşündüm. Çok istiyorum ben bu evde ses istiyorum... "

" Tamam, hayır demiyorum ama şu senin sakatlığın geçene kadar benim bir iki ay sonraki defile ve çekimler bitene kadar düşünelim olur mu? "

" İki ay mı? "

" Asma o yüzünü"

" Taehyung iki ay çok uzun bir süre ya o bebeği evlat edinirlerse"

Dediğim şey ile yutkunmuştum. Ben bunu söylemeyecektim.

"Hangi bebek?"

"Şey-mmm, of kaza yaptığım gün okuldan erken çıkmıştım dediğim gibi uzun süredir düşünüyorum. Şu merkeze yakın yetimhaneye gittim. Sadece bebeklere bakmak ve oraya yardımda bulunmak için. O sıra çok tatlı bir bebek, tabi diğer bebeklerde tatlı ama o çok tatlıydı Taehyung. Aralarında en küçük oymuş 6 aylık . Hem belki fotoğrafında çekmiştim. Görmek ister misin? "

Ona merakla ve heyecanla bakmaya başlamıştım. Gözlerini telefonuma çevirip ardından bana çevirdi onaylarsa kafasını sallayınca gözlerim kısılırcasına güldüm.
Telefonumun gakarisinde çektiğim bebeğin fotoğrafını açtım ve Taehyung a uzattım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İNFİDELİTY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin