Flashback
Seokjin
"Bay Kim, kardeşiniz Bay Jeon geldi-"
"Ben gelişimi kendim haberdar ederim küçük hanım şimdi bizi rahat bırak"
İçeri aniden gelen gelip sekreteri kovan Jungkook ile şaşırmıştım. Uzun süre sonra yakından görüyordum kardeşimi. Kaslanmış ve boyu uzamıştı. Ondan bakışlarımı çekip sekretere baktım
"Tamam Yoon çıkabilirsin, onun adına özür dilerim"
Hafifçe gülümseyip dışarı çıkınca gözlerimi sinirli olan Jungkook a çevirdim.
"Jungkook geldiğinden haberim yoktu"
"İsteseydim haberin olurdu."
"Ben senin hyungunum küçük bir haber ver-"
"Şimdi bunları bırak sana bir şey soracağım eğer biliyorsan doğrusunu söyleyeceksin çünkü ben senin yaptığını ona yapamam..."
"Tamam sor, cevaplayayım. Kim ne için bilmiyorum ama biliyorsam cevaplayacağım"
"Kim Seokjin, Yerinm diye birini tanıyor musun?"
Dediği isimle kaşlarımı çattım kimdi o?
"Hayır, ne alaka, kim o?"
Elindeki çantayı arkasında kalan koltuğa atıp önümdeki tek kişilik koltuklara oturmadan önce kapıyı kilitledi.
"Kim o biliyor musun? Yoongi hyungun kuzeni, Jimin hyungun en yakın arkadaşlarından biri ama en önemlisi ne biliyor musun?..."
Deyip önümde duran Taehyung ve Namjoon ile fotoğrafımız daki Taehyung u gösterip sinirle güldü.
"... En yakın arkadaşının sevgilisi.. "
Dediği şey ile gözlerimi büyüterek kaskatı kesildim. Ne saçmalıyordu bu. Kesin iftira filan atıyordur ya da yanlış anlaşılma vardı.
" Saçma sapan konuşma Jungkook, onu sevmediğin için böyle birşey de yapacak değilsin ama Taehyung, Jimin e aşık. "
" O zaman ben evlerinin, kapılarının önünde ne duydum. Neden birbirlerine ilgi sözcükleri ile sesleniyorlardı. Neden kapıyı açıklarında Taehyung un eli o kızın belindeydi... ve ben neden onları öpüşürken gördüm. "
Önüme koyduğu telefonda gördüğüm fotoğraf ile yutkunamadım. Benim arkadaşım bunu yapamazdı değil mi?
Sevdiği için her şeyi yapan adama onu aldatmazdı." Sen bunu..bunu nasıl? - "
Sabah ilk alışveriş merkezine gittim Jimin Hyunga hediye almak için orada o ikisini gördüm yakınlardı ama arkadaştır, yardım ediyordur filan şey etmedim sonra takmayıp oradan çıkıp otobüse bindim evlerine doğru ilerlerken köşedeki parkın oradayken onları gördüm. Evin önünde Jimin hyungun görebileceğini bile hesaba katmadan öpüşüyorlardı.... Çok kötü oldum bir saat Jimin hyunga söylesem mi söylemesem mi diye düşündüm ama yapamadım en yakınıma yapamadım. "
" Bunu Jimin e söylersek yıkılır. Taehyung a ne kadar bağlı olduğunu biliyorsun. Ama saklayamayızda. "
" Sevgilin ile konuş"
" Saçmalama, Namjoon olmaz. O da ayrı bir problem yaratır. "
" O zaman git o şerefsiz arkadaşınla konuş çünkü ben daha fazla bu ihaneti saklayamayacağım. "deyip hızla ayaklanıp odadan çıktı sinir ile.
Ne yapacaktım. Nasıl bir yükün altına girmiştim. Bir tarafta en yakın arkadaşım bir tarafta sevdiğim insan ve kardeşi...
Flashback end
" Çok tatlı bir şey oldun sen, değil mi Seokjin? "
Gözlerimi Taehyung ve Jimin den çekip yanımda Min Kyu u seven Namjoon çevirdim.
"Evet bebeğim. Kendimi kötü hissetmesin yanaklarını mınvıracağım ama onunda hastalanmasını istemiyorum"
Dudaklarını yanağıma bastırıp Min Kyu ile ilgilenmeye başladığında derin bir nefes aldım.
İşlerden uzun süredir buluşmuyoruz diye Min Kyu u sevmek için Jiminlere gelmiştik.
Gelmek istemiyordum, Taehyung böyle oyun oynarken, Jimin ona aşk ile bakarken vicdan azabı çekiyordum. Tam herşeyi düşünmüş Jungkook ile, Jiminle konuşacağımız sırada bebek mevzusu çıkmıştı. Bir şey düşünmeye fırsat vermeden bu küçük melek hayatımıza girmişti.
İşte en çokta bu yüzden korkuyordum. Bu küçüğün üzülmesinden. Her şey ortaya çıksa Jimin yıkılırdı. Taehyung hayatımızdan çekip giderdi. Bu küçüğe ne olacaktı.
"seokjin hyung, bana yardım eder misin?"
"tabi" deyip Jimin in peşinden mutfağa ilerledim.
"Hyung iyi misin?"
Mutfağa girer girmez sorduğu soru ile yutkundum.
"iyim Jimin, neden sordun?"
"Hyung, seni küçüklüğümden beri tanıyorum. Neşen yok, bir durgunsun."
"Hastayım dedim ya Ji-"
"Senin yataklara düşmüş halini bile biliyorum, lütfen ne olduğunu söyle, Taehyung ile kavga falan mı ettin, ben mi bir şey dedim?"
"Hayır Jimin öyle düşünme, sen bu ailede en masum kişisin. Sadece...sadece bir arkadaşımın sorunu kafama takıldı"
Karşımda kaşlarını çatıp önceden çıkardığı tabağa birşeyler koymaya başladı.
"Yani arkadaşının durumu nasıl bilmem sen böyle bir şekildeysen ama lütfen kendini yıpratma"
Onun bu iyi kalpliliğine zaafım vardı.
"Jimin sevdiğin biri sana ihanet etse tepkin ne olur."
Tabaklarla ilgilenen yüzü bir anlık bana dönüp ardından yine işine döndü.
"Galiba o arkadaşınla ilgili bir ihanet meselesi var"
Onu onaylayıp tam söze girecekken
"Hyung nasıl desem. Şimdi Taehyung bana ihanet etse...onu affedemem. Ne olursa olsun, ister uzun süre olan ilişkimiz, ister ona olan aşkım ve şuan bir bebek sahibi bile olsak affedemem. Çünkü ben küçüklüğümden beri ona olan duygularla hareket ediyorum. Ha diyorsun ihanet eden kişi sevgili veya eş değil en yakını. Onu da affetmem. Mesela sen ya da abim yada Jungkook ihanet ederseniz sizde affedemem. Çünkü bu bir aldatmadan daha çok o insanı aptal yerine koymak oluyor.
Aldatan insan daha doğrusu biri varken başkasına ilgi duyan insan artık ilk kişiye saygı-sevgi duymuyordur. Sen ona bin kucak sevgide versen o yine gider. Ona bir kırgınlığım, kızgınlığım olmaz. O benden kopmuş demektir. Bazı anıları paylaşmış, iki yabancı oluruz. Ama aptal yerine konmak senin gururun ile alakalı. Artık sana bir saygısı olmadığı için seni saf dışı ediyor gibi aşağılıyor gibi"
Jimin in dedikleri ile içinde oluşan kara bulutlar şimşek çakmaya başladı.
Gözlerimi kapatıp ileride olacak durumu düşündüm. İhanet etmiş olacaktım. Hem Jimin e, hemde sevdiğime...
"Sağ ol Jimin akıl verdiğin için"
"Ne demek hyung, arkadaşın adına üzüldüm yani kim olursa olsun ihanet"
Ona küçük bir gülümseme verip
"Eşi, eşi en yakın arkadaşıyla aldatıyor" deyip Jimin in hazırladığı tabakları alıp mutfaktan çıktım.
Sizleri beklettiğim için çok özür dilerim. Bu sene sorumlu olduğum bir üniversite sınavı olduğu ve bunları takmayıp bir sürü ödev veren öğretmenlerim olduğundan burada fazla vakit geçiremiyorum
Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum💜
QPM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNFİDELİTY
Fanfiction04.06.21 Bir yanlış üç doğruyu götürdü Taehyung. Senin yanlışının götürdüğü doğrular ise sen, ben ve biz. Sen bizi kaybettin Taehyung Vmin