💮9💮

175 9 5
                                    

"Bebeğim babana sürpriz yapmaya gideceğiz diye mutlu musun?"

Kucağımda ki oğlumun tombul yanağına bir öpücük kondururup onun mızmızlanmasını sağlamıştım.

Onu böyle sevip huysuzlaşmasını seviyordum. Ne yapayım çok şirindi. Böyle yapması aklıma ilk sevgili olduğumuz zamanlardaki Taehyung geliyordu.

Aklıma gelen güzel anıları bir kenara koyup son kez etrafa baktım ve evden çıktım. Min Kyu ailemize katılalı iki ay olmuştu. Bu iki ayda ilk başlarda Taehyung alışamamıştı bebeğimizin varlığına ilk başlarda kucağına bile almıyordu. Ama Min Kyu ona çok alışmıştı. Ne kadar az kucağına alsada onun kokusunda mayışıyor. Ne kadar az onunla ilgilensede işlerden sebep Min Kyu onun yanında mutlu oluyordu ve bende bu olayı çok kıskanıyorum.

Resmen kocamdan çocuğumu, çocuğumdan da kocamı kıskanıyordum.

Min Kyu bebek koltuğuna oturturup kendim sürücü koltuğuna geçtim. Min Kyu evde sıkıldığı için yürüyüşe çıkacaktım fakat bir anda fikir değiştirip şirkete gitmeye karar verdim. Hem hyungumu görecektim hem Min Kyu nun baba özlemini giderecektim. Hem belki hyuglarım Min Kyu yu oyalarken sevgili eşim ile biraz özlem giderirdik.

Yarım saatlik araba sürdükten sonra Min Kyu da alarak arabadan indim.

Büyük havalı binaya girer girmez etrafımıza doluşan asistanlar ile gülümsedim.

"Hoş geldiniz Bay Park, sizde küçük bey" diyerek Min Kyu ya şirinlik yapıyorlardı.

"Hoş buldum Naneon, bizimkiler burada değil mi?"

"Evet Bay Park hepsi burada fakat Taehyung Bey ve Seokjin Bey çekimdeler. Namjoon Bey ise onların yanında kısacası hepsi alt kattalar."

"Teşekkür ederim Naneon"

Asistanlar küçük bir veda edip alt kata indim. Min Kyu başını omuzuma koymuş etrafı izlerken bende bizimkilerin olduğu yere doğru ilerliyordum.

Taehyung, Seokjin hyung ve tanımadığım bir kızım fotoğrafları çekilirken Namjoon hyung onları dikkatlice inceliyordu. Taehyung ve Seokjin hyungun bana arkası dönüktü fakat Namjoon hyung direk önündeydi. Benimle göz göze geldiği an yüzündeki ciddilik gitmiş yerine güzel bir gülümseme gelmişti. Hızla çalışanların arasından geçip yanıma gelmişti.

İlk olarak Min Kyu kucağına alıp yanağına bir öpücük kondurmuş ardından bana sım sıkı sarılmıştı.

"Hoşgeldin Min, ne güzel sürpriz bu... Ahh Tanrım yemin ederim yiyeceğim ben bu çocuğu. Her geçen gün daha da büyüyor ama hala tatlı."

"Biraz dolaşalım dedik sizlerinde özleyince geldik ve evet çok çabuk büyüdü iki ayda."

"Güzel yapmışsınız işler yüzünden gelemiyorum... İstersen yukarı çıkalım. Kalabalıkta huysuzlaşmasının."

"Biraz takılalım huysuzlaşmasını yakın çıkarız hyung. Hem Taehyung da görsün o da uzun zamandır ilgilenemiyor işlerden sebep Min Kyu ile."

"Tamam hadi gel birazdan dinlenmek için ara verirler zaten."

Namjoon hyung kucağındaki bebeğim ile önden ilerlerken bende onun arkasından daha demin durduğu yere döğru ilerledim. Kameranın arkasına geçip modellerin önünde durduğumda gülümsedim.

Kırmızı takımlar içinde çok hoş duran sevgilim. Hep bu yakışıklılığını kıskanmıştım. O uzun parmaklarını, keskin yüz hatlarını, esmer tenini, dalgalı saçlarını. Her şeyini.......

İlk model olduğunda onu çok kıskanmıştım. Tabiki yarı çıplak bir şekilde sevgilinizi çekseler sizde kıskanırsınız.

Taehyung ile göz göze geldiğimizde ona güzelce gülümsedim ve kimse farketmeden küçük bir öpücük attım.

İNFİDELİTY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin