33'

7.4K 772 421
                                    

İkisi de ne kadar sürdüğünü bilmiyordu bu kovalamacanın. Taehyung son bir gayretle hızlanıp tam önündeki şapkalının üzerine abanmasaydı muhtemelen daha da sürecekti. Yere düşmelerinden bir saniye sonra Taehyung onun sokak lambasıyla parlayan gözlerini gördü ve ufak çaplı bir şok geçirdi.

"Sen..? Seni nereden tanıyorum?"

"Tanımıyorsun. Bırak beni."

"Senin demenle bırakacak olsaydım o kadar peşinden koşar mıydım?" diye sorarken bulundukları konumu işaret ediyordu. Kaçmasın diye bacakları arasında tutuyordu genç adamı. "Şimdi söyle. Orada ne yapıyordun?"

"Hiçbir şey."

"Yalan söyleme bana, çocuk." Maskeden dolayı tam seçemiyorsa da sesi ve gözleri bir delikanlınınkileri andırıyordu.

"Gerçekten bir şey yapmıyordum. Seni görünce korktum ve kaçtım, bu kadar."

"Yanlış bir şey yapmadıysan niye korktun?" Aniden maskesini indirdiğinde çocuğu hazırlıksız yakalamıştı. Fakat aynı zamanda kendisi de şaşkındı zira bu yüzle karşılaşmayı beklemiyordu.

"Sen, dün Jeongguk'un yanında gördüğüm çocuksun."

"Jeongguk kim? Öyle birini tanımıyorum. Karıştırmış olmalısınız."

"Hayır karıştırmadım. Adını bilmiyorum ama sen osun. Jeongguk'un evinin orada ne işin vardı?"

"Sana söylüyorum, ben Jeongguk diye birini tanımıyorum! Rahat bırak beni! Üstümden de kalk!"

Bir an Taehyung kendinden şüphe etti. Gerçekten karıştırıyor olabilir miydi? Sandığı gibi bu çocuk Jeongguk'un yanında gördüğü çocuk olmayabilir miydi?

"Hayır, bana orada ne yaptığını söylemeden ikimiz de hiçbir yere gitmiyoruz."

"Ot içiyordum lan, oldu mu? Şikayet edersin diye korktum kaçtım."

Taehyung aynı anda rahatlamış ve hayal kırıklığına uğramıştı. Oğlanın üzerinden kalkarken "Kusura bakma." dedi. "Ben sanmıştım ki-" Ne sandığını kendisi de bilmiyordu. Her gün Jeongguk'un evinin dibinde gecenin bir yarısı tekinsiz bir tip görmediği için kuşkulanmış olmalıydı. Çocuk ayağa kalkıp üstünü başını düzeltirken Taehyung'a ters ters bakmıştı. O sırada Taehyung çocuğun yanağında leke gibi bir şeye dikkat etti. Muhtemelen bir doğum lekesi. Çocuk gözden kaybolurken birden etrafına bakınıp hangi muhite geldiğini düşündü. Buraları pek iyi bilmiyordu, arabasına dönebilmek için haritaya ihtiyacı olacaktı.


•••

Jeongguk:
taehyung
nerdesin
pencereden bakarken arabanı gördüm hâlâ burada
bir sorun yoktur umarım
(00.23)

Taehyung:
Ah, merak etme bir sorun yok Jeongguk
Canım atıştırmalık bir şeyler çekmişti de yakınlarda market var mı diye bakıyordum
Dönüyorum şimdi

Jeongguk:
atıştırmalık mı
bu saatte?

Taehyung:
Hmhm
Bu saatlerde atıştırmalık perileri uğrayabilir
Doktor olsan bile

tooth fairy ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin