teşekkür🪄

3K 207 42
                                    

merhaba,

söze nasıl başlayacağımı gerçekten bilmiyorum. hâlâ bitmiş olması, buraya gelmiş olmam ve teşekkür yazısını yazıyor olmam hayal gibi geliyor??

ÇOK CİDDİLEŞTİM BİR DAKKA

öhm, evet,

öncelikle öyle sık sık kitap bitiren biri değilim. hele ki böyle uzun soluklu bir kurguyu bitirmek benim için oldukça sıradışı ve her ne kadar eksikleri olduğunu bilsem de bir yandan da bir şeyleri tamamlamış olmanın verdiği bir başarmışlık duygusu var.

tooth fairy benim geçen yıl temmuz ayında başladığım bir fic. öylesine, çerezlik olacağını düşünüyordum ki zaten hiçbir kitabımı baştan sona kurgulamam, yalnızca konusunu aklımda şekillendiririm ve gerisi yazarken belli olur. o yüzden ilk bölümlere baktığımda böyle olmasını hiç beklemediğimi söyleyebilirim. hele ki bu kadar uzun olmasını... belki sizin için değil ama benim için öyleydi. geçen sene yanlış hatırlamıyorsam ağustos ayından aralık ayına kadar buralarda değildim. birkaç tamamlanmamış ficimle beraber tooth fairy'yi de kaldırmıştım. daha sonra aralık ayında tekrar yayınlayıp düzenli yazmaya başladım. dediğim gibi, tooth fairy bu kadar duygusal, romantik bir kitap olmayacaktı aslında ama bir şekilde böyle oldu. bence güzel de oldu.

Taehyung'la Jeongguk'un aşkını ne kadar verebildim bilemiyorum. özellikle bazılarınıza Taehyung'un sevgisi sanki birden ortaya çıkmış gibi ve dolayısıyla da samimiyetsiz göründü. ama bana sorarsanız bazı aşkların fazla zamana ihtiyacı olmuyor. tabii bu benim düşüncem.

Jaehyun hakkında birkaç bir şey söylemek istiyorum. İlk bölümlerde onu sevimli bir platonik olarak tasvir etmiştim ama sonradan takıntılı bir aşığa doğru yol aldı. daha sonra ben bu gidişatını beğenmediğim ve Jaehyun'a nefret gelmesini istemediğim için yaptıklarından pişman oldu ve Jeongguk'tan özür diledi. bu kitabı daha önceden yazsaydım Jaehyun sanırım kötü bir karakter olurdu çünkü o zamanlar benim yazma tarzım bu yöndeydi. ama şu anki ben onu pişman olduğu gençlik hatalarıyla yazdım ve Taeyong'la mutlu olmasını istedim çünkü onun da kitaptaki herkes gibi mutlu olmaya hakkı vardı.

Seulgi'ye gelirsek... -bu teşekkürden açıklama bölümüne doğru yol alıyor ya hadi hayırlısı- Seulgi de başta takıntılı bir eski sevgiliydi. Jaehyun onu buluyor ve onunla işbirliği yapıyor, Seulgi'nin de amacı yalnızca intikam almak. ama sonra Taehyung Seulgi'yi bir şekilde ikna ediyor Jeongguk'la konuşmaya.

Taehyung'la Jeongguk'un yaşlarından dolayı zorluk çekeceklerini söylemiştim, buna daha derinlemesine değinmek istiyordum aslında ama kitap epeyce bir uzayacak ve drama doğru kayacaktı. ben de final bölümünde bahsetmeye karar verdim. jk in ailesi karşı çıkıyor başta fakat daha sonra bunun oğulları için ne kadar önemli olduğunu anlayıp onun yanında olmayı tercih ediyorlar. taehyung'un çevresinde birçok dedikodu yayılıyor, Taehyung'un da öngördüğü gibi, ama ikisi de bunlara kulaklarını kapatmayı öğreniyorlar. jk in arkadaşlarının da aşağı kalır yanı yok tabii. bir-iki ay sonra mezun olmasıyla kurtuluyor neyse ki jeongguk.

dediğim gibi, çok eksiğim var. keşke şurayı şöyle yazsaydım, şundan da bahsetseydim dediğim çok şeyler var ama tüm bunlara rağmen tooth fairy benim için çok özel ve hep öyle de kalacak.

ben bu yazıyı yazarken 92k olmuşuz. okuyan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum. umarım keyif aldığınız, size bir şeyler katan bir kurgu sunabilmişimdir sizlere çünkü burda kafa dağıtmanın yanında size bir şeyler katmak da benim amacım. hayatınıza en ufak bir olumlu dokunuş bırakabildiysem ne mutlu bana.

kurguda kendinizden bir şeyler bulduğunuzda çok mutlu oluyorum. mesela diş teli takan bir çok okuyucum var. deneyimlerinizi, duygularınızı benle paylaşmanız beni mutlu ediyor ve aynı şeyleri ben de yaşadığım için bana ortaokul-lise yıllarını hatırlatıyor :)

lafı fazla uzattım biliyorum. kalemimden daha fazlasını okumak isterseniz ben ve kurgularım her zaman buradayız :)

sizi seviyorum ♥♥

Son söz, Taehyung'un olsun:

Senin kalbin, benim.

-mer

tooth fairy ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin