olayi burda anlarsiniz diye tahmin ediyorum🤔🤔 ve tum bolumler guzle oy almadan bolum atmam cnku küstüm.
"Rin!" Arkamdan gelen tanıdık sesle olduğum yerde durdum, ismimi böyle kullanması her zaman olduğu gibi beni yumuşatmıştı ama yinede arkamı dönecek gücü kendimde bulamıyordum.
Adım sesleri yaklaşıp önümde durduğunda bende kafamı kaldırdım. Koştuğunu belli eden hızlı nefesleri eşliğinde ellerini dizlerine koymuştu. "Ben.. özür dilerim."
Ah evet, pişmandı. Tek kaşımı kaldırıp anlamamış gibi bir surat ifadesi takındım. "Ne için?"
"Hitoka, surpriz yaptığını söyleyince.. biliyorsun, onu gönderemedim."
Alayla yarım ağız sırıttım. Fazla iyi niyetli davranıyordu, çevresinde ki herkesi mutlu etmeye çalışıyor, çoğu zamanda başarıyordu.
Bası istisnalar vardı tabii."Kırılmadım veya küsmedim, rahatla. Hem sevgilin sonuçta, ona vakit ayırmaya çalışman gayet normal." Elimi omzuna koyup gülümsediğimde bir anlık duraksadığını görmüştüm. Ne zaman modum düşük olsa veya yalan söylesem bunu anında anlar ve neler olduğunu bulana kadar kurcalardı. "Okul çıkışında bir şeyler yapmak ister misin? Seninle kafede kitap okumayı özledim." Aniden söylediği şeyi hiç beklemesemde kalbimin ritmi anında hızlanmıştı işte. Kafasını kaldırıp hafif pembeleşmiş yanaklarıyla gülümsemesi yutkunmamı sağlamıştı. Maviye çalan hareleri merakla benim yeşillerime odaklandığında elimi enseme atma ihtiyacı hissettim.
"Tabii.. Olur. Tamam." Saçmalamam üzerine yüzümü buruşturup kafamı yana çevirdim. Bu sayede kıkırdamasını sağlamıştım. Yine onun yanında olunca kafamda kurduğum tüm senaryolar yok oluyordu. Ona nasıl farklı davranabilirdim ki? Ama o olanların farkında bile değil gibiydi.
"O zaman, sonra görüşürüz!" Heyecanla konuşup el sallayarak uzaklaşmaya başladığında rahatladığımı hissettim, bu çocuk ölümüm olacaktı. "Görüşürüz.."
cok asiri gercekten isim bulamadigim icin hitoka yaptim baska amaci yok yachi askim uzulme sebiorum seni muck
VE KAHRAMAN BAKIS ACISI EN ZORU YEMIN EDERIM OF COK KOTU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheating! • SunaOsa
Ficción General¡Tamamlandı! Suna Osamu'dan çok hoşlanıyordu, Osamu ise Suna'yı hiç fark etmemişti. #1 sunarintarou 10.07.21