"Rin, ben seni kapıda bekliyorum!" Karşısındakinin duyması için dudaklarının yanına siper ettiği ellerini indirip salonun kapısına doğru giden bedene, 'tamam' anlamında kafasını salladıktan sonra kendini soyunma odasına attıyor ela gözlü genç.
Antrenmandan ve bir önceki geceden dolayı fazlasıyla yorgun, hiçbir şey yapamayacak gibi hissediyor fakat en azından bugün o kızı hiç görmedi ve çıkışta eve sevdiği çocuk ile dönecekti.
Yanlarında Atsumu parazitide olacaktı, orası ayrı.
Heyecanla çabucak üstünü giyindikten sonra üzerinden çıkardığı eşyaları katlama zahmetine girmeden hızla çantasına tıkıyor. Hiçbir yavaşlığa tahammüllü yok. İşi bittiğinde aynada saçlarını düzeltip çantasını tek koluna atarak çıkmak üzere kapıya yöneliyor.
Sevdiği çocuğun yanına gitmek için adımlarını hızlandırdığı sırada gördüğü şey ile yerinde çakılıp kalıyor. Bingo. Yine ve yine aynı manzara.. Tüm hevesenin kaçtığını hissediyor. Boğazına oturan yumru ile yavaşça ilerlemeye devam ediyor.
"Ah, böldüm sanırım.." Elini ensesine atıp sırıttığında karşısındaki kızın sinirli bakışlarını kazanıyor.
"Hayır hayır! Hadi gidelim!" Gri saçlı genç bu anı beklercesine acele ile kızdan uzaklaşıp el salladıktan sonra yanındaki çocuğun koluna giriyor. "Tam zamanında geldin Rin." Rahatladığını belli eden bir iç geçirmeden sonra yanındaki çocuğuda sürükleyerek yürümeye başlıyor.
"Ne?" Açıkçası böyle bir şey beklemiyor, o her zaman kendisinin fazlalık olduğunu düşünürdü. "Duydun işte, ona katlanmak zorlaşmaya başladı."
Duraksıyor, onun durduğunu farkeden çocukta durup elleri hala yanındakinin kollarındayken kafasını kaldırıyor. "Onu seviyorsun sanıyordum?"
Diğerine göre daha kısa olan çocuk iç çekerek yürümeye devam ediyor. "Ben de öyle sanıyordum.. Ama sanırım şu an başka birinden hoşlanıyorum." Tekrar gülümseyerek kafasını kaldırıyor. Her ne kadar gülümsemesi karşısındakini mest etsede içten içe başka birinin çıkmasına lanetler ediyor.
"Anladım. Bu arada, Atsumu nerede?" Grili çocuk söylemek istemediği bir şeyi söylerken hep yaptığı gibi kafasını eğiyor. "Sen gelmeden önce.. Hitoka-chan'ı görünce sanırım kızdı."
Atsumu'nun tepkilerine artık alışmış olan ikili bir şey demeden yola devam ediyor.whoob whoob
bir daha duz yazi yazani gotten
VEVEVEVEVEVE miyaosamu taginde #1 olmus niye olmus bilmiyıeum ama tesekkur ederim!!!💕💕💕💕💕resimleri pinterest'ten aldım so cr?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheating! • SunaOsa
Fiction générale¡Tamamlandı! Suna Osamu'dan çok hoşlanıyordu, Osamu ise Suna'yı hiç fark etmemişti. #1 sunarintarou 10.07.21