Prolog

4.2K 118 12
                                    

Byl normální večer. Já zrovna vylezla z koupelny.
Po tak náročném dni ,co jsem dnes měla jsem si tu sprchu opravdu zasloužila. Na vlasech jsem měla ručník ,na obličeji masku a na sobě župan.

Lehla jsem si do postele a otevřela svůj notebook.
Konečně můžu vypnout a podívat se na film ,který mi doporučila má kamarádka.

Ale nebylo by to ono kdyby mě někdo nevyrušil. Do mého pokoje vtrhl můj táta ,s kterým nemám poslední dobou moc dobrý vztah.

"Mayo! Letíme do Německa."

"To neumíš klepat? Co kdybych tady byla nahá"rozčilovala jsem se.

"Omlouvám se."řekl otráveně. "Jen nemám čas klepat ,když nám za pár hodin letí letadlo."

"Jak za pár hodin? A kam to vůbec letíme?"

"Mayo ty mě zase neposloucháš? Letíme do Německa."

"Proč?"

"Jeden z mých klientů otvírá galerii ,pořádá večírek ,na který mě pozval."objasňoval.

"Aha. A kvůli tomu ,že nějaký tvůj klient pořádá večírek musíme letět do Německa?"

"Ano!"

"A proč musím letět i já? Proč neletíš sám nebo s tvou manželkou Emou?"

Nesnáším ji. Od té doby co se vzali se můj táta změnil. Už to není jako dřív ,když mi na snídani dělal lívance se šlehačku a ovocem. Každé ráno mě vozil do školy a odpoledne mě z ní vyzvedával. Teď jsem ráda když si mě vůbec všimne.

"Ema zůstává v New Yorku ,protože má moc práce s zařizováním své společnosti."odvětil .

"Tak proč neletíš sám a mě nenecháš u mámy?"

"Tvá matka není ve městě. Prostě se sbal a letíš se mnou."odešel z mého pokoje.

PS: první kapitola je lepší než prolog

Informace k příběhu
1.)Předem se omlouvám za gramatické a stylistické chyby nebo kdybych něco napsala špatně
2.)neumím psát ale měla jsem nápad a tak jsem jej chtěla zrealizovat
3.) budou se zde vyskytovat části 15+ (nebojte, tyto kapitoly vám označím)
4.)nic z tohohle se neobjevovalo ve filmu

Já jsem tvůj pán!Kde žijí příběhy. Začni objevovat