Sinan'ın anlatımıyla:
Kızlar çağırınca hemen hastaneye koşmuştuk. Anlattıklarına göre Elif bayılmıştı ve onu buraya getirmişlerdi.
Ama yarım yamalak anlattıkları için doğru düzgün anlayamamıştım.
Bizi görünce yanımıza koştular. "Tam olarak ne olduğunu anlatın." Dedim. Asya ve Eda bakışmıştı.
Sanki anlatmak istemedikleri birşeyler vardı. Ama ben Sinan'sam o şeyin ne olduğunu bulacaktım.
"Sizi dinliyorum?" Deyip kaşlarımı kaldırdım. "Şey..." Dedi Asya. "Ney?" Dedim.
"Elif nerede?" Dışardan bir ses gelince hep beraber o tarafa doğru döndük. "Elif nerede, ne oldu ona?"
"Burak?" Arda, Asya ve ben aynı anda adını söyleyince Burak bize baktı. "Tekrar merhaba arkadaşlarım."
Arda yanına gidip Burak'a sarıldı. "Kardeşim benim be... Çok özledim seni. "Bu kim?" Diye sordu İskender?
"Burak, eski okuldan arkadaşımız." Dedim. "İyi tamam da bu kim?" Burak aynı soruyu İskender'e bakarak sordu.
"Daha sonra anlatalım." Dedim. Kafamla Zeki ve diğerlerini işaret ettim. *Peki* der gibi baktı.
Asya'ya döndüm. "Elif'e ne oldu? Hadi anlatın artık." Asya derin bir nefes aldı. "Ş- şey biz... Sohbet ediyorduk sonra Elif bir anda bayıldı. Biz de ne olduğunu anlamadık aslında."
Eda konuşmayı devam ettirdi. "Daha sonra da Elif'i buraya getirdik." Offladım. Saçma sapan belalar hep Elif'i buluyordu nedense?
Doktor kapıdan çıkınca yanına gittim. "Elif Bozkurt'un tanıdıkları siz misiniz?" Diye sordu.
"Evet. Biziz." Dedim. "Hasta şuan iyi durumda. Şimdi yoğun bakımdan çıkarıp normal odaya alacağız."
İçimden bir oh çektim. Tam o sırada iki doktor Elif'i sedyede taşıyıp normal odaya aldı.
Ona birşey olacak diye çok korkmuştum. Neyseki birşey olmamıştı.
Hiiiiii.
Oh be sonunda Burak'ı ekledim. İçim rahatladı yeminle.
Biraz saçma bir bölüm olmuş olabilir ama neyse.
Elif ve Sinan arasında ufak ufak sahneler yaşanmaya başlasın mı?
Oy sınırı: 25
Yorum sınırı: 30
Hepinizi çok seviyorum kuzular öpüldünüz.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan İskender- ElSin
Hayran KurguTozkoparan İskender dizisi için yazılmış hayran kurgu kitabıdır.